klopt als een bus!!!!!! Meerdere malen zelfs...

en aan Ray !Ronald1916V schreef:.. en een nieuwe krukaskeering kan ook lekken.. vraag Haas maar
Makkelijkste manier is de motor er weer uit hijsen.Haas schreef:dat weet geen mens... Allebei de keren waren het keerringen besteld bij de dealer, wel de juiste hoor!
Eerste keer bij de 19 van paul er ingezet met een beetje prutsen en waarschijnlijk te diep gezet, dus dat t afsluitflapje niet op de kopse kant van de krukas ligt. En de tweede keer bij de clio van paul....geen idee, netjes gemonteerd, niet te diep, niet te oppervlakkig. Denk datie net het oude spoortje heeft geraakt ofzo. Daarna gezet met een keerringstempel geleend bij de dealer ging t goed. Nu issie en blijftie mooi droog.
Bij tom zijn williams ging het ook goed e laatste keer met keerringstempel.
Tis ff hoeren, dat geef ik toe, maar goed, in keerring van paul zijn clio had ik in bijna een dag vervangen en dat was nog met eigenwijs veel te weinig loshalen. Met een 19 moet dat wel lukkein een dag toch?
maarja dat is niet leuk om te doenHaas schreef:hmz...auto op een twee kolommer werkt perfect. Voorpijp eraf, subframe los, veerpoten boven, schakelstang, stuurhuis en de kabelboom en wat slangen.... Auto omhoog en voila
Voor een andere, die ook binnenkort gaat lekkenHaas schreef:bak wisselen dan
Ah, ja, die ouderwetse vorm van een catch tank. Misschien dat ze dat ding inmiddels zo hebben doorontwikkeld dat ze er nu een slangetje in hebben gehangen met een pompje, dat de gelekte olie weer de bak in pompt.Riël Notermans schreef:Heb je van die handige kapjes voor die de olie lekker laten wegwaaien
Nergens meer last van ,volgens mij zitten ze op n 19 standaard.
en gelijk ook de koppeling naar de wrat van de rondvliegende olie ?mark 5t schreef:renault bakken lekken standaard af fabriek al iets !
gewoon niets aan doen.
ga eerst eens rijden met dat ding!
Daar ben ik me ondertussen allang van bewust,Haas schreef:ja, dus...dat t kapot blijft gaan, wist hij al toen hij renault ging rijden
Die had ik onder mijn 1.4 van 1995.Riël Notermans schreef:Heb je van die handige kapjes voor die de olie lekker laten wegwaaien
Humorcanonballman schreef:Ah, ja, die ouderwetse vorm van een catch tank. Misschien dat ze dat ding inmiddels zo hebben doorontwikkeld dat ze er nu een slangetje in hebben gehangen met een pompje, dat de gelekte olie weer de bak in pompt.Riël Notermans schreef:Heb je van die handige kapjes voor die de olie lekker laten wegwaaien
VRAAG:TMC16v schreef:
Kan ik nog iemand verblijden met een 250kpa mapsensor tegen geringe vergoeding?
[img]http://www.minddrive.nl/renault1916v/XP ... 201476.jpg[/img]
Mijn verkoop prijs? of de kostprijs?canonballman schreef:Is die koppakking massief staal, of meerdere dunne laagjes?
En moet je dan ook wat vloeibare but gebruiken voor rondom de koelkanalen?
En welk merk issie? Welke prijs?
Misschien is het beste antwoord op die vraag te vinden bij Reichard Motorsport:Bart V schreef:ai, 3 koppakkingen. 1 is al een zwakke schakel bij zo'n motor, en dan ga je er in feite 3 op elkaar stapelen. Ik heb het welliswaar wel eens vaker zo gezien, maar vraag me af of dat nou wel echt hufterproof is.... Spannend