ACT: Algemeen Chat Topic. I
ik kan me idd ook nog wel ergens een blauw-witte GTT op z'n kant herinneren 

Immer wieder die verdammte Holländer
ach so das habe ich nicht gewust
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zo ook weer adsl op de werkplek
altijd goed voor mijn postinggemiddelde

altijd goed voor mijn postinggemiddelde

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
werken?????-PAZ- schreef:dat heet niet voor niks WERKplek![]()
![]()
![]()
wat is dat

voor dit tarief doe ik niet teveel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zoiets whehe
-
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef:zo ook weer adsl op de AFwerkplek
altijd goed voor mijn postinggemiddelde![]()
![]()

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RoyH schreef:Zolang de baas doet alsof hij goed betald doe ik alsof ik goed werk

Ik zoek ergens online een plekkie waar ik 12mb kan hosten, tis voor werk dus liever niet iets waar je tig reclames moet doorklikken of moet registreren ofzo.
Of een gratis/online FTP proggie waarmee ik me xs4all webspace kan gebruiken?
Of een gratis/online FTP proggie waarmee ik me xs4all webspace kan gebruiken?
http://www.download.com/3000-2356-10122208.html
There you go...
Ik weet alleen niet of je je webspace kan bereiken als niet via XS4All het internet op gaat. Effe testen, dus...
There you go...
Ik weet alleen niet of je je webspace kan bereiken als niet via XS4All het internet op gaat. Effe testen, dus...
-
- Contacteer:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
nou..lekker met je lego aan de gang dan 

tering, zonet in rijswijk sta ik stil bij het stoplicht met de v6, komt er een auto keihard aanrijden, heftig lullen met z'n vriendin, ziet mij op het laatste moment, raakt mijn auto net niet (pastte waarschijnlijk niet eens een haartje tussen mijn auto en die van hem) maar knalt vervolgens keihard tegen een andere auto op de andere rijbaan..
fieuw...
fieuw...

nee, hij dacht: Hoooooo...dure auto met buitenlander erin, als ik die raak ben ik de sjaak

en je auto in de puin, das veel erger 

Lui in Rijswijk kunnen gewoon niet rijden...rasit.. schreef:t@ring, zonet in rijswijk sta ik stil bij het stoplicht met de v6, komt er een auto keihard aanrijden, heftig lullen met z'n vriendin, ziet mij op het laatste moment, raakt mijn auto net niet (pastte waarschijnlijk niet eens een haartje tussen mijn auto en die van hem) maar knalt vervolgens keihard tegen een andere auto op de andere rijbaan..
fieuw...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haha hij dacht mmmmmmmmmmmm turks uiterlijkHaas schreef:nee, hij dacht: Hoooooo...dure auto met buitenlander erin, als ik die raak ben ik de sjaak
![]()
![]()
![]()
turk----------mes-------ziekenhuis--------------------------------dan maar auto op andere baan rammen

geintje he rasit, ik ben ook een buitenlander met een nederlands paspoort
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
te laatSander2 schreef:Toch maar eens met mijn vrienden bij het IND gaan praten....Luco/Alpine-racer schreef:geintje he rasit, ik ben ook een buitenlander met een nederlands paspoort![]()

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
das geluk hebben, hoe is t met die ander auto/bestuurder afgelopen?rasit.. schreef:t@ring, zonet in rijswijk sta ik stil bij het stoplicht met de v6, komt er een auto keihard aanrijden, heftig lullen met z'n vriendin, ziet mij op het laatste moment, raakt mijn auto net niet (pastte waarschijnlijk niet eens een haartje tussen mijn auto en die van hem) maar knalt vervolgens keihard tegen een andere auto op de andere rijbaan..
fieuw...
tsja bij mij is dat een keer misgegaan!!, yup zat te bellen en te eten achter hed stuur!!, de etensresten zaten in zijn haar en de kofffie tegen de voorruit....

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en jij tegen die yupHessel schreef:das geluk hebben, hoe is t met die ander auto/bestuurder afgelopen?rasit.. schreef:t@ring, zonet in rijswijk sta ik stil bij het stoplicht met de v6, komt er een auto keihard aanrijden, heftig lullen met z'n vriendin, ziet mij op het laatste moment, raakt mijn auto net niet (pastte waarschijnlijk niet eens een haartje tussen mijn auto en die van hem) maar knalt vervolgens keihard tegen een andere auto op de andere rijbaan..
fieuw...
tsja bij mij is dat een keer misgegaan!!, yup zat te bellen en te eten achter hed stuur!!, de etensresten zaten in zijn haar en de kofffie tegen de voorruit....![]()
eet jij altijd zo