ACT: Clio16V I
weet iemand als ik de letters 16V en renault van de zwarte strip op de achterklep af haal of er dan gaatjes zitten
of zit dat gewoon geplakt met dubbelzijdig tape
wil het er eigelijk afhalen maar weet niet of ik dan met gaatjes blijf zitten
greetzzzz
of zit dat gewoon geplakt met dubbelzijdig tape
wil het er eigelijk afhalen maar weet niet of ik dan met gaatjes blijf zitten
greetzzzz
-
- Contacteer:
dubbelzijdig tape, en gaatjes en pinnetjes 

oke
welke letters zijn zonder pinnetjes en gaatjes
welke letters zijn zonder pinnetjes en gaatjes
oke maar bij mij zitten de letters op een zwarte kunstof strip
de onderste strip met de handgreep was bij mij ook eerst zwart met renault 16v erop. gewoon dicht plamuren en spuiten.DarkAngel schreef:oke maar bij mij zitten de letters op een zwarte kunstof strip
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 0804~0.jpg[/img]
-
- Contacteer:
moet je ook andere (ph2) achterlichten nemenSanderrr schreef:Je kan ook een phase 2 strip nemen. Zitten geen letters op, vind ik er persoonlijk ook beter uitzien dan een phase 1 strip.
anders steekt de strip uit
of gewoon de hele achterklep cleanenle mouton noir (sandy) schreef:moet je ook andere (ph2) achterlichten nemenSanderrr schreef:Je kan ook een phase 2 strip nemen. Zitten geen letters op, vind ik er persoonlijk ook beter uitzien dan een phase 1 strip.
anders steekt de strip uit

oke dus als ik een fase 2 strip neem moeten er dus andere achterlichten in ?
dat is dan wel weer minder
hoeft niet lijkt alleen wel een stuk beter. en is ook een wat duurdere oplossing. gewoon plamuren,schuren ontvetten, juiste kleur in een spuitbus laten drukken spuiten blanke lak erover heen en klaar ben je.DarkAngel schreef:oke dus als ik een fase 2 strip neem moeten er dus andere achterlichten in ?
-
- Über-Spammer
ik heb fase 2 strip meegespoten en fase 1 achterlichten. ziet er netjes uit hoor. kan een foto maken als je wilt.....
-
alleen plamuren is een slechte optie, volgens mij moet je dan met polyetsermatjes etc. gaan werken, wil je dat de plamuur er niet uitvalt.. of gaan lassen..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
gewoon plastic erin klikken, heel makkelijk. wou je hem meespuiten?
zo groot zijn de gaatjes toch niet neem ik aan? wil hem namelijk ook gaan spuiten in de kleur van de auto!kool schreef:alleen plamuren is een slechte optie, volgens mij moet je dan met polyetsermatjes etc. gaan werken, wil je dat de plamuur er niet uitvalt.. of gaan lassen..
-
- Über-Spammer
mwaah valt mee hoor. is niet enorm groot. je kunt er ook iets induwen zodat het geheel beter houd. of van de achterkant even openmaken en dan van binnen er iets tegenaan plakken 
Mijn Clio te koop: http://auto.marktplaats.nl/renault/8420 ... 180pk.html
Speciale RTC prijs: 3400,-
Ben bang dat ik hem never kwijt raak voor dat bedrag, alle andere 16v's zitten rond de 1500/2000 euro maar zien er wel minder uit en hebben geen revisie motor.
Hopelijk schat iemand deze auto een beetje op waarde,
Speciale RTC prijs: 3400,-

Ben bang dat ik hem never kwijt raak voor dat bedrag, alle andere 16v's zitten rond de 1500/2000 euro maar zien er wel minder uit en hebben geen revisie motor.
Hopelijk schat iemand deze auto een beetje op waarde,

-
- Über-Spammer
is een beetje afwachten totdat je iemand tegenkomt die er wat voor over heeft, en iets wil hebben zonder al teveel onderhoud.
Probleem is dat je voor 3400 vanalles anders leuks krijgt 
Voor de mensen die niet persé een clio hoeven hé
Maar, hij is t wel waard, gewoon geduld hebben!

Inderdaad dat is het probleem, vaak ook met een gunstiger bouwjaar.Riël Notermans schreef:Probleem is dat je voor 3400 vanalles anders leuks krijgt
De Clio van Rob was het geld ook dubbel en dwars waard, die is ook in onderdelen verkocht.

zonde man dat je die auto verkoopt, had je beter kunnen doen voordat je dat andere blok erin ging monteren...ik heb t zelfde probleem, ik wil me clio ook kwijt voor dat geld maar dat zie ik ook nog niet gebeuren terwijl het een supernette auto is
Inderdaad, heb er nu toch wel veel meer in gestopt dan een eurotje of 3000, heb deze auto met het 1.8 blok voor 3000 gekocht notabene.
En toen waren de zijschermen nog slecht, de motor bleek naderhand slecht te zijn etc.
En toen waren de zijschermen nog slecht, de motor bleek naderhand slecht te zijn etc.
volledige bedrag krijg je er toch niet meer uit stefan (ik ook niet als ik hem verkoop). gewoon geduld komt vast wel iemand die hem wil kopen.
even tussendoor, de buis van me luchtfilter naar het schutbord waar de andere buis zit (dus de L buis). aan wat voor temperaturen wordt dat ding blootgesteld? ben namelijk nog met me missie koude lucht en het gebrul bezig, en ben aan het kijken welke materialen er geschikt zijn. ps ik wil de rest allemaal origineel laten, dus geen openlucht filters enz. iemand idee?
even tussendoor, de buis van me luchtfilter naar het schutbord waar de andere buis zit (dus de L buis). aan wat voor temperaturen wordt dat ding blootgesteld? ben namelijk nog met me missie koude lucht en het gebrul bezig, en ben aan het kijken welke materialen er geschikt zijn. ps ik wil de rest allemaal origineel laten, dus geen openlucht filters enz. iemand idee?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik heb een vraag/opmerking ivm die clio, en dit zonder enige afbreuk te willen doen. Ik veronderstel dat dit een blok is dat geleverd werd door Patrick B. ? Heb je van dat vermogen een print of iets dergelijks ? Niet zo zeer voor het vermogen maar voor de lijnen die de motor aanneemt vermogen/koppel. Een belgische jongen heeft een gelijkaardige motor en die heeft er grote miserie mee. Een standaard 19-16 V gaat er zo over.
Als hij zoek wordt gereden door een standaard 19 16, is er toch echt wat mis.
Ik had een vrijwel identieke motor en daarmee zat ik in 6,2 seconden op de 100. Bij lage toerentallen doet zo'n motor met zulke scherpe nokkenassen niet veel, maar dat doet een standaard F7P ook niet.
Er zal wel iets niet helemaal jofel zijn bij die 19, dat kan niet anders.
Ik had een vrijwel identieke motor en daarmee zat ik in 6,2 seconden op de 100. Bij lage toerentallen doet zo'n motor met zulke scherpe nokkenassen niet veel, maar dat doet een standaard F7P ook niet.
Er zal wel iets niet helemaal jofel zijn bij die 19, dat kan niet anders.
-
- Contacteer:
'k heb dit gemonteerd op m'n+Clio16v+ schreef:
orginele huis met vervangins filter
[img]http://webdisk.planet.nl/rafae011/publi ... 86_JPG.jpg[/img]
werkt prima

Ik heb inderdaad een motor van Patrick, en vergelijkbaar (iets minder heftig) aan de motor die Rob in zijn Clio had zitten.-jo- schreef:ik heb een vraag/opmerking ivm die clio, en dit zonder enige afbreuk te willen doen. Ik veronderstel dat dit een blok is dat geleverd werd door Patrick B. ? Heb je van dat vermogen een print of iets dergelijks ? Niet zo zeer voor het vermogen maar voor de lijnen die de motor aanneemt vermogen/koppel. Een belgische jongen heeft een gelijkaardige motor en die heeft er grote miserie mee. Een standaard 19-16 V gaat er zo over.
Ik heb tegen de R19 gereden met het blok van Rob erin en ik bleef hem iets voor. (hij met volle tank, ik halve tank met 2 personen)
Verder ook wel eens tegen standaard 16v's gereden, in het hogere toerengebied is het verschil wel heel erg goed zichtbaar.
Dan rij je zon 16v zoek. (met alle respect)
Het nadeel is wel dat je altijd hoog in toeren moet zitten, het rijden in 30 km zone's en over rontondes is dus niet zon pretje.

Verder is het gewoon een leuke auto, maar wel duur als je alleen naar het bouwjaar kijkt.Er zit ook geen stuurbekrachtiging op, geen ABS, geen elektrische spiegels..enz enz.
Dat maakt een auto in mijn ogen alleen maar zwaarder..

-
- Contacteer: