ik zat gisteren trouwens TNM een zware beslissing te nemen... maar ik ben vanaf 1 mei op de jawel de Venuslaan te bezichtigen in Eindhoven op 8 hoog... eindhoven skyline!!! YEAH!
Wie is de groep van Maurice?cyberdanny schreef:ps....als jullie toch verkiezen om wat later te gaan denk ik dat ik met de groep maurice meerij, dit in verband dat als er wat mis gaat met mijn gtt...you never know dan heb ik hulp bij me!
juist gesproken Baszos! plus mijn vriendin knoopt me op als we nog vroeger op moetenbaszos schreef:ik ga igg niet zo vroeg vertrekken,
ten eerste veel te vroeg daar,
ten tweede te vroeg opstaan![]()
ten 3de, ikke gewoon om half 11 bij de valk
en op de terug weg dan, als die eerder vertrek of wij eerder, heb je nog nikscyberdanny schreef:ps....als jullie toch verkiezen om wat later te gaan denk ik dat ik met de groep maurice meerij, dit in verband dat als er wat mis gaat met mijn gtt...you never know dan heb ik hulp bij me!
hier was ik ook aan het denken omdat het precies uit dat hoekje kwam waar het vaatje zit... Toen ik na 5 minuten op de parkeerplaats bij het mecc stopte (met draaiende motor nog stilstaan) kwam er echter weer geen rook uit. Misschien nog een restje dat nog op de motor ergens lag wat er overheen gesproeid was door de monteur...Riël Notermans schreef:Nee, dit is nooit goed, roken.
Koelvloeistof dus waarschijnlijk, lekker. Hou temp goed in de gaten, neem een kannetje mee. Kijk ik sowieso effe zondag.
Volgens mij niet echt wat voor nodig. Als je een torx 15 en 20 hebt is wel praktisch, en n kruisschroevendraaiert.RoyH schreef:hier was ik ook aan het denken omdat het precies uit dat hoekje kwam waar het vaatje zit... Toen ik na 5 minuten op de parkeerplaats bij het mecc stopte (met draaiende motor nog stilstaan) kwam er echter weer geen rook uit. Misschien nog een restje dat nog op de motor ergens lag wat er overheen gesproeid was door de monteur...Riël Notermans schreef:Nee, dit is nooit goed, roken.
Koelvloeistof dus waarschijnlijk, lekker. Hou temp goed in de gaten, neem een kannetje mee. Kijk ik sowieso effe zondag.
Ja ik heb bijna 2 liter in de kofferbak liggen![]()
Wat doen we trouwens? gaan we na afloop weer met zijn allen wat happen of...? lijkt me het verstandigste als we dan weer bij hetzelfde gaan, daar hadden ze voor iedereen wat.
Moet ik nog wat meenemen van gereedschap voor die kabel btw of heb je dat zelf bij je?
rond hoe laat staan jullie by de mac in veldhoven komen nog 2 gtt 's bycyberdanny schreef:Maurice van MB met een man of 5,vaarvan er een aantal uit belgie! Ik hoor vandaag pcies de tijd en wie er allemaal meegaan!
heeerlijkRoyH schreef: edit: vond net dit op geenstijl, prachtig gedaan
[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... shot_3.jpg[/img]
ben benieuwd hoe dat er uitziet en hoe het rydt .baszos schreef: Danny rijd trouwens morgen gewoon half 11 met ons mee, heeft zijn 5je verlaagd maar ligt met zijn snuit onder het asfalt zoiets, en is niet mee te rijden, daarbij is zijn camber zo goed afgesteld dat ie alleen net op de rand van zijn band rijd, al met al, niet mee te rijden![]()
bis murge jungens
Nou...ten eerste ik heb de 13" velgen nog eronder, door truck speciale heb ik hem dus -90 mm verlaagd, de voorbump ligt ongeveer 30 mm van het asfalt, deze week ga ik een aanpassing doen dan is het maar -60 mm verlaging en dan staan de bandjes ook mooi recht! Het 2de probleem was dat de banden aanlopen doordat ze zo schuin staan.oldskool schreef:ben benieuwd hoe dat er uitziet en hoe het rydt .baszos schreef: Danny rijd trouwens morgen gewoon half 11 met ons mee, heeft zijn 5je verlaagd maar ligt met zijn snuit onder het asfalt zoiets, en is niet mee te rijden, daarbij is zijn camber zo goed afgesteld dat ie alleen net op de rand van zijn band rijd, al met al, niet mee te rijden![]()
bis murge jungens
is gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent .
De groep van Maurice vertrekt al behoorlijk vroeg en rijden in een ruk door naar breda, als jullie met ons mee willen rijden kan dat ook alleen zou ik geen tijd kunnen zeggen....oldskool schreef:rond hoe laat staan jullie by de mac in veldhoven komen nog 2 gtt 's bycyberdanny schreef:Maurice van MB met een man of 5,vaarvan er een aantal uit belgie! Ik hoor vandaag pcies de tijd en wie er allemaal meegaan!
Zou net genoeg moeten zijn!baszos schreef:een winding aan je veer lassen
Op daglicht! in die garage zie je geen hand voor ogen nubaszos schreef:waar wacht je nog op dan