ik zeg: blokje...Paul1916v schreef:Haas schreef:NEE![]()
![]()
Nog meer mensen die een vast contract hebben gekregen?![]()
![]()
Deze mafkees wel hoor
![]()
![]()
Je gelooft t niet, maar hier ook! per 24 mei een vast contract, dus eindelijk van dat pl##ris-uitzendbureau af!!
bijkomend voordeel: salarisverhoging, en TempoTeam moet even 600 euro vakantiegeld, en 98 vakantieuren (à 11 euro) uitbetalen![]()
![]()
Gefeliciteerd Haas!
Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja of die hoerige deuk in t achterscherm.. 

-
- Contacteer:
hell yeah!
botsauto-powerrrr
botsauto-powerrrr

-
- Über-Spammer
to-do-list voor Paul
1) mat-zwart rollen
2) kenteken eraf
3) het circuit op
4) andere dagelijkse auto zoeken
1) mat-zwart rollen
2) kenteken eraf
3) het circuit op
4) andere dagelijkse auto zoeken

-
- Contacteer:

hij blijft voor op de weg! en ooit...ooit ziet ie er weer tip-top uit!

-
- Contacteer:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e ... index.html
kijk, dit soort mensen mogen direct aan het gas..........
en maar zeiken dat de wereld zo slecht is. Nee, aan dit soort types hebben we wat. Alternatiefje is het welbekende nekschot en de sloot tot gevolg hebbende, alsie maar geen woord meer uit kan brengen.
en maar zeiken dat de wereld zo slecht is. Nee, aan dit soort types hebben we wat. Alternatiefje is het welbekende nekschot en de sloot tot gevolg hebbende, alsie maar geen woord meer uit kan brengen.
Tjezusss... wat een mongool zeg! Helemaal geflipt, helaas heb ik dit vaker gezien en wij noemen dat een psychose. Hoewel ik de indruk heb dat deze meneer toch redelijk weet waar ie mee bezig is en gewoon de grenzen aftast.Haas schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e ... index.html
Wat ik niet begrijp is dat die dames die hij uitschold zo rustig bleven; misschien angst? Maar dat de overige passagiers en zelfs de conducteurs te laf zijn om hem aan te pakken, snap ik helemaal geen reet van. Ik mag hopen dat er aangifte is gedaan en dat de sukkel die dit gefilmd heeft, het filmpje ter beschikking heeft gesteld aan de politie i.p.v. alleen op internet zetten als "amusement".
En maar zeiken over het systeem, terwijl die zelf waarschijnlijk gewoon een uitkering trekt
. Als het hem hier niet aanstaat rot je toch lekker terug op naar het apen land waar je vandaan komt, of je doet gewoon normaal en werkt voor je geld. Ik heb geen geen beetje respect voor zulk soort mensen.

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jij zal nu toch wel eerst naar Haas rijden of niet? Dan kom ik evt. wel daarheen.MartijnG schreef:Leute die naar Gronau gaan...enig idee waar we af gaan spreken en wie spät? Gaan de mensen uit Nijmegen langs Arnhem? Of andere route?
@Ronnie, kanik niet met jou meerijden naar Martijn?? Kanook zelf de twingo pakken, maar om eerlijk te zijn, zet ik die liever niet bij martijn neer voor de hut... 

-
- Contacteer:
Ik hoop dalijk mn auto te fixen, zodat ik naar jou gereden kan komen Ron!
anders nog ff wat verzinnen 

-
- Contacteer:

maar denk dat ik t al gevonden heb (hopelijk)

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ok dan...Haas rijd mee met Ronnie richting Arnhem. Vanaf mij weer door naar de Esso in Velp? Dus rond 9.45 bij mij?
Elke ochtend weer een verrassing als je uit het raam kijkt.
het valt wel mee hoor...
Whehe...altijd spannend, parkeren in de ghettoHaas schreef:zelf de twingo pakken, maar om eerlijk te zijn, zet ik die liever niet bij martijn neer voor de hut...

het valt wel mee hoor...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Hij kwam uit DIT apenland-PAZ- schreef:En maar zeiken over het systeem, terwijl die zelf waarschijnlijk gewoon een uitkering trekt![]()
. Als het hem hier niet aanstaat rot je toch lekker terug op naar het apen land waar je vandaan komt, of je doet gewoon normaal en werkt voor je geld. Ik heb geen geen beetje respect voor zulk soort mensen.

Wel vage gast idd

Maar, lijkt me niet het type wat even een mes trekt oid.. puur grote bek

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
Ah, de plannen zijn dus veranderd....ok dan. Tot straks dan heGJ schreef:Ik krijg net van Haas een sms dat hij niet meer meegaat. Kan ik misschien de plaats van Haas overnemen dus dat Ronnie mij ff oppikt en dat ik dan bij Goossens instap??
Ik bel straks nog wel ff.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
sorry dat ik niet mee ben gegaan, jongens.
Voelde me gisteravond na Emporium al niet goed en heb vandaag meer boven de wc gehangen dan in bed gelegen. Maar goed dus, dat ik thuis ben gebleven, maar baal er wel een beetje van.
Voelde me gisteravond na Emporium al niet goed en heb vandaag meer boven de wc gehangen dan in bed gelegen. Maar goed dus, dat ik thuis ben gebleven, maar baal er wel een beetje van.
-
- Über-Spammer
Ouwe kotskoning
Indd balen dat je er niet bij was...de dellen speciaal waren best goed te doen 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Vooral die MILF bij de Mac Hengelo
, of bedoelde je de frikadellen... 

-
- Contacteer:
dat was op zeker wel een milf!
straks foto's eens van de camera halen!
straks foto's eens van de camera halen!

-
- Über-Spammer
en Ronnie maar sjansen met die dames op de fiets 

-
- Contacteer:
welke? die 2 onder het viaduct? die 12 jarige rokertjes? 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Paul, waar blijven al die foto's, plus je achtergehouden foto's van Fullspeed 

-
- Contacteer:
Rustig, rustig
ze komen misschien straks, en anders morgen, online 

heb de hele dag al zin in vette zooi, maar ja..dat zit er ff niet in. Waar komt mijn huisgenoot net mee thuis? juist, een shoarmaschotel met broodje doner...MartijnG schreef:Ouwe kotskoningIndd balen dat je er niet bij was...de dellen speciaal waren best goed te doen
FAK!!
Supertje frikandel speciaal met juinsaus en een tractorbandje pindasaus!Haas schreef:heb de hele dag al zin in vette zooi, maar ja..dat zit er ff niet in. Waar komt mijn huisgenoot net mee thuis? juist, een shoarmaschotel met broodje doner...MartijnG schreef:Ouwe kotskoningIndd balen dat je er niet bij was...de dellen speciaal waren best goed te doen
FAK!!

dat was ook zeker genieten!!