Nee dan krijg je dat 3D effect. Dat is alleen weg gelegd voor gare BMW's
Ik heb ze net in huis. Gelijk even afkitten.
Wie weet trouwens hoe die verrekte dop achter de lampen van de Angeleyes eraf gaan? Ik heb al wat proberen te draaien en voorzichtig te trekken, maar geen beweging.
Fototijd
Morgen overdag kijk ik nog even of ik al gelijk de achterlichten ga spuiten. Ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in dat achterlichtspray. Straks sputtert de kop iets en kan ik die lampen weg mikken
achterlichtspray gaat redelij kgoed, alleen moet je zien dat je genoeg afstand houdt tussen de spuitbus en de achterlichten. en ook je tijd voor nemen..
Ik heb de gok genomen en het resultaat is naar tevredenheid.
Eerst zonder flits. Zo ziet het er uit als er geen licht op schijnt of de lampen uit zijn.
Wat kost zo'n bussie backlight spray nou eigenlijk? En behandel jij het naderhand nog met een blanke lak ofzo om het een beetje blinkend te maken? En kun je inderdaad die spray er weer afkrijgen met benzine?
Voor de zekerheid heb ik oplosspray meegenomen uit dezelfde serie. Ik weet niet of dat werkt, omdat het spuiten goed is gegaan. Gewoon goed ontvetten en lichtjes in lagen spuiten. Wel twee busjes kopen, want één is echt te weinig.
MartijnG schreef:Wat kost zo'n bussie backlight spray nou eigenlijk? En behandel jij het naderhand nog met een blanke lak ofzo om het een beetje blinkend te maken? En kun je inderdaad die spray er weer afkrijgen met benzine?
Ziet er wel sjiek uit zo
de mijne kostte iets van 8 euro (motip backlight spray) maar dat was wel in een gewone (algemeen gesproken redelijk dure) doe het zelfwinkel.
die spray blinkt vanzelf al goed genoeg, vond ik...
De laatste update voor vandaag :
In de koplampen zitten nu twee Philips vision plus. De achterlichten zitten er nu in. Alles is ok, alleen vind ik dat de verlichting wel iets feller mag. Bestaat er ook een soort LED ofzo die iets meer pit heeft?
Yes daar gaan we weer met de volgende en voorlopig laatste update.
Vandaag een Snap-off stuurnaaf gekocht zodat het stuur nu lekker dichtbij zit. En retestoer natuurlijk .
En na een bezoek aan Sat Aucoustic in Groningen heb ik gedag gezegd tegen mijn JBL GTO2000 versterker. De opvolger komt naast mijn Crunch PZN, namelijk een Autotek Supersport SS75.4.
Beide komen van MaxxSonics, net als Hifonics en MBquart.
[img]http://www.maxxsonics.com/autotek/image ... p_75.4.gif[/img]
Er zijn nogal wat dingen veranderd. Zo heeft de Autotek plaats gemaakt voor een Ground Zero Titanium. Deze heb ik op een hele andere manier ingebouwd. Foto volgt wel. Vandaag komt er een nieuwe voorruit in ivm steenslag en wat lichte vochtsporen. Dat betekend geen raamband meer, maar (binnenkort) alleen maar een tekst.
Gisteren gekocht van Jacco twee skirts die bij mijn voorbumper horen. In kleur . Vanavond gaan ze er waarschijnlijk op. Ik was van plan om een soort kitrand te gebruiken tegen het eventuele scheuren en rubbers om de schroeven. Heeft iemand een tip wat voor soort kit? Ruitenkit was ik niet van plan, dan heb ik een kilo nodig om de holle ruimte op te vullen.