Tis weer ff geleden maar er is inmiddels alweer een hoop gebeurd.
Twee weken op me verjaardag was eindelijk de carros weer roestvrij. FFtjes netjes gewassen voor het bezoek dat kwam!
[img]
http://www.fotothing.com/photos/44b/44b ... 86b14b.jpg[/img]
[img]
http://www.fotothing.com/photos/bc3/bc3 ... 42db9a.jpg[/img]
[img]
http://www.fotothing.com/photos/8c5/8c5 ... aa90a9.jpg[/img]
Hij is ook netjes laag! Velserbroek is al verboden terrein denk ik...
[img]
http://www.fotothing.com/photos/131/131 ... ff747c.jpg[/img]
Duidelijk te zien dat de kleuren niet overeenkomen... spuitwerk is wel netjes... ik vind het kleurverschil niet zo erg!
Na dit alles ik blij

Maar het lachen verging al weer snel... Het was namelijk niet mogelijk om te schakelen wanneer je contact aan had.
Motor er weer uit (gister gedaan) Koppelingsplaat zat er verkeerd om op

. Gelukkig was het nog niet gesloopt
Aan het eind van de dag zat de motor er weer in. Pfff drukke dag... wordt er al flink handig in ommet die motor te klooien...
Dus ik weer blij hehe van de week apk erop. Nog ff alle vloeistoffen ververst. Netjes remvloeistof ook. Nog ff ontluchten... alle standaard apk dingetjes. En dan kom je bij het mistlicht achter... Jaa die doet het niet... KUT. Naja tellerbak eruit om dat stomme schakelaartje eruit te krijgen. Ondertussen kwam ik er ook achter dat de turbodrukmeter, benzinemeter en oliedruktemp. meter het niet deden.
Door tellerbak eraf te halen erachter gekomen dat deze gt nogal last heeft/had van elektriciteitsproblemen. Alle stekkertjes zijn genummerd... gelukkig is het allemaal netjes gedaan!
[img]
http://www.fotothing.com/photos/4ee/4ee ... 5279de.jpg[/img]
[img]
http://www.fotothing.com/photos/7d5/7d5 ... 0489f3.jpg[/img]
Heeft iemand nog tips voor die metertjes... het is wel handig als ik weet wanneer ik moet tanken namelijk!