Das jammer, naja dan maar een keer met Ronald mee als die weer naar jou gaat of als je een keer in Zwolle bent...TMC16v schreef:Die lijst is al vol,
Rob16v & Martijn staan op #1 & #2.
Zonder hun hulp was er geen project![]()
Video ga ik niet plaatsen, Komt nog een betere.
Wegens beun praktijken met starten![]()
4 startkabels om um aan de loop te krijgen![]()
![]()
![]()
Volgens mij vergeet je een naam, wie heeft die cilinderkop van jou gedaan dan ?TMC16v schreef:Die lijst is al vol,
![]()
![]()
Die 's niet belangrijkRonald1916V schreef:Volgens mij vergeet je een naam, wie heeft die cilinderkop van jou gedaan dan ?TMC16v schreef:Die lijst is al vol,
![]()
![]()
Ho Ho Ho, Voor die kop heb ik netjes betaaldRob 16v schreef:Die 's niet belangrijkRonald1916V schreef:Volgens mij vergeet je een naam, wie heeft die cilinderkop van jou gedaan dan ?TMC16v schreef:Die lijst is al vol,
![]()
![]()
hehe, zal ik een namen lijst makenmark 5t schreef:volgens mij vergeet je een naam wie heeft dat carter gelast?
Trek stekker uit en kijk of meter wegvalt?TMC16v schreef:Vanavond de ECU uitgelezen,
Pingelcorrectie werkt niet naar behoren,
Hij past een pingelcorrectie toe waardoor de motor op 3,5 cilinders gaat lopen warm. ook bekend als ROB,ROB,ROB.
De pingelsensor moet er weer uit en eens specfiek het aanhaal moment opzoeken aangezien er nu niets van de correctie klopt.
Weet trouwens iemadn zo uit zijn hoofd welke van de 2 koelwatersensor waar voor is?
Zat al in de autostyle gids te bladeren.-PAZ- schreef:Voor koppeling zou ik eens informeren bij MB carperformance. Kan je de piping niet zelf maken mbv alu buizen??
Bestel ook meteen even Autostyle racegaas dan..TMC16v schreef:Zat al in de autostyle gids te bladeren.-PAZ- schreef:Voor koppeling zou ik eens informeren bij MB carperformance. Kan je de piping niet zelf maken mbv alu buizen??
Maar die hebben alleen 64mm naar 74mm en andersom koppelingen.
Terwijl mijn aansluiting op de turbo 60mm is.
Dus dat wordt weer creatief zijn denkt ik. Maar vond die Autostyle bochtjes en buisjes nog al prijzig, Aangezien ik nog injectoren en een intercooler wil moeten we maar ff sparen denkt ik
En wat is daar nou weer mis mee,kool schreef:Bestel ook meteen even Autostyle racegaas dan..TMC16v schreef:Zat al in de autostyle gids te bladeren.-PAZ- schreef:Voor koppeling zou ik eens informeren bij MB carperformance. Kan je de piping niet zelf maken mbv alu buizen??
Maar die hebben alleen 64mm naar 74mm en andersom koppelingen.
Terwijl mijn aansluiting op de turbo 60mm is.
Dus dat wordt weer creatief zijn denkt ik. Maar vond die Autostyle bochtjes en buisjes nog al prijzig, Aangezien ik nog injectoren en een intercooler wil moeten we maar ff sparen denkt ik
Ga is bij fatsoenlijke bedrijven rondvragen?