Reesmus erachter en dan kunnen jullie samen gaan walmen!

Frits schreef:Coupe Dti uit 2000 , een zwarte, +- 175000 gelopen incl. de complete onderhoudshistorie.
Begin volgende week kan ik hem ophalen.
ik heb nog een Caliber Competition III 470 en 360 liggenpcman schreef:Frits schreef:Coupe Dti uit 2000 , een zwarte, +- 175000 gelopen incl. de complete onderhoudshistorie.
Begin volgende week kan ik hem ophalen.nette wagen. zien we elkaar vast nog wel een keer rijden.
Ik heb er bij mij vorige week wat audio in gegooid.
Caliber competition III 670 + sub
We zitten helaas in amstelveen, anders had je zo achter in gekund.MartijnG schreef:Iemand toevallig volgende week nog een plekje vrij om mee te rijden naar de Clubspecials in Zandvoort???
We zijn uiteindelijk maar voor een pizza gegaan bij romantisch kaarslichtMarieke schreef:GJ en Paul, was het nog romatisch zondagavond??
En wat is het uiteindelijk voor een diner geworden?
in het wonderschone Kranenburg of toch maar vertrouwd in Nederland?GJ schreef:We zijn uiteindelijk maar voor een pizza gegaan bij romantisch kaarslichtMarieke schreef:GJ en Paul, was het nog romatisch zondagavond??
En wat is het bij jullie geworden?
PS. Nog bedankt he, je was een geweldige gastvrouw. Moeten we vaker doen
RsmKGJ schreef:We zijn uiteindelijk maar voor een pizza gegaan bij romantisch kaarslichtMarieke schreef:GJ en Paul, was het nog romatisch zondagavond??
En wat is het bij jullie geworden?
PS. Nog bedankt he, je was een geweldige gastvrouw. Moeten we vaker doen
zegguh...Gabri van der Veen schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/75662
Haas heeft blijkbaar tijd over nu hij niks meer kan modden
Als het in Beuningen wordt kom ik miss ook nog wel ff aan!GJ schreef:FNO
Datum: vrijdag 20 april
Locatione: Beuningen, of bij mooi weer de Noordzee (FNOordzee)
Tijd: 8 uur in de afternoon
Wie zijn d'r bij?
- GJ
- Marieke
- Paul
- Mike (pcman)
- Kim
- Niels
- Frits
- you toe?
Vielleicht
- Rob
- Ronnie
- Ferdy
- Wilco RTi
Paul1916v schreef:ga maar uit van beuningen.. niftrik aan t water kunnen we niets te drinken/eten krijgen![]()
![]()