Waarschijnlijk een stomme vraag, maar zit er veel verschil op de achterlichten van een gewone clio ph1 tov clio 16 ph1? Zit namelijk met een kapot linkerachterlicht en zou dat graag vervangen...
Groetjes
achterlicht
Ook niet in kleur?
Groetjs
Groetjs
Licht eraan of je knipperlicht of remlicht hebt branden 
Nee sorry, weet niet zeker.

Nee sorry, weet niet zeker.
Zal nooit veel verschillen denk ik. Weet een exemplaar op kapaza.be te koop staan en zou willen kopen maar moet eerst zeker zijn dat de kleur dezelfde is. Maakt eigenlijk niet veel uit maar staat toch mooier he.
Groetjes
Groetjes
Koop je er 2?
Had ik graag gedaan maar die mens verkoopt juist zijn linkerachterlicht, juist zoals ik nodig had. Had liever ineens twee stuks gekocht want er zal nog wel eens eentje sneuvelen 
Die 2 die vind je hier ook wel op t forum.
Op de markt ergens?????
Groetjes
Groetjes
zet er een ad neer?
Ah ja kan ik ook doen
Zover had ik nog niet nagedacht...
Groetjes

Groetjes
Weet er dus iemand of de kleuren verschillend zijn?
Groetjes

Groetjes
-
- Contacteer:
sja, 2e hands verschillen altijd wel wat (de een staat meer in de zon dan de andere)
en dan heb je ook de
imitatie nog die verschillen ook iets t.o.v. orgineel
dus koop er gewoon 2
zo duur zijn ze niet!
en dan heb je ook de
imitatie nog die verschillen ook iets t.o.v. orgineel
dus koop er gewoon 2
Nee ik weet het, maar ik heb hier een aanbieding op kapaza.be en die kerel verkoopt enkel het linkerachterlicht, net datgene dat ik nodig heb...
Groetjes
Groetjes
achterlicht kan nooit veel kosten, dus een breuk kun je je er niet aan vallen.......
daarbij, die dingen liggen toch met legio op de slopen.....
daarbij, die dingen liggen toch met legio op de slopen.....

hang er meteen ph2 achterlichten in, die zijn mooier 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
vind jij 

vind ik ja 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
vind ik ook 

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
-
Je kan tog beter voor een Clio 16v achterlicht kijken de mijne sluit ook nie mooi aan. Heb uhm van een 1.2 ofzo mijne was ook kapot en hij gaat meer naar binnen ziet er niet uit. Vind ik teminste. Hoe dat bij phase 2 zit weet ik niet
hoezo, die lampen zijn exact hetzelfde.......
qua aansluiting is een ph2 volgens mij precies zelfde als ph1. alleen het kapje is wat anders.
-
Bij mij is die egt anders
maar is tog is aan vervanging toe.