Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gezellig mijn pa komt waarschijnlijk ook met zun 310 4cilinder morge ff poetse ps: weet iedereen waar dat precies is? want voor de mense die wat verder wonen ist niezo makkelijk te vinden. maar dat moet lukken
hey ja dat wilde ik net gaan vragen. Waar is het precies ? en hoe kom ik er het makelijkst ?
Ik kom van richting rotterdam. dan neem ik aan richting rozenburg, daarna de N57 op, maar dan weet ik het niet meer.
Ja, heeft iemand het adres precies? Of een routebeschrijving.
Ik kom ook uit de richting Rotterdam.
Dan is het Botlektunnel door, Thomassentunnel door, N57 en hoe het dan verder gaat weet ik niet.
ik weet niet pcies de straat naam. rotterdam richting europoort,bij tomasontunnel rechts richting brielle/hellevoetsluis, Na de 3e stoplichten (dus bij 3e stoplicht rechtdoor) daarna eerste afslag linksaf, bij eerste kruising rechts en gelijk weer rechts deze geheel door rijden tot aan de sluizen aan de linker kant aan het eind van die weg heb je een parkeerplaats bij haringvliet sluizen. Maar daar zal je ons al we zien staan. zie jullie morgen gasten is het een beetje duidelijk? mijn nummer is 06-40773041 mogt het nodig zijn
Cleaned_Clio_16v schreef:Naast het haringvliet vind ik wel mooi plekje.
Alst lekker weer is maar kijken wie er heen willen.
Hellevoet/Spijkenisse is geen probleem.