Alex Los schreef:Met dank aan Luco en de vriendin/vrouw van Ronald van den Broeke konden we naar binnen. Maar we mochten wel gewoon entree betalen...
Luco is zaterdagavond nog naar de organisatie gestapt om het te regelen voor ons 4en. Toen ik als eerste bij de poort stond en het verhaal vertelde kwam de vriendin/vrouw van Ronald vdB erbij en die wist ervan dus konden we door. Maar helaas was er dus ook geen plek op het paddack gereserveerd en parkeerde we gewoon maar ergens. Aan gezien ik toch wat vaken op de site van Automaxx rond hang zal ik dit soort events eerder bij je in kaart brengen. Want ik denk dat jij het pas laat te horen hebt gekregen ofzo?
Martijn en ik hadden in ieder geval veel bekijks met de turbo's na dat Luco zijn eerste ronde's had geblazen.
Nou, ik wist ervan, maar er was hier van tevoren geen sprake of vraag naar paddockplaatsen. We konden niet meedoen omdat VKV viel ,weet je nog, vandaar dat ik er niet zoveel aandacht meer aan heb gegeven.
Mooie is, anderhalve week van tevoren belde 402 events me op, of we toch niet op de paddock wilden staan. Ik zeg weet je wat, ik schraap de animo bijmekaar, en zorg jij dat de kaarten op de juiste plek komen.
Ja is goed. Maar moeten ze t niet vergeten, tjongejonge. Zonde geld.
Maargoed, wel n mooie dag gehad?
Luco, thanx

.