"Is al Koni-home-made" ?? Zijn toch echt zwarte dempers, of zit er al wat anders onder ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco schreef:Altijd fijn zo'n klemrek om in te spelen.
"Is al Koni-home-made" ?? Zijn toch echt zwarte dempers, of zit er al wat anders onder ?
Koni's voor de 19 16v zijn patronen die in de standaard demper komen. Daar moet je de bovenkant vanaf zagen en de patronen erin stoppen. Die worden dan onderaan met een bout vastgezet.
Ik was er persoonlijk niet zo tevreden over. De Bilsteins die ik daarvoor had vond ik een stuk beter. Maar het kan natuurlijk ook aan de combinatie veren/dempers gelegen hebben.
zijkanten van de gordels is een eitje kun je zo in je dorpel en in je stoel draaien. Achterkanten heb ik in achtergordel schroefgaten zitten en op beide wielkasten met een plaatje alu. (Dit is voor dagelijks gebruik natuurlijk niet echt aan te raden.
Mooie stoelen trouwens, ben van jou alleen wat scherpere gewent.