+Clio16v+ schreef:ik moet ook nog zon camber setje, hoeveel kost zoiets en waar heb je die besteld?
ik heb ze bij MB-carperformance weg voor 60 euro incl btw en bezorgen. je kan ze ook bij reichhard-motorsport.com bestellen, maar probleem is dat je dan ook ff de maten door moet geven. ik heb deze maat: M12*1,5 en voor een breedte van 30 tot 39mm. Dus dat past. die heb jij ook nodig.
p.s staan jou wielen aan de bovenkant/onderkant naar buiten of binnen?
mijn wielen voor staan / \ dus bovenkant naar binnen. Achter staan ze goed verder. alleen ik wissel in de winter met de originele velgen
+Clio16v+ schreef:ik moet ook nog zon camber setje, hoeveel kost zoiets en waar heb je die besteld?
ik heb ze bij MB-carperformance weg voor 60 euro incl btw en bezorgen. je kan ze ook bij reichhard-motorsport.com bestellen, maar probleem is dat je dan ook ff de maten door moet geven. ik heb deze maat: M12*1,5 en voor een breedte van 30 tot 39mm. Dus dat past. die heb jij ook nodig.
p.s staan jou wielen aan de bovenkant/onderkant naar buiten of binnen?
mijn wielen voor staan / \ dus bovenkant naar binnen. Achter staan ze goed verder. alleen ik wissel in de winter met de originele velgen
ik heb idd het zelfde probleem. dan moet je ook maar ff de camber correctie bouten bestellen ik zou als ik jou was af en toe wel ff de binnenkant van je banden checken zolang je de bouten er nog niet op hebt. had met mijn vorige banden al binnen een korte tijd dat ze tot op het ijzer versleten waren. en er moeten geen ongelukken gebeuren.
Remco schreef:hahaha...een vaak genoemd advies Helaas ken ik niemand met verstand van auto's. Ben zelf helaas ook niet zo technisch op het gebied van auto's.
Zijn er ook andere mogelijkheden qua testen? Ik las iets over ANWB en/of Dekra testen. Is dit verstandig om te doen of voegt dit niets extra's toe?
Christian schreef:en ziet et er van dicht bij ook nog mooi uit?
en hoe is het met stof op de auto?
we hebben achter een kleine loper in de blanke lak gekregen, maar die schuren we dinsdag ff met 2000 en water. en dan weer nieuwe blanke lak erop. nee gelukkig geen stof waren we ook al beetje bang voor.
Gabri van der Veen schreef:ziet er toch wel weer stukken beter uit
is vast handig zo'n oudere broer die wat kan met spuitbussies (zie ook andere velgies op de achtergrond)
en maak nu eens een project-topic aan
die broer van mij ( als ie jou nou ook nog eens gaat helpen ) en jah een project topic zou miss toch wel eens nodig zijn. zal het binnenkort ff regelen.