Automaxx Summer Edition 2007 - GEEN RTC
[img]http://www.automaxx.nl/newsite/data/hea ... eader2.jpg[/img]
En jawel, ook dit jaar komt het er weer van, Automaxx Summer Edition 2007!
Wil je weer mee naar Automaxx, geef je dan op in dit topic. De RTC zorgt dan voor de plek, de RTC spullen, en als het moet ook nog voor het BBQ vlees!!
Ikzelf zal bij de Kreuztage aanwezig zijn. Voor de mensen die naar Automaxx willen gaan zullen we natuurlijk wel alle formaliteiten regelen en de zaken die erbij horen!
Geef je op in het topic hieronder!
En jawel, ook dit jaar komt het er weer van, Automaxx Summer Edition 2007!
Wil je weer mee naar Automaxx, geef je dan op in dit topic. De RTC zorgt dan voor de plek, de RTC spullen, en als het moet ook nog voor het BBQ vlees!!
Ikzelf zal bij de Kreuztage aanwezig zijn. Voor de mensen die naar Automaxx willen gaan zullen we natuurlijk wel alle formaliteiten regelen en de zaken die erbij horen!
Geef je op in het topic hieronder!
Laatst gewijzigd door Riël op do 14 jun 2007 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Opzich wil ik d'r wel graag bij zijn, maaar kan mijn kameraad die geen member is ook bij "ons" staan? vast wel toch?
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Dat heb ik ook ik wil ook weer heen maar vrienden van me zijn hier ook geen member en die hebben niets met renault;) ze hebben een honda..
Ik had gehoord dat je zowiezo lid moet wezen van een club om er te staan maar je bent toch niet verplicht om bij die club te staan?

Ik had gehoord dat je zowiezo lid moet wezen van een club om er te staan maar je bent toch niet verplicht om bij die club te staan?
Bij de RTC-stand staan enkel RTC leden, de paddockttoegang dus.
Je mag wel een introduceé meenemen uiteraard. Deze mag echter niet met een andere auto op de paddock.
Je mag wel een introduceé meenemen uiteraard. Deze mag echter niet met een andere auto op de paddock.
Oke:D bedankt! maar als ik aleen me auto op padock wil staan en dat ik ergens anders me tent heb staan dat maakt toch niet uit ofwel:D
Nee, feitelijk niet, ik kan je niet tegenhouden elders te slapen natuurlijk, maar is wel érg ongezellig 

Ik kom ook maar heb de kaarten al bestelt .. ik was ff eerder als de topic.. ik weet niet of dat uitmaakt maar ik zou het wel erg leuk vinden om met mijn nieuwe trafic daar te staan.. ik hoor het wel hoe het verder gaat...
ikke zijn er wel, maar dan moet m'n lidmaatschap wel binnenkomen, oftewel: ik wacht nog op konfirmatie!!
Ik kijk even hoeveel mensen gaan komen. Dan reserveer ik standruimte! Voor 2 á 3 personen is het niet te doen een hoop spullen mee te nemen toch?
Dus, aanmeldingen hier!
Dus, aanmeldingen hier!
ik denk dat er wel meer mensen zijn dan 3!!!!!!Riël Notermans schreef:Ik kijk even hoeveel mensen gaan komen. Dan reserveer ik standruimte! Voor 2 á 3 personen is het niet te doen een hoop spullen mee te nemen toch?
Dus, aanmeldingen hier!
Ik kom ook ik bestel de kaarten via internet...
Maak hier even een lijstje!
2: ik ben er ook wanneer m'n kaarten ariveeren die ik besteld heb (nou ja kaartje dan!!) 

en drie hebben we al, trouwens, hebben de meesten al niet besteld via de automaxx site??

We gaan hier ook geen toegangskaarten bestellen, het gaat erom of er een plek voor de RTC tussen de clubs gereserveerd moet worden... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
hehe jaja ok dus we hebben zowiezo 5 man/vrouw??
dan kunnen we wel reserveren, aangezien der veel clubs zijn met zo weinig leden, en als het een beetje meezit krijgen we nog wel 5-20 erbij: POSITIEF BLIJVEN!!!

Precies!
Ik wil alles best regelen, zelfs tot eten en BBQ toe zodat jullie alleen no gmaar vleesch moeten halen, maar dan moet het wel de moeite zijn.
Gezien een grote groep ipv automaxx naar de Kreuztage gaat, gaat voor mij daar de meeste aandacht naartoe.
De mensen die naar automaxx willen ontzien we uiteraard niet, maar zoals ik nu zie komen er 2. Ook wil ik voorkomen dat er een Renault Tuning Club stand staat, met 2 leden en verder onbekende mensen. Het moet wel representatief blijven.
Natuurlijk kunnen we altijd wat RTC gadgets regelen, zou de animo te laag zijn, om op je eigen stand te laten zien dat je van de RTC bent
Ik wil alles best regelen, zelfs tot eten en BBQ toe zodat jullie alleen no gmaar vleesch moeten halen, maar dan moet het wel de moeite zijn.
Gezien een grote groep ipv automaxx naar de Kreuztage gaat, gaat voor mij daar de meeste aandacht naartoe.
De mensen die naar automaxx willen ontzien we uiteraard niet, maar zoals ik nu zie komen er 2. Ook wil ik voorkomen dat er een Renault Tuning Club stand staat, met 2 leden en verder onbekende mensen. Het moet wel representatief blijven.
Natuurlijk kunnen we altijd wat RTC gadgets regelen, zou de animo te laag zijn, om op je eigen stand te laten zien dat je van de RTC bent

1: rob is er met zijn trafic....
2: Suzanne met haar twingo..
3.
3.
precies zo 

ik ben er ook dus das 3 leden al dus
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ben er ook, maar ik ga met een ander cluppie daarheen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
suusiejjj schreef:1: rob is er met zijn trafic....
3. Acerking
1-Rob is er met z'n trafic
2-Suzanne met haar twingo
3-Jorn met z'n megane coupe phase 1
2-Suzanne met haar twingo
3-Jorn met z'n megane coupe phase 1
-
- Contacteer:
word druk bij de rtc dit jaar...... 

-
- Contacteer:
ik wil eerst me auto al aangekleed hebben voor ik durf te gaan.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dit jaar niet met RTC maar ben wel aanwezig met een eigen clubje...maar jezus wat een gedoe allemaal weer om alles goed te regelen met die klote organisatie 
Het enige waar ze snel mee zijn is het afschrijven van het geld voor de entreekaarten...moet je nog wel meer als een maand wachten op de kaarten

Het enige waar ze snel mee zijn is het afschrijven van het geld voor de entreekaarten...moet je nog wel meer als een maand wachten op de kaarten

-
- Contacteer:
net als Martijn ben ik ook niet aanwezig met de RTC op de summer, maar wel met de plaatselijke club van hier,
dus ben er wel vanaf donderdag
en i.i.d wat een partij klote regels dit jaar he
dus ben er wel vanaf donderdag

en i.i.d wat een partij klote regels dit jaar he

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik ben er dit jaar ook weer bij maar ook weer niet bij de RTC.. inderdaad een berg regeltjes.. maar waarom zou ik het laten..