ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
die groep a is bij bccp gedaan 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die wil snel wat verdienen
als er niet aan gelast is zal die wel wat plekken hebben

als er niet aan gelast is zal die wel wat plekken hebben

Die gast van HK Parts is ook weer aan 't bieden......gaat zeker ook weer niet hard genoeg........-PAZ- schreef:Staat nog wat leuk spul te koop op marktplaats voor de liefhebber
Groep A carb
Zelf in elkaar gelaste dikke IC

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hij was niet de enige
En ook een bekend iemand op de intercooler aan het bieden

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
moet die wel eerst lopen heMartijnG schreef:Hij was niet de enige![]()
-
- Über-Spammer
Wat denken jullie trouwens van die IC? Slecht zelf-bak-onderdeel of zou het best kunnen werken?Florus schreef:[Zelf in elkaar gelaste dikke IC
Ik vind het er niet echt super uitzien eerlijk gezegd...
Je kan beter een front mounted pakken weet je zeker dat ie zijn werk met gemak doet .MartijnG schreef:Wat denken jullie trouwens van die IC? Slecht zelf-bak-onderdeel of zou het best kunnen werken?Florus schreef:[Zelf in elkaar gelaste dikke IC
Ik vind het er niet echt super uitzien eerlijk gezegd...
Maarja niet iedereen heeft daar zin in dus kan je deze optie ook gebruiken maar dat ie 2 keer zo veel koelt lijkt my sterk.
Marcel
Iemand tips? Ben van plan mijn motor op te knappen, alle pakkingen en lagers ect. vervangen, maar misschien kan ik beter een phase2 motor kopen en die opknappen.Leon RS schreef:Afgelopen weekend mijn gt verlaagd met phase 2 veerpoten, Apex dempers en veren, ziet er echt super uit en het is gelukkig geen stuiterbak geworden.
Ik lees in de diverse topic's de verschillen tussen phase 1 en 2.
Zelf heb ik dus een phase1.
Kan iemand mij advies geven welke onderdelen van een phase 2 aanteraden zijn om op een phase 1 te zetten? En is het mogelijk een watergekoelde turbo te plaatsen in mijn phase 1?
Hoogstens pingelsensor en onsteking, de rest lekker ph1 laten 

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
er zit een tellerbak in met miles. ik heb die bak toen gevonden op de sloop met 68k geloof ik 
gek om m weer te koop te zien staan, en er wordt goed geld voor gevraagd ook zeg.... dan mag er wel een hoop roest verwijderd zijn!

gek om m weer te koop te zien staan, en er wordt goed geld voor gevraagd ook zeg.... dan mag er wel een hoop roest verwijderd zijn!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die roest valt er vanzelf af

hoe harder je stuitert, hoe minder roest eraan zit 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er is vorige week een bekende wezen kijken .......die is uitgestapt en meteen weer in gestapt ......zonde van de reis ...ik had hem al gewaarschuwd-Ray- schreef:er zit een tellerbak in met miles. ik heb die bak toen gevonden op de sloop met 68k geloof ik

Die bekende belde mij vrijdag alweer, en gaat morgen kijken bij die zilvergrijze GTT uit IJsselstein van Arie EBS...
Schijnt dat de XH ook voor 2000,- euri weg mag..., maar is echt droevig gesteld met de roest

Schijnt dat de XH ook voor 2000,- euri weg mag..., maar is echt droevig gesteld met de roest
tsja, dat ik m wegdeed zat ie al op het kantelpunt van nu aanpakken of nog ff doormodderen...
als het echt zo erg is als ze zeggen is 2000 al teveel, jammer hoor
als het echt zo erg is als ze zeggen is 2000 al teveel, jammer hoor
Immer wieder die verdammte Holländer
R5GTT. Drive it like you stole it
men broer heeft zijn GTT gekocht, mooi exemplaar en heeft goed kunnen afdingen

is mooie turbo, ik vind het juist jammer van die lip aan de voorbumper en die lip aan de achterbumper, geef ze mij maar origineel met een schoon velgsken en verlaging, meer moet da nie zijn-PAZ- schreef:Die rode gtt ??, ken deze jongen redelijk goed. jammer dat ie em verkocht heeft. maar heeft nog een aantal projecten staan.

-
- Über-Spammer
-PAZ- schreef:MartijnG schreef:Hij was niet de enige![]()
Op die groep -A carb ook![]()
Hij wil trouwens 250 vangen voor die carb

Intercooler is al verkocht

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Precies dat was ook mijn gedachte
Ik had m maar gewoon een mailtje gestuurd, want dat bieden duurt ook eeuwen
Nu hoef ik er tenminste niet meer naar om te kijken 
Ik had m maar gewoon een mailtje gestuurd, want dat bieden duurt ook eeuwen

HELP! Ik wil net mijn bougies vervangen met bougies welk ik bij MB besteld had, maar ze zien er heel anders uit dan de die erin zitten. Ik heb nu nieuw NGK B8EG en er zit NGK BCP7EV in. Kan ik ze nu zonder problemen deze vervangen?
-
- Über-Spammer
In welk opzicht zien ze er anders uit?
Oude bougie dop 16mm
Nieuwe bougie dop 22mm
Oude bougie minder schroefdraad maar een hoger pinnetje (weet echt niet hoe je het noemt)
Aangezien ik bij mijn vorige GTT motorschade (gaten in de zuigers) heb gehad door verkeerde bougies ben ik extra voorzichtig.
Nieuwe bougie dop 22mm
Oude bougie minder schroefdraad maar een hoger pinnetje (weet echt niet hoe je het noemt)
Aangezien ik bij mijn vorige GTT motorschade (gaten in de zuigers) heb gehad door verkeerde bougies ben ik extra voorzichtig.
-
- Über-Spammer
Dan zou ik ff contact opnemen met MB...puur voor de zekerheid.