maar plaats hem toch even .
Zou het niets zijn om eens een meeting te organizeren
voor een vrijdagavond bij de Haringvlietdam aan de kant van Hellevoetsluis ?
Net met elkaar gesproken en we gaan zaterdag effe wat lokaties checken. het word hoogst waarschijnlijk degene bij de damTwingo Sport schreef:Ga met Tino nog zoeken naar een geschikte lokatie .
We houden iedereen wel even op de hoogte .
Hoezo niet??==jordy== schreef:Als oude renault'tjes ook welkom zijn (31 jr) kom ik zekers ook ff buurten.
Is maar 45 minuten rijden voor mij..
ik wou dat iedereen er zo over dacht==jordy== schreef:Als oude renault'tjes ook welkom zijn (31 jr) kom ik zekers ook ff buurten.
Is maar 45 minuten rijden voor mij..
Dat geldt dan niet voor jou, zeker.ik wou dat iedereen er zo over dacht
Dit is inderdaad 1 van de lokaties die ik met Twingosport ga bekijken. Door drukte afgelopen week is het effe spaak gelopen.waterwacht schreef: Aan de andere kant van de haringvlietsluizen bij stellendam heb je een verlichte parkeerplaats, bij het Expocentrum.
is ongeveer anderhalve kilometer verder rijden.
ook mooie locatie.
Maasvlakte -> races -> polite -> geen optiewaterwacht schreef:![]()
t'is toch s'werelds grootste haven
voorbeeld locaties:
parkeerplaats bij routiers maasvlakte, iets verder als de ECT containerterminal.
slufterstrand
of de parkeerplaaats bij de North Sea Ferries (boot naar engeland)
Ja, boven de MACspijkcity is een terrein voor vrachtwagens is een boel plaats dat weet ik wel(ben van de winter wezen rally'en met een kadett in de sneeuw daaredwinvr schreef:Hebben we geen McDonalds daar ergens in de buurt?![]()
![]()
![]()
de enige die ik daaro weet is mac spikecity, maar dan wordt het niet echt regio hellevoetsluis...
ik kom dan overigens ook wel buurten hoor, als de lokatie bekent is
Verwacht er ff nog niet te veel van, is nu goedgekeurd en staat dik in de polyester met een zwart verf laagje voor de lookHoe ziet een renault van 31 jaar eruit?
Ben wel benieuwd.
Bedoel je bij het barbiertje daar?sur5all schreef:Waarom niet gewoon achter het stadhuis in Hellevoet ??
Grote parkeeplaats, ook redelijk verlicht.
Het is geloof ik tot 22:00 licht buiten dus gewoon op tijd arriveren wil je alles in echt goed licht bekijken.
En in de buurt een snackbarretjeen terrasjes.
Kortom geen verkeerde locatie !!