niet dat het nu een stuk duidelijker is

Aaah nu snap ik het helemaal-Ray- schreef:6 duims breed, 15 inch hoog en een et waarde van 33
niet dat het nu een stuk duidelijker is
Thanx, nee ik weet wel gedeeltelijk wat het inhoud. Alleen wist ik niet wanneer die verder naar buiten komt naarmate de ET waarde hoger of lager lag. Dus ET35 moet geen probleem zijnRonnie schreef:Als je ET 33 nodig hebt en bv een velg met ET 25 pakt betekent dat dat je velg 8mm verder naar buiten komt te staan. Dus des te lager de ET de te verder naar buiten. Dat snapte je wel?
Oké nogmaals bedankt, nu de volgende vraag (en dan hou ik op)Ronnie schreef:Nee lijkt me niet, dan zit de velg 2 mm verder naar binnen, lijkt me geen kwaad kunnen. Mits je die ruimte hebt natuurlijk.
Dan zit het er dus dik in dat 2,5 cm veel te veel is en dus niet gaat passenRonnie schreef:1 inch = 2,54 cm
1J is toch ook 1 inch??
Dus die velg is op zich 2,54 cm breder dan je huidige velg.
Wat zou het verschil in bandbreedte worden?
hier staat het een en ander beschreven over ET waardes e.d
Op me velg staat 6J dus ik ga er vanuit dat dat klopt. Maar als het 0,5J per kant is kan het nog meevallen...en anders maken we het wel passendMartijnG schreef:Weet je zeker dat je nu 6J hebt? En niet al 6,5 of misschien zelfs al 7J? En misschien zelfs een andere ET waarde?
Maar dan nog zou het wel kunnen passen hoor, 1J (inch) wordt ie breder, maar aan beide kanten van de velg natuurlijk heDus 0,5J per kant, dus aan de buitenkant zou ie ongeveer een centimetertje breder worden. Maar als je ongeveer dezelfde bandbreedte houd, dan trekt de band een beetje strak op de velg zodat ie misschien de rand van je wielkast niet eens raakt...
Dit zijn echt van die momenten waarbij alleen de velgen passen verteld of het echt past ja of nee...lastig, maar het zij zo.
Thanx..het probleem is dat ik een jaar geleden me Phase I heb verkocht omdat ik dacht ze niet meer te gebruiken.Haas schreef:mwah..achterlichten is wle en ander iets van de voorzijde...Die rubbers zijn origineel al niet zo heel bijzonder, dus denk dat dat wel goed gaat. Desnoods, als je t niet vertrouwd, zet je je oude over.
Immi is een goede keuze denk ik...
Ronnie schreef:Waarom niet wat uit laten steken en achter wat omhoog schroeven?
Mooie velg trouwens
Whahajiggy schreef:Ronnie schreef:Waarom niet wat uit laten steken en achter wat omhoog schroeven?
Mooie velg trouwensdat is het mooiste
![]()
[img]http://members.aol.com/adolphmarcel/Clio16V.jpg[/img]
Steven(stk) schreef:weg met die lexus lampen
Oké das wel duidelijk fase 2WouterW schreef:Weg met die bling bling achterlichten
Dat is nooit verkeerd WouterrWouterW schreef:moet van de week nog bij Veban zijn, heb foto's van mn ouwe clio gezien (weinig van over).
Die achterlichten waren nog wel goed. Misschien dat ik ze voor een zacht prijsje kan meenemen.
Moet ik voor je informeren?
Haha dikke platen??Haas schreef:ram er eens dikke platen op en wat andere wielen. Vooral dat laatste vind ik hard nodig met deze uitstraling auto
Ja ik zit met klote waardes heb ik al gezien/geprobeerd...en hij mag achter gewoon niet omhoog dus binnekort weer ff wat uitproberen!!Haas schreef:hoezo, plek zat in die kastjes hoorEr past genoeg moois onder
dikke platen? Kentekenplaten met opleglettersOf heb je die al en zie ik die niet door die K U T fotos
Idd dat dacht ik ook (heb t in dit topic al uitgebreid over gehad)...heb nu ook 195/45/15 banden erop maar er zit 5 mm ruimte tussen wielkast en band..Haas schreef:hoezo, gewoon 15" met 195/45/15 past prima hoor, mits je niet te extreme ET's gaat nemen......