Net ff afspraak gemaakt om a.s. donderdag de 5 uit te laten lijnen.
Kan ik zometeen nog harder en strakker de bochten door.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Oude bekende van mij. Moet donderdag ff overleggen met hun wat wijsheid is omdat de auto nu aardig verlaagd is.
Lever ze gewoon ff de camberbouten erbij. (als ik ze morgen nog binnenkrijg... )
Vraag dan of ze de voorwielen iets meer camber dan standaard willen geven iig als mogelijk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Steven schreef:Standaard is 2 graden, voor een straatauto zou ik em niet meer dan 2,5 graad geven anders word ie wel erg tailhappy.
Wil je de 22e ook meteen op slicks gaan rijden? Zou ik ook mee oppassen dan
Hij is dankzij die Koni's achter (die nu op max. hard staan) al errug tailhappy....
De 22-ste ?? Alleen als ik ze kan krijgen voor weinig. Anders gewoon op m'n straatbandjes.
Maar 't lijkt me wel een gave ervaring om met slicks te gaan rijden als 't droog is.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
v/d Berg Constructions en Straver Equipment gaan weer aan de slag.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Florus schreef:wie zeurt krijgt als laatste een beurt.........
In Babylonienbroek staan de hekken alleen in 't weekend open voor goed volk........
Wat doen jullie daar nog allemaal behalve sleutelen ???
Ringratelen.....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo'n vermoeden had ik ook al Sven...
Zaterdag de achterdempers maar ff op de middelste stand ipv de hardste zetten en voor dan nog iets harder. Deze staan nu op 370 graden "HARD" van de 730 die je kan verdraaien zeg maar.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Camberbouten zijn binnen....
Kosten per set a 2 stuks 30 euro ex. btw (en daar is de korting al vanaf)
Uitlijning is klaar. Zometeen ff ophalen en rapportje bespreken.
Ben benieuwd of ze nog naar het camber hebben gekeken...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gabri van der Veen schreef:Mocht je toch nog eens naar het Noorden gaan weet ik nog wel een heel goed adres om je auto te laten uitlijnen
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hey Arco, kun je met die camberbouten compleet het camber opvangen wat ontstaat wanneer je een phase 2 veerpoot op een phase 1 auto (of fusee) zet?
Kun je misschien een foto posten van de verlaging en hoe de wielen er nou onderstaan?
Camberbouten heb je alleen nodig als je Phase 2 veerpoten gaat gebruiken i.c.m. Phase 1 bovenschotels. Je wielen komen dan te schuin onder je auto te staan. Als het meezit kan je dat opvangen met de camberbouten.
Ik heb ze niet nodig gehad omdat ik Phase 2 veerpoten icm met Phase2 bovenschotel heb kunnen monteren.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"