ps en nu weer met de clio verder he

Dat ben ik idd met je eens.baszos schreef:ziet er netjes uit, toch zou ik hem persoonlijk achter wat hoger zetten,
vind zelf een beetje lomp uitzien, had het zelf eerste instantie ook, toen maar weer snel achter hoger gezet, ziet dan stukken beter uit
baszos schreef:ziet er netjes uit, toch zou ik hem persoonlijk achter wat hoger zetten,
vind zelf een beetje lomp uitzien, had het zelf eerste instantie ook, toen maar weer snel achter hoger gezet, ziet dan stukken beter uit
nee, de dorpel staat recht. Wielkuip is achter alleen lager uitgesneden, maar das bij 9 van de 10 auto's zoRonnie schreef:achter staat iets lager tov voor of niet, of lijkt dat zo?
gloeibougiegat danRiël Notermans schreef:haas, gewoon beginnen met die distributie![]()
Compressietest via t bougiegat wordt lastig bij jou
![]()
Grote beurt:
check remvloeistof, of pers er nieuwe door. Check ook je banden en remmen zelf. heb je airco: interieurfilter.
ze kunnen vastzitten, maar anders moterblok op bedrijfstemp rijden meestal gaan ze dan wel losHaas schreef:goeie tip, zal ff opletten
- Remvloeistof. Is van april 2006 (DOT 5.1)Haas schreef:
- Distr.riem en rollen
- Multiriem en rollen
- waterpomp
- gloeibougies
- olie en filter
- koelvloeistof
- luchtfilter
- dieselfilter
- achterste motorsteun
- bakolie
- 2x nieuwe achterbanden
precies, warmrijden zal wel helpenTom schreef:klopt idd, je moet effe flink heet rijden. Je hebt ook speciaal gereedschap dat met kleine vibraties werkt. Is alleen beetje duur voor eenmalig gebruik![]()
aangezien ik het starten soms net wat lang vind duren. Ding moet gewoon lopen na 2 a 3 tikken, geen 5 a 6. Ja, weet het, ben een mierenneukerTom schreef:Maar waarom wil je ze eigenlijk vervangen? Zolang ze normaal werken moet je die dingen lekker laten zitten volgens mij
goeie tip, remvloeistof! Achterremmen vorige maand nog gedaanMartijn schreef: - Remvloeistof. Is van april 2006 (DOT 5.1)
- Achterremmen schoonmaken
Is de motorsteun kapot?
zal effe kijken wat is kenteken van de wagen? en motertype?Haas schreef:iemand nog een copy van het werkplaatshandboek/vraagbaak oid voor vervangen van distr.riem?