Petertje's twingo..
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, had wel ff makkelijk geweest als je had geweten wat er dan precies mis mee is. Maarja, als hij iets gezien heeft zul je dat zelf thuis ook wel kunnen zien. Weet je meteen wat er mis mee is...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Misschien weet ie dat je zelf graag klustPetertje5 schreef:ja iddzo alleen nog ff vragen wat die precies bedoelt met de remklauw zit niet goed vast...want als de bout los za had hij hem toch ook gewoon ff kunnen aandraaien

Mijn auto is een keer afgekeurd op een losgetrild boutje van de veerpoot achter...
Mocht ik ook zelf doen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
nou heb van de week dus ff de stofhoes vervangen, en vandaag ff laten uitlijnen:) remleidingen heb ik vastgezet met orginele klemmetjes die ik van de sloop heb gehaald, morgen ff de handremkabels vast tywrappen, en het enigste wat me dan nog rest is het remverschil, ik heb achter een nieuwe remzuiger nodig, iemand een idee waar een sloop staat met een paar clio 16v's? een megane 2.0 16v of clio rs mag ook 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vraag eens aan martijn (haas) volgens mij heeft hij nog een bak met achterremmen en remonderdelen bij z'n ouders staan. Moet volgens mij ook nog een goeie achterrem in zitten. 
Project: GTT Blue Sport
zoals ik al had aangegeven was er dus ook in mijn twingo ingebroken, en bij mij was dus alles weg
heb wel ff foto gemaakt van de schade, en vanmiddag dr-vinyl gesproken en die maakt voor een mooi prijsje mijn dash en de gaatjes die ik zelf had veroorzaakt, en heb van mijn audio leverancier heb ik ff een leen radio gekregen totdat ik het geld heb om een nieuwe te kopen.
de schade
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... Schade.JPG[/img]
radio
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... /radio.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... gatjes.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 27/gat.JPG[/img]

de schade
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... Schade.JPG[/img]
radio
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... /radio.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... gatjes.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 27/gat.JPG[/img]
nou, als k eerlijk zou zijn, zou'k dit als perfecte moment zien om dat stuk wat glad te schuren, en er een laklaagje over te spuiten... die rand rond het radiogat zelf zie je toch niet, dankzij de radio, en die andere schade lijkt me niet te diepgaand.
maargoed, dat is maar mijn mening, en we weten intussen allemaal dat ik niet altijd de beste keuzes maak...
maargoed, dat is maar mijn mening, en we weten intussen allemaal dat ik niet altijd de beste keuzes maak...
ja maarja als ik het glad schuur en spuit, moet ik alles meespuiten om het gelijk te maken, daarbij krijg je dat als ik de auto wil verkopen hij totaal niet meer orgineel lijkt, en dus minder mensen geinteresseerd zullen zijn of er minder voor meer willen leggen..
ja maarja als ik het glad schuur en spuit, moet ik alles meespuiten om het gelijk te maken, daarbij krijg je dat als ik de auto wil verkopen hij totaal niet meer orgineel lijkt, en dus minder mensen geinteresseerd zullen zijn of er minder voor meer willen leggen..en daarbij wordt het dash vergoed door de verzekering, besteedt dat geld er dan ook liever voor dat ie weer helemaal mooi is 

heb je'n punt.. maar t gaat wel een pak goedkoper uitkomen dan eerst gans je dash te laten herstellen..Petertje5 schreef:ja maarja als ik het glad schuur en spuit, moet ik alles meespuiten om het gelijk te maken, daarbij krijg je dat als ik de auto wil verkopen hij totaal niet meer orgineel lijkt, en dus minder mensen geinteresseerd zullen zijn of er minder voor meer willen leggen..
daarnaast, als je dat trapeziummetje spuit, en je spuit het frame van je verwarmings-en-aansteker-paneel, staat dat wel lekker

maar dus zoals gezegd, mijn oplossing is niet per se de beste

nee niet alleen mijn radio, ook de rest
en zo makkelijk is het helaas dus niet. Mijn dash is niet te krijgen op een sloop, dit omdat ik een geimporteerde twingo uit duitsland heb, en er in ned bijna geen phase 1 met airbag en airco rondrijden. Daarom is het zo lastig om er 1 te vinden als die hier uberhaupt zijn, en een nieuwe kost 530 euro

Echt balen dat er ingebroken is joh. Om de haverklap bij iemand hier op het forum helaas
.
Ik heb nog wel het onderste gedeelte van een fase 1 dash liggen. Is wel met bijrijdersairbag(gat), maar het speakergedeelte ziet er iets anders uit. Mijn twingo was ook duitse import. De verstelwieltjes zijn groen/blauw.. ik zag dat ze bij jou grijzig zijn.
Mocht je er iets aan hebben let me know. Hopen dat je gauw weer alles in orde hebt.

Ik heb nog wel het onderste gedeelte van een fase 1 dash liggen. Is wel met bijrijdersairbag(gat), maar het speakergedeelte ziet er iets anders uit. Mijn twingo was ook duitse import. De verstelwieltjes zijn groen/blauw.. ik zag dat ze bij jou grijzig zijn.
Mocht je er iets aan hebben let me know. Hopen dat je gauw weer alles in orde hebt.
ja die heb ik idd al geprobeerd, maar die hadden die helaas ook niet liggen, maar ach, ik krijg een vergoeding van 225, en de reperatie kost rond de 210 dus ben er wel tevreden mee:)
Edit: en ik heb bij mij gelijk de 2 stangetjes die aan het slot verbonden zitten verwijderd, ik ben van mening dat ze zo binnen zijn gekomen, simpel door die stang naar beneden te duwen, mijn deur gaat nu ook niet meer open met de sleutel, alleen met CV
@royalti: thx maar ergens volgende week wordt mijn eigen gerepareerd, dus ik ben daar al blij mee
Edit: en ik heb bij mij gelijk de 2 stangetjes die aan het slot verbonden zitten verwijderd, ik ben van mening dat ze zo binnen zijn gekomen, simpel door die stang naar beneden te duwen, mijn deur gaat nu ook niet meer open met de sleutel, alleen met CV

@royalti: thx maar ergens volgende week wordt mijn eigen gerepareerd, dus ik ben daar al blij mee

ik waag het toch maar niet om die stangetjes weg te halen/onderbreken, want heb al een xtje problemen gehad met de cv. Als die nie werkt is een sleutel toch wel handig
Idee opzich is natuurlijk wel goed!
Succes bij de polyman

Succes bij de polyman
je hebt je achterklep toch altijd nog......

idd
maar zit nu ff met een ander probleem, vanochtend toen ik naar werk ging reed mijn auto prima, eenmaal op werk aangekomen motor uitgezet en niks aan de hand, toen ik hem weer wilde starten draaide de startmotor 1 keer rond, en ging gelijk alles uit, cv niks deed het meer, ff de min pool van de accu losgehaald, en toen kon ik wel weer bijv de ramen makkelijk op en neer bewegen, maar starten deed die niet, ff aangeduwd en toen deed ie het weer als een zonnetje, maar net toen ik hem na 30 km rijden weer uitzette wou die weer niet starten..
is mijn accu dan kapoit ofnie? hij lijkt nog in orde te zijn met dat bolletje..

relais startmotor misschien los ofzo???
Heerlijk weer een franse auto
ik heb ook zoiets gehad laat je accu eens doormeten.
ik had toen een storing in mun accu.
volgens mij kan het ook aan je aardekabel liggen even los halen dan met de staalborstel er even overheen dat ie weer goed contact maakt.
dit zijn mijn ervaringen ik ben natuurlijk geen automonteur
ik had toen een storing in mun accu.
volgens mij kan het ook aan je aardekabel liggen even los halen dan met de staalborstel er even overheen dat ie weer goed contact maakt.
dit zijn mijn ervaringen ik ben natuurlijk geen automonteur
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ja die zou waarschijnlijk wel passen
alleen zit ik dan nog met de onzekerheid of de pass airbag wel past, plus dat ik die er dan nog bij zou moeten kopen..mijn eigen dash is nu bij dr vinyl en die krijg ik dond terug
dus dan is alles weer goed, top dat je aan me denkt