Nieuwe hint: de tipgever weet natuurlijk ook niet welk paard wint. Hoe krijgt hij toch zijn geld los bij Jaap door m te overtuigen?Roy schreef:Geen idee maar ik ben wel benieuwd.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
Je zegt het zelf al, hij krijgt zijn geld los door hem te overtuigenRiël Notermans schreef:Nieuwe hint: de tipgever weet natuurlijk ook niet welk paard wint. Hoe krijgt hij toch zijn geld los bij Jaap door m te overtuigen?Roy schreef:Geen idee maar ik ben wel benieuwd.

Met het geld van Jaap koopt hij de rest om?

Man geeft 5 miljoen voor nummerbord met 5
Een man uit de Verenigde Arabische Emiraten heeft in mei tijdens een veiling de duurste kentekenplaat ter wereld gekocht. De man betaalde een slordige 25,2 miljoen dirham (ruim 5 miljoen euro) voor het nummerbord. Reden: op het nummerbord was zijn lievelingsgetal 5 aanwezig.
Hij zegt geen spijt te hebben van zijn aankoop, omdat een groot deel van het geld naar het goede doel gaat. Daarnaast zal zijn spectaculaire koop worden opgenomen als officieel record. "Iemand van het Guinness Book of Records heeft zich inmiddels bij mij gemeld", aldus de koper.
Een man uit de Verenigde Arabische Emiraten heeft in mei tijdens een veiling de duurste kentekenplaat ter wereld gekocht. De man betaalde een slordige 25,2 miljoen dirham (ruim 5 miljoen euro) voor het nummerbord. Reden: op het nummerbord was zijn lievelingsgetal 5 aanwezig.
Hij zegt geen spijt te hebben van zijn aankoop, omdat een groot deel van het geld naar het goede doel gaat. Daarnaast zal zijn spectaculaire koop worden opgenomen als officieel record. "Iemand van het Guinness Book of Records heeft zich inmiddels bij mij gemeld", aldus de koper.
die plakken stevig aan elkaar van het vet en als het goed is , is het een systeem male/female (pasbusjes dus)Tom schreef:ik zal straks nog eens effe goed kijken. Misschien ben ik wel iets te voorzichtig geweest en komt hij toch gewoon los. Anders bel ik de dealer effe
ps: die kromme drijfstang ziet er wel akkelig uit...
-
- Moderator
- Contacteer:
ArabierenBerryS schreef:Man geeft 5 miljoen voor nummerbord met 5

RoyH schreef:Je zegt het zelf al, hij krijgt zijn geld los door hem te overtuigenRiël Notermans schreef:Nieuwe hint: de tipgever weet natuurlijk ook niet welk paard wint. Hoe krijgt hij toch zijn geld los bij Jaap door m te overtuigen?Roy schreef:Geen idee maar ik ben wel benieuwd.maar het maakt het er niet minder vaag op
Als ik dan vertel, dat hij bij de eerste race, 343 mensen getipt heeft ...
-
- Über-Spammer
Riël Notermans schreef:Nieuwe hint: de tipgever weet natuurlijk ook niet welk paard wint. Hoe krijgt hij toch zijn geld los bij Jaap door m te overtuigen?Roy schreef:Geen idee maar ik ben wel benieuwd.
de tipgever betaald het geld aan de ruiter? en dan maar hopen dat de ruiter zorgt dat hij wint?
Heb ik ook wellis gehad.Haas schreef:uh...neeEdward(ForeverYoung) schreef:heb je het programma van de telefoon al op de pc geinstalleerd? (Nokia PC-Suite bijvoorbeeld... helaas hebben niet alle fabrikanten een kant-en-klare "PC-Suite" )Haas schreef:iemand een idee? heb een bluetooth adapter gehaald voor mijn pc om wat heen en weer te kunnen zenden van en naar mijn telefoon, alleen werkt het niet helemaal. Ik kan wel verzenden van telefoon naar pc, maar andersom niet... iemand een idee waar het aan kan liggen?
gewoon de driver die bij dat apparaatje zat. Verzenden naar de pc lukt wel, maar andersom niet. Dan geeftie aan dat koppeling niet mogelijk is..Paarvorming lukt wel goed, alleen wordt de verbinding steeds geweigerd, of aangemaakt en meteen weer gesloten
Welke heb je?
Bij mij lag het aan sevice pack 2.
Meestal kan je via de officiele website wel een manier vinden om het goed te krijgen.
Alleen was ik na een reboot van windows me cd kwijt die erbij zat en heb ik een nieuwe gekocht!
De tipgever heeft tijdens de eerste race 7x7x7 = 343 mensen getipt. Dan zijn er zo wie zo al 49 mensen bij die de juiste tip hebben gehad.Riël Notermans schreef:RoyH schreef:Je zegt het zelf al, hij krijgt zijn geld los door hem te overtuigenRiël Notermans schreef:Nieuwe hint: de tipgever weet natuurlijk ook niet welk paard wint. Hoe krijgt hij toch zijn geld los bij Jaap door m te overtuigen?Roy schreef:Geen idee maar ik ben wel benieuwd.maar het maakt het er niet minder vaag op
Als hij dit bij de tweede race ook heeft gedaan en misschien nog wel meer, zijn er weer veel mensen geweest die de juiste tip hebben ontvangen. Hij kan vervolgens zeggen dat ie alleen die mensen heeft getipt om Jaap te overtuigen. Maar of dit de clou is???

-
- Contacteer:
Wazig raadseltje hoor 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja hehe het is een raadsel van een duitse limburger
waziger kan het niet

waziger kan het niet

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Clio lady schreef:Ja hoor... ik los het raadseltje op en nu is het ineens een wazig raadseltjeZou ik ook zeggen als ik er niet op was gekomen
kwam zo uit de "clit"rollen

HahahLuco/Alpine-racer schreef:Clio lady schreef:Ja hoor... ik los het raadseltje op en nu is het ineens een wazig raadseltjeZou ik ook zeggen als ik er niet op was gekomen
kwam zo uit de "clit"rollen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Enne ik heb natuurlijk wel meer in huis dan slechts een niet rijdende Clio genaamd Clit
Alweer.... nog steedsXabre schreef:staat ie ook alweer stil? wat mankeert eraan?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou problemen met de kpn nog steeds niet opgelost, het escalatieteam laat het gewoon nog verder escaleren
dus nu maar eens alles op papier gezet en verstuurd
zeven A4 tjes vol met ellende
gelijk een kopie naar interne controle van de kpn
dus nu maar eens alles op papier gezet en verstuurd
zeven A4 tjes vol met ellende

gelijk een kopie naar interne controle van de kpn

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
aangetekend hoop ik? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja natuurlijk
anders zijn ze hem ineens kwijt
haha zeven kantjes
echt niet normaal
anders zijn ze hem ineens kwijt
haha zeven kantjes
echt niet normaal

-
- Moderator
- Car: MB
Probleem opgelost. na een klein beetje meer kracht kwam hij zo los. De andere gingen veel makkelijker dus blijkbaar net eentje gehad die effe niet los wilde.-jo- schreef:die plakken stevig aan elkaar van het vet en als het goed is , is het een systeem male/female (pasbusjes dus)Tom schreef:ik zal straks nog eens effe goed kijken. Misschien ben ik wel iets te voorzichtig geweest en komt hij toch gewoon los. Anders bel ik de dealer effe
ps: die kromme drijfstang ziet er wel akkelig uit...
Alles zit inmiddels weer in het blokje en het draait weer lekker rond. Van de week maar een afmaken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Clio lady schreef:De tipgever heeft tijdens de eerste race 7x7x7 = 343 mensen getipt. Dan zijn er zo wie zo al 49 mensen bij die de juiste tip hebben gehad.Riël Notermans schreef:RoyH schreef:Je zegt het zelf al, hij krijgt zijn geld los door hem te overtuigenRiël Notermans schreef:Nieuwe hint: de tipgever weet natuurlijk ook niet welk paard wint. Hoe krijgt hij toch zijn geld los bij Jaap door m te overtuigen?Roy schreef:Geen idee maar ik ben wel benieuwd.maar het maakt het er niet minder vaag op
Als hij dit bij de tweede race ook heeft gedaan en misschien nog wel meer, zijn er weer veel mensen geweest die de juiste tip hebben ontvangen. Hij kan vervolgens zeggen dat ie alleen die mensen heeft getipt om Jaap te overtuigen. Maar of dit de clou is???
Precies.
Na de eerste ronde deelt ie de 49 overgebleven winnaars op over de 7 paarden, en belt ie ze allemaal weer.
Daarna blijven er 7 winnaars over, waaronder Jaap (die dus al 2x de goede tip heeft!)
Weet iemand hoe duur het ongeveer is om je auto te laten spuiten? Twingo is aardig klein stel je schuurt hem zelf al helemaal en wilt hem gewoon zwart ofzo geen speciale paint? iemand ervaring mee?
Maar dat is nog steeds niet de clou van het hele verhaal.Riël Notermans schreef:Precies.
Na de eerste ronde deelt ie de 49 overgebleven winnaars op over de 7 paarden, en belt ie ze allemaal weer.
Daarna blijven er 7 winnaars over, waaronder Jaap (die dus al 2x de goede tip heeft!)
Je hele auto moet je denk ik rond de 1000euro denken.SpiNd0o schreef:Weet iemand hoe duur het ongeveer is om je auto te laten spuiten? Twingo is aardig klein stel je schuurt hem zelf al helemaal en wilt hem gewoon zwart ofzo geen speciale paint? iemand ervaring mee?
Reno-loos
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ligt aan een heleboel factoren, maar voor 1000 euro zit je wel aan het minimum.RoyH schreef:Je hele auto moet je denk ik rond de 1000euro denken.SpiNd0o schreef:Weet iemand hoe duur het ongeveer is om je auto te laten spuiten? Twingo is aardig klein stel je schuurt hem zelf al helemaal en wilt hem gewoon zwart ofzo geen speciale paint? iemand ervaring mee?
enne

Project: GTT Blue Sport
Als je bij de welbekende spuiter in Einighausen gaat, moet je er 2 (000) meenemen.RoyH schreef:Je hele auto moet je denk ik rond de 1000euro denken.SpiNd0o schreef:Weet iemand hoe duur het ongeveer is om je auto te laten spuiten? Twingo is aardig klein stel je schuurt hem zelf al helemaal en wilt hem gewoon zwart ofzo geen speciale paint? iemand ervaring mee?
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Een auto alleen laten spuiten, aan de buitenkant, zonder strakzetten en schuren, dan kost het je een eurootje of 1000, ja...
Laat je het andere werk ook doen, dan ben je veel meer geld kwijt. Er zit ook veel verschil in lakken (vooral blanke lak, en laat die nu juist het belangrijkst zijn voor een perfect resultaat) en de prijs is daar ook naar.
Het is maar wat je wilt! Maar vergis je niet in het schuurwerk. Daar gaan heel veel uren inzitten.
Laat je het andere werk ook doen, dan ben je veel meer geld kwijt. Er zit ook veel verschil in lakken (vooral blanke lak, en laat die nu juist het belangrijkst zijn voor een perfect resultaat) en de prijs is daar ook naar.
Het is maar wat je wilt! Maar vergis je niet in het schuurwerk. Daar gaan heel veel uren inzitten.
Die jongen waar ik het net over had, zegt ook het is 2000 incl. schuren. Zonder schuren kun je bij hem niet krijgen. Want als je hem dan zelf niet goed schuurt en hij spuit hem... begint de zeik, dan is hij niet strak en dan wordt er gezegd dat hij niet goed spuit...
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
En het schuren is even belangrijk als het spuiten zelf, verneuk je dat krijg je de lak nooit goed...
Bij dit soort werkjes zou ik liever wat meer uittrekken zodat het goed gebeurd. Gebeurd het namelijk slecht krijg je het nooit meer goed (ja alles nog een keer doen
).
Bij dit soort werkjes zou ik liever wat meer uittrekken zodat het goed gebeurd. Gebeurd het namelijk slecht krijg je het nooit meer goed (ja alles nog een keer doen

Reno-loos
-
Beste renault rijders wie weet waar je een MB carperformance raamsticker kan halen? Het liefst ff pm (vinny15@hotmail.com) ben niet vaak op de chat te vinde maar alvast bedankt