stomme vraag maar heeft een willie airbags?
ACT: Clio Williams Deel 1
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
nee
sjit
-
Frits Clio 16v
Wattan?
ik wilde graag een williams kopen met een lening van mij pa had ik genoeg om hem nu snel te kopen maaaaar er zat 1 voorwaarde aan 
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
kun je dat van een gp met airbag niet inbouwen?
*edit*
heb het ff nagezocht. is los verkrijgbaar. maar ik kan ff geen prijs zien.
waarom zoek je geen gp? dan heb je airbag, en ze zijn ook blauw
*edit*
heb het ff nagezocht. is los verkrijgbaar. maar ik kan ff geen prijs zien.
waarom zoek je geen gp? dan heb je airbag, en ze zijn ook blauw
??? kan dat? Is dat erg duur/moeilijk?
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
alles kan.
je hebt wel veel nodig dan. weet alleen niet hoe het zit met de kabelboom, of die van binnen dan anders moet. reken zowieso maar op honderden euro's.
je hebt wel veel nodig dan. weet alleen niet hoe het zit met de kabelboom, of die van binnen dan anders moet. reken zowieso maar op honderden euro's.
haha dacht ik al, nee dan ga ik iets anders zoeken 
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
ja volgens mij was dat ook voldoende voor hem
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
jij bent vroeg wakker 
een auto op lening kopen is bij voorbaat al niet verstandig.
ja joh? moet ik ngo ff een praatje gaan maken 

daar hoop ik ook nog stiekem opMerijn schreef:Een lening bij je ouders wordt toch altijd omgezet naar een gift op den duur?
heeft een ph2 willie geen airbag? of was dat optie ofzo 
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
hebben jullie het nog over die airbags ja
nee wilde er 1 maar liefst 2 in hebben, is toch een tering snel wagentje dus zonder ze het niet zo veilig
ben nu op zoek naar een clioII toch iets meer luxe voor ongev zelfde prijs!
Toch bedankt allemaal
en als er iemand een twingo zoekt 
nee wilde er 1 maar liefst 2 in hebben, is toch een tering snel wagentje dus zonder ze het niet zo veilig
Toch bedankt allemaal
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
de fase 3 (swiss champion) heeft wel zo'n (lelijk) airbagstuur toch? meen me iets te herinneren van afgelopen dynodag in goes 
ik wil mijn williams van de achterkant iets verbreden met spoorverbreders. Hoeveel mm kan ik verbreden zonder met mijn wielen iets te raken? ik zat zelf aan 10 mm te denken maar volgensmij kan het nog iets meer. ik heb de standaart velgen met 195 banden.
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
meten = weten 
ik kan het moeilijk inschatten. ben bang dat hij met een verkeers drempel als nog ergens aanloopt. ik hoop dat er hier iemand rondloopt met spoorverbreders op een clio.
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
volgens mij is dat al veel. is hij verlaagd?
klein stukje, voorkant is orgineel en auto ligt nu helemaal horizontaal op de weg.
-
Frits Clio 16v
15mm p/kant moet ook nog wel lukken toch?
Dat heb ik erop, i.c.m. aardige verlaging en 195/40/16 banden (dus wel wat platter), gaat prima.
De standaard spoorbreedte is bij een williams achter even breed als een 16v toch?
Maar beter even meten, en rond het wiel in de wielkast checken hoe het zal gaan met inveren.
Gr, Frits.
Dat heb ik erop, i.c.m. aardige verlaging en 195/40/16 banden (dus wel wat platter), gaat prima.
De standaard spoorbreedte is bij een williams achter even breed als een 16v toch?
Maar beter even meten, en rond het wiel in de wielkast checken hoe het zal gaan met inveren.
Gr, Frits.
heb je hier foto's van?
-
canonballman
Ja, heel leuk, maar wat voor ET waarde hebben jouw 16 inch wielen?Frits Clio 16v schreef:15mm p/kant moet ook nog wel lukken toch?
Gr, Frits.
Als die anders is als de willy-velgen is het appels met peren vergelijken.
Volgens mij is 10 mm per kant al te veel voor standaard velgen icm 195-50-15.
Als er zoveel ruimte was, had Frankie W. zelf wel dat ding wat meer spoorbreedte gegeven, net als de voorkant
de spoorbreedte is het zelfde als een 16v en beide hebben nog duidelijk wat ruimte voor verbreding.
-
Tom
- Moderator
- Car: MB
een flink verlaagde willi/16v met willi velgen kun je niet veel breder zetten achter denk ik. Ik denk dat je heel blij mag zijn als je er 10mm zonder aanlopen tussen kunt krijgen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams