jvc radio's
is dit normaal bij jvc radio's
dat na lange tijd spelen dat ze een toon gaan aangeven dat je een soort van zoem hoort...
het zoemende geluid gaat omhoog dus frequentie gaat omhoog als ik harder ga rijden en als ik zachter ga rijden dan gaat het geluid naar beneden... dus nu is mijn vraag hebben meer mensen met jvc radio's dit probleem???
jvc radio's
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dit heeft mogelijk te maken met dat je de signaalkabel van de versterker te dicht bij de voedingskabel hebt liggen...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
slechte massa? schuur je massapunt van de versterker eens op?
Ik heb ook een jvc radio, en geen probleem met bijgeluiden. denk dat het probleem in je voeding zit van de versterker, gaat de zoem mee met het toerental van de motor??. zoja kan je beter effe een storings filtertje halen bij de audio zaak en ben je van je probleem af.
R5GTT. Drive it like you stole it
heb ook een JVC, geen last van zoem. wel bij inbouw gehad, vooral op toeren maar dat kwam door verrotte versterker. nu nergens last van.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
idd, koop 1 keer een Alpine en je wil niet anders meerSteven schreef:Jammer Van je Centen

Immer wieder die verdammte Holländer