ze hebben meer parken
alleen sneu voor corporatie in begen op zoom die was ok maar tussenpersoon legt all risico bij mij

Besteed je de laatste uit.... stel je niemand teleur....? of is dat geen optie?Luco/Alpine-racer schreef:ja dat in reuver is minimaal1,5 jaar en als je eenmaal bij landall binnen bent
ze hebben meer parken
alleen sneu voor corporatie in begen op zoom die was ok maar tussenpersoon legt all risico bij mij
was dat landal?-PAZ- schreef:hahaha moet gelijk weer denken aan die week dat we met onze carnavals vereniging eens naar zo een park zijn geweest. sta er nog steeds van te kijken dat we daar later nix meer van gehoord hebben. Die 2 huisjes waren na ons bezoek ook wel toe aan een zeer grondige schoonmaakbeurt/renovatie. Dat ene huisje stinkt volgens mij nu nog![]()
Kun jij korting regelen voor een arrangement. Voor onze georganiseerde vakanties met begeleiding hebben we nog locaties nodigLuco/Alpine-racer schreef:tuurlijk wijvrzorgen niet alleen uw patienten maar zorgen ook voo een goed onderhouden woning/woonomgeving![]()
![]()
![]()
alles kan
net ff gekeken bij landal
502 bungalows in 1,5 jaar
dat is 8 per week![]()
![]()
![]()
dat gaat hard
van de zomer wel leuk beetje rondhuppelen daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en r nog voor beaald worden ook![]()
![]()
![]()