Clio 1.2 16V
76-LZ-..
Zwart
dikke bumpers en spoilers
fraai lichtmetaal eronder
en RTC kenmerken......

Is een bekende, die mistlamp is al bijna 2 jaar stuk. Is van de baas van een Schilders bedrijf die voornamelijk jachten schildert.Siempie schreef:eerst rond kwart voor 6 op de a7 tussen sneek en bolsward een clio v6 91-lv-dp. daarna rond half 8 in makkum tegen over de chinees dezelfde clio v6. Mocht wel gewassen worden en had een mistlamp stuk.
Ja is dezelfde, hij leent hem ook wel aan het personeel uit, en NEE hij wordt nooit schoongemaakt.baccarabergsma schreef:is dat die zilveren V6?
die gast zag ik laatst in drachten rijden.Volgens mij weet ie niet wat voor een gouden bakkie ie heeft.anders maak je zo'n wagen ook wel eens schoon.
Harm, is wel bekend bij de Mégane Club. (of wist je dat alGabri van der Veen schreef:
stond vanmiddag in Ee (en ja dat is dus een plaatsje in Friesland)
Deze stond er een week of 2 geleden nog zo bij als op de foto op de testbank, hij is van Ramon en heeft er 2 weekjes geleden een aanrijding mee gehad.. vandaarPatrick.B schreef:net in zoetermeer deze renault 19 16v:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ium%29.jpg[/img]
Ik weet niet wat er mee gebeurd is in 4 jaar tijd maar ik kan mij deze in 2003 zo herineren:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ium%29.jpg[/img]
deze is dus van mijEdward(ForeverYoung) schreef:Harm, is wel bekend bij de Mégane Club. (of wist je dat alGabri van der Veen schreef:
stond vanmiddag in Ee (en ja dat is dus een plaatsje in Friesland))
Was er vorig jaar in Drogeham ook bij, toen was ie net overgespoten in het blauw.
Probeerde bij biesheuvel uit te komen, om de andere stoel ook te bestellen, en ze ff achter hun kont aan te zitten.. maar aangezien de A27 afgesloten was en er overal file stond uiteindelijk maar weer teruggeredenHaas schreef: vanmiddag omstreeks 14.45u op de A59 thv Waalwijk:
FP-RD-55
blauwe 1916v met rode voorbumper.
Paul, wat deed je daar?
En dan kom je niet eens even langs, schaam je.Paul1916v schreef:ik ben er bij oosterhout afgegaan, en binnendoor richting kaatsheuvel gereden..langs de efteling en dan de a59 weer op.. daarna alleen bij de ring den bosch nog wat file gehad, maar ook daar een stuk binnendoor gereden over rosmalen, nuland enz.
uiteindelijk precies met het eten thuis