Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

alsof je op die Stan kan vertrouwen... pfff sukkel is dat ;)

ik zat gisteren trouwens TNM een zware beslissing te nemen... maar ik ben vanaf 1 mei op de jawel de Venuslaan te bezichtigen in Eindhoven op 8 hoog... eindhoven skyline!!! YEAH!
Riël
Über-Spammer

chill, lekker kort bij mij (L)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Geise vanaaf 1 mei doa wonen?? :wink:
RoyH

Riël Notermans schreef:chill, lekker kort bij mij (L)
dat is te zien als een pluspunt of...? (D)
Reno-loos
Velocity

Housewarming party?! :bang:

Heeft er trouwens al iemand de knoop doorgehakt over zondag? Weet nu zeker dat ik kom.
baszos

welke knoop kerel

half 11 bij de valk in urmond :wink:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Velocity

Jotta, dan ben ik er dan :)
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

owkee lame grap:

Housewarming is niet nodig, digitaal regelbare cv!
RoyH

Stan ich bin rond 10.15 biej dich zondig :) es te nog gooie muziek hubs dan num mer mit
Reno-loos
cyberdanny

We kunnen ook met de groep Maurice meerijden we moeten dan alleen wat eerder vertrekken....die zijn rond 10.15 u in Weert bij het tankstation waar we de vorige meeting ook waren en ze wachten daar op ons! :) :wink: Dan zijn we echt met een grote groep! :worship:
cyberdanny

ps....als jullie toch verkiezen om wat later te gaan denk ik dat ik met de groep maurice meerij, dit in verband dat als er wat mis gaat met mijn gtt...you never know dan heb ik hulp bij me! :)
baszos

ik ga igg niet zo vroeg vertrekken,

ten eerste veel te vroeg daar,
ten tweede te vroeg opstaan :D

ten 3de, ikke gewoon om half 11 bij de valk
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Ollie

cyberdanny schreef:ps....als jullie toch verkiezen om wat later te gaan denk ik dat ik met de groep maurice meerij, dit in verband dat als er wat mis gaat met mijn gtt...you never know dan heb ik hulp bij me! :)
Wie is de groep van Maurice?
cyberdanny

Maurice van MB met een man of 5,vaarvan er een aantal uit belgie! Ik hoor vandaag pcies de tijd en wie er allemaal meegaan! :)
RoyH

baszos schreef:ik ga igg niet zo vroeg vertrekken,

ten eerste veel te vroeg daar,
ten tweede te vroeg opstaan :D

ten 3de, ikke gewoon om half 11 bij de valk
juist gesproken Baszos! plus mijn vriendin knoopt me op als we nog vroeger op moeten :P vanavond verjaardag van mijn broertje.

Toen net de auto nog even gepoetst van binnen voor het werken. Die platen eruit gehaald, gadverdamme wat waren die smerig.. Nu alleen van buiten nog zien te poetsen eigenlijk...

Trouwens, is dit normaal: Snelweg Beek- Maastricht, sta op de groene golf voor het stoplicht en aan de linkerkant van de motorkap komt er witte rook/damp uit... als ik reed zag ik het niet (kan ook door de wind zijn en anders is het dus niet veel geweest) en nee het was niet een nieuwe paus die gekozen werd :p
Reno-loos
baszos

haha, mijn vriendin knoopt me ook op, en daarbij knoop ik mezelf ook nog op :lol:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Riël
Über-Spammer

Nee, dit is nooit goed, roken.

Koelvloeistof dus waarschijnlijk, lekker. Hou temp goed in de gaten, neem een kannetje mee. Kijk ik sowieso effe zondag.
baszos

cyberdanny schreef:ps....als jullie toch verkiezen om wat later te gaan denk ik dat ik met de groep maurice meerij, dit in verband dat als er wat mis gaat met mijn gtt...you never know dan heb ik hulp bij me! :)
en op de terug weg dan, als die eerder vertrek of wij eerder, heb je nog niks :D
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
RoyH

Riël Notermans schreef:Nee, dit is nooit goed, roken.

Koelvloeistof dus waarschijnlijk, lekker. Hou temp goed in de gaten, neem een kannetje mee. Kijk ik sowieso effe zondag.
hier was ik ook aan het denken omdat het precies uit dat hoekje kwam waar het vaatje zit... Toen ik na 5 minuten op de parkeerplaats bij het mecc stopte (met draaiende motor nog stilstaan) kwam er echter weer geen rook uit. Misschien nog een restje dat nog op de motor ergens lag wat er overheen gesproeid was door de monteur...

Ja ik heb bijna 2 liter in de kofferbak liggen :D

Wat doen we trouwens? gaan we na afloop weer met zijn allen wat happen of...? lijkt me het verstandigste als we dan weer bij hetzelfde gaan, daar hadden ze voor iedereen wat.

Moet ik nog wat meenemen van gereedschap voor die kabel btw of heb je dat zelf bij je?
Ollie

Ik ben er ook om 10.30u bij de Valk morgen (Y)
RoyH

Als ik het me goed herinner hebben hermans en hermans vanavond een zuipfeest dus ik denk dat die ook gewoon half 11 aanhouden :P

weet iemand nog een wasstraat die na 19.00 open is op zaterdag...?
Riël
Über-Spammer

RoyH schreef:
Riël Notermans schreef:Nee, dit is nooit goed, roken.

hier was ik ook aan het denken omdat het precies uit dat hoekje kwam waar het vaatje zit... Toen ik na 5 minuten op de parkeerplaats bij het mecc stopte (met draaiende motor nog stilstaan) kwam er echter weer geen rook uit. Misschien nog een restje dat nog op de motor ergens lag wat er overheen gesproeid was door de monteur...

Ja ik heb bijna 2 liter in de kofferbak liggen :D

Wat doen we trouwens? gaan we na afloop weer met zijn allen wat happen of...? lijkt me het verstandigste als we dan weer bij hetzelfde gaan, daar hadden ze voor iedereen wat.

Moet ik nog wat meenemen van gereedschap voor die kabel btw of heb je dat zelf bij je?
Volgens mij niet echt wat voor nodig. Als je een torx 15 en 20 hebt is wel praktisch, en n kruisschroevendraaiert.
RoyH

neem ik mee.

net lunchpauze gehad, even gekeken, was weer gezakt tot/net onder het minimum... maar even bijgevuld. Ben aan het denken of ik er wel mee naar Breda moet rijden als ie zo snel leeg is. In het geval dat: heeft nog iemand een plaatsje voor Stan en mij? :(

edit: vond net dit op geenstijl, prachtig gedaan :D

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... shot_3.jpg[/img]
oldskool

cyberdanny schreef:Maurice van MB met een man of 5,vaarvan er een aantal uit belgie! Ik hoor vandaag pcies de tijd en wie er allemaal meegaan! :)
rond hoe laat staan jullie by de mac in veldhoven komen nog 2 gtt 's by
baszos

RoyH schreef: edit: vond net dit op geenstijl, prachtig gedaan :D

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... shot_3.jpg[/img]
heeerlijk :D kan ik wel waarderen dit soort dingen :D

Danny rijd trouwens morgen gewoon half 11 met ons mee, heeft zijn 5je verlaagd maar ligt met zijn snuit onder het asfalt zoiets, en is niet mee te rijden, daarbij is zijn camber zo goed afgesteld dat ie alleen net op de rand van zijn band rijd, al met al, niet mee te rijden :wink:

bis murge jungens (Y)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
oldskool

baszos schreef: Danny rijd trouwens morgen gewoon half 11 met ons mee, heeft zijn 5je verlaagd maar ligt met zijn snuit onder het asfalt zoiets, en is niet mee te rijden, daarbij is zijn camber zo goed afgesteld dat ie alleen net op de rand van zijn band rijd, al met al, niet mee te rijden :wink:

bis murge jungens (Y)
ben benieuwd hoe dat er uitziet en hoe het rydt .
is gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent .
cyberdanny

oldskool schreef:
baszos schreef: Danny rijd trouwens morgen gewoon half 11 met ons mee, heeft zijn 5je verlaagd maar ligt met zijn snuit onder het asfalt zoiets, en is niet mee te rijden, daarbij is zijn camber zo goed afgesteld dat ie alleen net op de rand van zijn band rijd, al met al, niet mee te rijden :wink:

bis murge jungens (Y)
ben benieuwd hoe dat er uitziet en hoe het rydt .
is gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent .
Nou...ten eerste ik heb de 13" velgen nog eronder, door truck speciale heb ik hem dus -90 mm verlaagd, de voorbump ligt ongeveer 30 mm van het asfalt, deze week ga ik een aanpassing doen dan is het maar -60 mm verlaging en dan staan de bandjes ook mooi recht! Het 2de probleem was dat de banden aanlopen doordat ze zo schuin staan. :worship:
Komt allemaal goed volgende week, alleen jammer dat ik morgen niet met de 5 naar Breda kan. (0)
cyberdanny

oldskool schreef:
cyberdanny schreef:Maurice van MB met een man of 5,vaarvan er een aantal uit belgie! Ik hoor vandaag pcies de tijd en wie er allemaal meegaan! :)
rond hoe laat staan jullie by de mac in veldhoven komen nog 2 gtt 's by
De groep van Maurice vertrekt al behoorlijk vroeg en rijden in een ruk door naar breda, als jullie met ons mee willen rijden kan dat ook alleen zou ik geen tijd kunnen zeggen....
baszos

een winding aan je veer lassen :bang:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
cyberdanny

baszos schreef:een winding aan je veer lassen :bang:
Zou net genoeg moeten zijn! :lol: :lol:
baszos

waar wacht je nog op dan :lol:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
cyberdanny

baszos schreef:waar wacht je nog op dan :lol:
Op daglicht! in die garage zie je geen hand voor ogen nu :p :lol:
baszos

zit wat in :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
voske

terwijl jullie daar op de meeting zijn en ik ben aan het werken heb ik wel even geregeld voor een leren interieur voor de auto, spaghettispruitstuk en computer met chip. voor een 750 euro.. altijd netjes toch voor deze materialen allemaal :). ach ja leuk sleutelwerk weer erbij dus :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

dat elia spruitstuk?
Gesloten