De Onbekende Renault.. II
-
Vanochtend 2 Megane RS'en gespot!!!
1 zilvergrijze zo rond 9:20 op de A4 richting Amsterdam. ging eraf om te tanken bij het brugrestaurant.
1 Oranje Bij sloterdijk ter hoogte van het Regus gebouw (zandkasteel).
reed daar rond een uurtje of 9:45
1 zilvergrijze zo rond 9:20 op de A4 richting Amsterdam. ging eraf om te tanken bij het brugrestaurant.
1 Oranje Bij sloterdijk ter hoogte van het Regus gebouw (zandkasteel).
reed daar rond een uurtje of 9:45
-
Vanacohtend op weg naar school. A28 assen - hoogeveen
Blauwe Clio 16v met kenteken: SZ-VN-80
Kerel werkt in Hoogeveen waarschijnlijk.
Blauwe Clio 16v met kenteken: SZ-VN-80
Kerel werkt in Hoogeveen waarschijnlijk.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Volgens mij is het niet eens een 16vjiggy schreef:oow whah nee bedoelde de r19Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:*Pakt ledenlijst erbij*jiggy schreef:volgens mij wel.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:jiggy schreef:gisteravond bij de oude ikea in groningen. een grijze r1916v met tribal sticker op de zijkant en een f1 spoiler (lelijk) was volgens mij een van team 1916v. hij vondt de clio nog wel interessant
Als je deze bedoeld, die is geen lid van Team 19 16v bij mijn weten.
Nope, staat er niet bij, dus geen Team 19 16v lid

Ik weet het vrij zeker, alleen doet de RDW kentekencheck het al een tijdje niet...?

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
Edward(ForeverYoung) schreef:Volgens mij is het niet eens een 16v
Ik weet het vrij zeker, alleen doet de RDW kentekencheck het al een tijdje niet...?
Hier doet ie het wel Edward.
En de RDW in Brabant zegt dat het een grijze R19 16V is...

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Hier doet ie het nu ook
Kreeg de afgelopen weken meerdere malen een melding over onderhoud en niet bereikbaar... erg leuk als je net het kenteken hebt ingevoerd
Wel grappig trouwens: datum tenaamstelling: 06-04-2007

Kreeg de afgelopen weken meerdere malen een melding over onderhoud en niet bereikbaar... erg leuk als je net het kenteken hebt ingevoerd

Wel grappig trouwens: datum tenaamstelling: 06-04-2007

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
deze staat op http://www.stickerland.nl bij auto's van klanten
[img]http://www.stickerland.nl/albums/userpi ... 20b914.jpg[/img]
wie o wie
[img]http://www.stickerland.nl/albums/userpi ... 20b914.jpg[/img]
wie o wie
Nope.. ff geen lid. komt wel weer hoor. Maar alle post komt nog bij mn ouders thuis terwijl ik al tijdje in Oegstgeest woon. Was vergeten adreswijziging te sturen. Over 2 maanden verhuis ik naar Hazerswoude Rijndijk en dan meld ik me weer aan (met het juiste adres)
Renault 5 GT Turbo '87
Gisteren Bij de Huttenheugte in Dalen rondt half 4, een donkerblauwe clio Williams.
Ik loop net effe naar het postkantoor om de 5 een jaartje extra te schorsen, zie ik ineens om de hoek een Express staan, helemaal in de kleuren van het F1 team van vorig seizoen... Grote RTC-raamband erop. Dat kan maar 1 ding betekenen... Duupke is in de buurt.
Ik heb met mijn foon effe een foto geschoten, maar kan 'm nu even niet uploaden.
WTF moet iemand in Oss vraag ik me dan af...

WTF moet iemand in Oss vraag ik me dan af...

gister eens ff met de jongen gepraat die deze 5 16v moet apk keuren, maar dat wordt het niet meer
het is een dik zooitje. de verlichting buiten/binnen werkt allemaal niet meer, alle electra gaat via de accu en loopt half over de motor heen motor hangt scheef benzine slang zit dikke scheuren in. echt een dikke ramp af
zulke gasten en dan ook nog met koude motor vol optrekken. hij heeft de renault voor 350 gekocht zegt ie.
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C00031.JPG[/img]

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C00031.JPG[/img]
Dat was ik in me clio RS!! op weg naar me werk!!Tino schreef:Zojuist op de A28 richting Amersfoort een gele Clio. Net ding om te zien. leuke velgjes er onder.
Zat een militair in, zag op het laatste nog een jaarafsluitings stikker in de linkeronderhoek van het achterraam zitten.
Blijft toch grappig om dat soort dingen te zien.
-
- Contacteer:
Merijn schreef:Aha... Niet opgelet inderdaad.Robke schreef:Als je op had gelet, had je geweten dat hij de Express niet meer heeft.Wie heeft dat ding tegenwoordig dan??
Een medelander is mij verteld...
Ik wist ook dat ie naar regio Oss verhuist was. Ben benieuwd waar ie zijn Waterloo gaat vinden.
Vanochtend is Valkenswaard, rond een uurtje of 9 een gele A610 turbo,
ZS-94-TG en 2 auto's daarachter een mooie Willy (op weg naar Zolder?)
Een half uurtje later tussen Hasselt en Heusden-Zolder, weer een Willy (volgens mij was het dezelfde) en een blauwe Clio V6, phase II.
vanmiddag rond een uur of 1, zwarte twingo met ene dikke pijk eronder afslag Hendrik ido ambacht geloof ik, had RTC sticker op ze achter raam.
kenteken.....geen idee meer, wel leuke auto trouwens!
kenteken.....geen idee meer, wel leuke auto trouwens!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Zojuist in Zwartsluis een rode clio 16v gespot. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmiddag toen ik naar Tilburg reed zag ik bij Vught (richting Den Bosch) een alpine rijden, kon het kenteken niet geheel onthouden.
Net reed ik terug uit Tilburg, zie ik hem weer nu in de richting van Tilburg rijden.
25-GX-XF, op kenteken wit, maar hij was geel metalic (zoiets)
Net reed ik terug uit Tilburg, zie ik hem weer nu in de richting van Tilburg rijden.
Vught: een plaats waar mooie auto's rondrijdenRonnie schreef:Vanmiddag toen ik naar Tilburg reed zag ik bij Vught (richting Den Bosch) een alpine rijden, kon het kenteken niet geheel onthouden.

A2 eindhoven-maastricht, een superstrakke kanariegele Clio 16v met blauwgetinte ramen, nooit gezien, nam afslag Roosteren.
Wie kent m?
Wie kent m?
vanmorgen op de A2 :
een Blauwe Megane Coupe met RTC Stickers
ging de A59 richting Waalwijk op
keken elkaar aan
ik was met de parelmoer witte GTT

keken elkaar aan

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zal Haas geweest zijn 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
remy aka ramsus42Ronnie schreef:Net hier in de wijk een 5 GTS met kenteken RT-94-JK
met GTT ombouw volgens mij, iig die achterschermverbreders erop.

Klaas schreef:vanmorgen op de A2 :
keken elkaar aan
juist! Dat was ik inderdaadMartijnG schreef:Zal Haas geweest zijn

Zat ook nog ff op het overige verkeer te letten...

dagelijks heSteven schreef:Die sloerie rijd ook overal he

-
die willy dat was ik, ik probeerde die gele A610 bij te houden maar een mercedes sprinter bus verpeste het helaas....Duupke (Ronald) schreef:Merijn schreef:Aha... Niet opgelet inderdaad.Robke schreef:Als je op had gelet, had je geweten dat hij de Express niet meer heeft.Wie heeft dat ding tegenwoordig dan??
Een medelander is mij verteld...
Ik wist ook dat ie naar regio Oss verhuist was. Ben benieuwd waar ie zijn Waterloo gaat vinden.
Vanochtend is Valkenswaard, rond een uurtje of 9 een gele A610 turbo,
ZS-94-TG en 2 auto's daarachter een mooie Willy (op weg naar Zolder?)
Een half uurtje later tussen Hasselt en Heusden-Zolder, weer een Willy (volgens mij was het dezelfde) en een blauwe Clio V6, phase II.

en in valkenswaard hebben ze nog nooit van een groene zone gehoord...

en later in belgie achter een mooie blauwe clio v6 phase 2 idd!