[Haas' ex-Coupé]Case closed
ook al uitgekamd... Als ik die diamanten ring was tegenkomen, had ik m al verpatst 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
diamant? nee joh.. dikkuh gouwuh zegelring! 
is het geluid er ook als je stilstaat haas (hoor je het dan ook in de auto)
anders misschien iets in de ophanging/trillend hitteschild of 1 van die platen onder de bodem ofzo?

is het geluid er ook als je stilstaat haas (hoor je het dan ook in de auto)
anders misschien iets in de ophanging/trillend hitteschild of 1 van die platen onder de bodem ofzo?
velgen zijn inmiddels terug van de richter, banden zijn besteld Proxes 205/40/17 en komen als het goed is deze week binnen.
Ook wat minder dingen; van de week met het auto wassen de achterruitenwisser uit mijn hand laten schieten en ja hoor...afgebroken
Daar dus ff een nieuwe voor regelen (hoop voor speed)
En op t parkeerterrein heeft er iemand tegen mijn linker spiegel gezeten. Hij is nog heel, maar de lak daarentegen niet... Naar t schijnt, was de daderauto wit
Ook wat minder dingen; van de week met het auto wassen de achterruitenwisser uit mijn hand laten schieten en ja hoor...afgebroken

En op t parkeerterrein heeft er iemand tegen mijn linker spiegel gezeten. Hij is nog heel, maar de lak daarentegen niet... Naar t schijnt, was de daderauto wit

Klote dat er iemand tegen je spiegel heeft gezeten!!
Bij mij hebben ze gewoon een keer de spiegel eraf getrapt, opbossen die gasten!
Hoop dat je alles voor Full Speed kunt fixen!?
Bij mij hebben ze gewoon een keer de spiegel eraf getrapt, opbossen die gasten!

Hoop dat je alles voor Full Speed kunt fixen!?

dat fixen wordt niet wat helaas... Geen tijd gehad iets te regelen, dus met de lakstift maar wat bijwerken, tis niet anders 
Binnenkort maar eens die spuitcabine hier reserveren voor ook deze.....
moeders belde gister dat mijn bandjes binnenwaren
Vanavond even ophalen, zaterdag eronder leggen, wassen, nog wat klein gefrot en dan ben ik klaar voor full speed als het goed is 

Binnenkort maar eens die spuitcabine hier reserveren voor ook deze.....
moeders belde gister dat mijn bandjes binnenwaren

ochja, kwam gisteravond laat over de A73 naar huis rijden, dingske loopt toch nog netjes 200 en had nog een beetje over.
Slaapmuts in een Alto die een vrachtauto in ging halen, gooide roet in het spreekwoordelijke eten... 
Tevens is het resoneren zo goed als verdwenen. Althans, heb t al een tijdje niet meer gehoord. Dus er is OF iets kapot, OF het blijft weg

Tevens is het resoneren zo goed als verdwenen. Althans, heb t al een tijdje niet meer gehoord. Dus er is OF iets kapot, OF het blijft weg

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zal binnenkort eens kijken wat die van mij doet..Haas schreef:ochja, kwam gisteravond laat over de A73 naar huis rijden, dingske loopt toch nog netjes 200 en had nog een beetje over.![]()

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haas schreef:ochja, kwam gisteravond laat over de A73 naar huis rijden, dingske loopt toch nog netjes 200 en had nog een beetje over.Slaapmuts in een Alto die een vrachtauto in ging halen, gooide roet in het spreekwoordelijke eten...

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
haha..wie weet 
trouwens weer wat leuks: reed gisteravond naar huis, gingen het ABS en het SERV lampje ineens branden
Thuis de motor ff uit gezet gewacht en opnieuw gestart, maar het brand nog steeds 
Verder werktie goed, stuurbekrachtiging en remmen ook. Iemand een idee?

trouwens weer wat leuks: reed gisteravond naar huis, gingen het ABS en het SERV lampje ineens branden

Verder werktie goed, stuurbekrachtiging en remmen ook. Iemand een idee?

remvloeistof te laag lijkt me niet, tenzij ik een lek heb 
Vorige week nieuwe remblokken voor gezet...

Vorige week nieuwe remblokken voor gezet...
ik heb echt een hekel aan dat soort party verlichting... 

ej martijn, nog nieuws van de lasser? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
nope...ben lui 
Nieuwe voorbanden zitten eromheen, velgen weer netjes recht, net proefritje gemaakt en t rijdt weer prima. Dadelijk de achterwielen er weer op en dan naar mijn ouders voor een wasbeurt
en waarempel...het abs en serv lampje zijn weer uit

Nieuwe voorbanden zitten eromheen, velgen weer netjes recht, net proefritje gemaakt en t rijdt weer prima. Dadelijk de achterwielen er weer op en dan naar mijn ouders voor een wasbeurt

en waarempel...het abs en serv lampje zijn weer uit

als een spreekwoordelijke hondenlul in de manenschijn (om paul maar eens te citeren
)

sout op met dat hok van je 

-
- Contacteer:
wat heb ik NOU weer gezegd?Haas schreef:als een spreekwoordelijke hondenlul in de manenschijn (om paul maar eens te citeren)

volgens mij bedoeld ie mij? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Ik dacht al

Ik ben er kapot van.........de rondjes op de ring zijn de laatste wapenfeitjes geweest van mijn lieve Coupé..... 
Net op weg naar huis heb ik haar totall loss gereden. In nijmegen reed ik op de linker baan van een vierbaans proviciale weg waar je 100 mag. Ik kwam vanaf een rotonde en gaf gas om op te trekken in de linker baan. Voor me reed niemand. Rechts reden auto's veel langzamer achter een vrachtwagen aan, ik schat ronde de 50 a 60 kmh. Toen ik op het punt stond een vrachtwagen met auto's erop (autotransporter) in te halen, kwam deze naar de linkerbaan. Naar mijn idee zonder richting aan te geven, maar goed. Ik kon nergens heen, rechts van me reden auto's en links was de middenberm met stoeprand. In een reactie heb ik vol op de rem geduwd, tot in de abs en zo ver mogelijk naar links gestuurd. De vrachtauto reed echter door naar links, waardoor ik als het ware klem gereden werd. De aanhanger heeft twee assen in het midden en ik ben met mijn RV wiel daarop geknald. Zijn achterbumper heeft zich in mijn RA wiel/bumper geboort. Hij ging meteen terug naar de rechterbaan, maar het was al gebeurt. Mijn RV wiel is door de klap afgebroken (althans, draagarm/stuurstang, kon ik neit goed zien) en sturen ging dus niet meer. Ik ben met twee wielen op de middenberm gekomen toen hij me raakte, daarna ben ik terug de weg op geschoven en stuurloos weer terug de middenberm op. Daar stond ik dan... Airbags zijn er allebei uitgekomen, daar ben ik nog het meest van geschrokken...
als achteropkomende verkeer zal ik wel als schuldige bevonden worden en dus zwaar de pineut
Ben er kapot van... dacht dat de schade meeviel, tot ik, na te zijn afgesleept, probeerde de rechter deur open te doen. Dat ging amper, laat staan dicht. De rechter dorpel is wat korter geworden doordat mijn wiel erin is geslagen, gevolg, hele zwikkie ontzet en een lichte vouw in het dak thv de B-stijl. Kort gezegd: afschrijvertje....
Ben echt gedesillusioneerd. Zondag die van Rob en nu dit........ Ik kan er ff niet bij......

Net op weg naar huis heb ik haar totall loss gereden. In nijmegen reed ik op de linker baan van een vierbaans proviciale weg waar je 100 mag. Ik kwam vanaf een rotonde en gaf gas om op te trekken in de linker baan. Voor me reed niemand. Rechts reden auto's veel langzamer achter een vrachtwagen aan, ik schat ronde de 50 a 60 kmh. Toen ik op het punt stond een vrachtwagen met auto's erop (autotransporter) in te halen, kwam deze naar de linkerbaan. Naar mijn idee zonder richting aan te geven, maar goed. Ik kon nergens heen, rechts van me reden auto's en links was de middenberm met stoeprand. In een reactie heb ik vol op de rem geduwd, tot in de abs en zo ver mogelijk naar links gestuurd. De vrachtauto reed echter door naar links, waardoor ik als het ware klem gereden werd. De aanhanger heeft twee assen in het midden en ik ben met mijn RV wiel daarop geknald. Zijn achterbumper heeft zich in mijn RA wiel/bumper geboort. Hij ging meteen terug naar de rechterbaan, maar het was al gebeurt. Mijn RV wiel is door de klap afgebroken (althans, draagarm/stuurstang, kon ik neit goed zien) en sturen ging dus niet meer. Ik ben met twee wielen op de middenberm gekomen toen hij me raakte, daarna ben ik terug de weg op geschoven en stuurloos weer terug de middenberm op. Daar stond ik dan... Airbags zijn er allebei uitgekomen, daar ben ik nog het meest van geschrokken...
als achteropkomende verkeer zal ik wel als schuldige bevonden worden en dus zwaar de pineut

Ben er kapot van... dacht dat de schade meeviel, tot ik, na te zijn afgesleept, probeerde de rechter deur open te doen. Dat ging amper, laat staan dicht. De rechter dorpel is wat korter geworden doordat mijn wiel erin is geslagen, gevolg, hele zwikkie ontzet en een lichte vouw in het dak thv de B-stijl. Kort gezegd: afschrijvertje....

Ben echt gedesillusioneerd. Zondag die van Rob en nu dit........ Ik kan er ff niet bij......
Laatst gewijzigd door Haas op wo 23 mei 2007 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: GTT
heejs
das klote om te horen maar zelf niks?
das klote om te horen maar zelf niks?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zwaar kut
maar als hij zonder richting aangeven naar links komt en je hebt klem gezeten dan ben je dacht ik geen achteropkomend verkeer
omdat je al gedeeltelijk naast hem zat
sterkte met de afhandeling haas

maar als hij zonder richting aangeven naar links komt en je hebt klem gezeten dan ben je dacht ik geen achteropkomend verkeer
omdat je al gedeeltelijk naast hem zat
sterkte met de afhandeling haas

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
jezus haas.. hoe kut
(N)

sow de tering das klote man
zo gaat het wel snel idd , geen politie bijgeweest??, neem toch aan dat jij niet de schuldige bent, als je gewoon op de linker baan rijd en min of meer van de weg gereden word door een vrachtauto??

R5GTT. Drive it like you stole it
godverdomme das köt.....

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Damn.......