Clio I FOTO topic (Géén 16V)
[img]http://www.wcoastdesign.com/pic/acs03/27.jpg[/img][/url]
jah iedereen heeft een ander smaak.
snap er nog geen zak van, bedoel je die hele auto? of alleen de spoiler ofzo? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Arjen schreef:Maw: ik vind dat ding foeilelijk. Lijkt wel een gesmolten Tupperwaredoos.+Clio16v+ schreef:snap er nog geen zak van, bedoel je die hele auto? of alleen de spoiler ofzo?
Maar ieder zijn smaak.

-
- Contacteer:
Arjen schreef:Maw: ik vind dat ding foeilelijk. Lijkt wel een gesmolten Tupperwaredoos.+Clio16v+ schreef:snap er nog geen zak van, bedoel je die hele auto? of alleen de spoiler ofzo?
Maar ieder zijn smaak.

-
- Contacteer:
'k heb ook "plastick troep" op m'n clio, haden ze 't orgineel maar moeten doen!Danos schreef:vind er persoonlijk zelf ook geen hol aan, M3 spiegels passen totaal niet op een clio, originele zijn het mooist! net als die spoiler en de rest van de
plastic troep.
maarja, ieder zn smaak
orginele dorpels zien er toch niet uit man

-
- Contacteer:
[img]http://img157.imageshack.us/img157/8059/11515795uk.jpg[/img]le mouton noir (sandy) schreef:'k heb ook "plastick troep" op m'n clio, haden ze 't orgineel maar moeten doen!Danos schreef:vind er persoonlijk zelf ook geen hol aan, M3 spiegels passen totaal niet op een clio, originele zijn het mooist! net als die spoiler en de rest van de
plastic troep.
maarja, ieder zn smaak
orginele dorpels zien er toch niet uit man

tjah...meningen verschillen
.. de een houd van strakke auto's, zonder teveel aangedaan te hebben en de ander van uitgebouwde auto's..
en ik houd er meer van om de originele lijnen in een auto te houden...mooi setje velgen en verlagen, en dat vind ik meer dan genoeg.
achja, zo'n duscussie als dit blijf je altijd wel houden
ps. de clio hierboven vind ik best mooi!, enigste wat ik minder vind is de te grote spoiler. kijk, grote gapende gaten in bumpers en vagen misvormde scoops , daar houd ik niet van.
en ik houd er meer van om de originele lijnen in een auto te houden...mooi setje velgen en verlagen, en dat vind ik meer dan genoeg.
achja, zo'n duscussie als dit blijf je altijd wel houden

ps. de clio hierboven vind ik best mooi!, enigste wat ik minder vind is de te grote spoiler. kijk, grote gapende gaten in bumpers en vagen misvormde scoops , daar houd ik niet van.
-
- Contacteer:
Danos schreef:tjah...meningen verschillen.. de een houd van strakke auto's, zonder teveel aangedaan te hebben en de ander van uitgebouwde auto's..
achja, zo'n duscussie![]()
als dit blijf je altijd wel houden

heb alleen 't werk afgemaakt waar renault is gestopt

maar goed die duscussie hebben we alvaker gehad hier

-
- Contacteer:
de setjes van E.A vind ik niet verkeerd hoor (joker e.d.)
maar een monster bump is i.d.d. niet echt renault

-
- Contacteer:
joker, osmose en alienle mouton noir (sandy) schreef:de setjes van E.A vind ik niet verkeerd hoor (joker e.d.)
[img]http://www.carequipment.be/upload/galer ... 0Alien.jpg[/img]
waarvan de alien toch de lekkerste is (vind ik dan heey)

mensen, houden we het een beetje een FOTO topic!
-
- Contacteer:
en dan blijven zeggen dat 4 deurs clio's niet mooi kunnen zijn 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
daarom dus een 4 deurs, anders krijg je de rolbar er niet inTommeer schreef:Tjah je hebt er nu niet veel meer aan met die rollbarr ertussen

vet, lijkt sprekend op mijne !
-
Dik!! Lijkt op de mijne!! W8 ff, het is de mijne! Haha, staat netjes he?! Alleen voor nog ff een stukkie omlaag. Iemand -50 mm verlagingsveren in de aanbieding of toevallig een schroefsetje? Hoor het graag.
Gr. Marc
Gr. Marc
Laatst gewijzigd door Marc Muller op ma 7 mei 2007 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb je een foto voor me van de jouwe? nu ben ik nieuwschierig..Johan_16v schreef:vet, lijkt sprekend op mijne !
Gr. Marc (mbruller@hotmail.com)