Hoe oud is hij/zij en is het een reu of een teef?
een reu (eigenlijk is het een hetje)Leon RS schreef:Geweldige honden, ik heb er zelf ook één maar dan een rode. Veel mensen zijn er bang voor maar het zijn ontzettend lieve beesten
.
Hoe oud is hij/zij en is het een reu of een teef?
Steven schreef:ACT: hondengeblaf?
Die draad naar voren zal wel naar de dynamo lopenKier schreef:eerst ff massa gecontroleerd.. vanaf de -pool loopt er een zwarte draad (zwart is massa toch?) en die zit goed vast ook op de carroserie. Ook alle andere draden maar ff gecontroleerd en voorzover ik kan zien zit alles vast. wel loopt er een draad van de accu naar de voorkant van de auto (startmotor?) deze is door de vorige eigenaar aangebracht.
Daarna maar ff mijn voltmetertje (met van die naaltjes) tegen de polen aangehouden en die geeft net aan 6v... tikkie te weinig toch?
Allartino wrote:
ik heb geen ik idee welke pool van de stekker ik dan moet nemen.
en dan moet de rest van de draden (of de hele stekker) gewoon aangesloten zijn neem ik aan?
nope, je hebt de aansluiting van de witte en de rode draad.......die je dus hebt doorverbonden. daar moet je géén 12v op zetten! de aansluiting van het bruine draadje ook niet want das je puls van je toerenteller. dus dan blijven er nog maar 2 over , zet daar eens 12v op en kijk dan ff wat ie doet.....
heb 't relais inmiddels gevonden (na aanwijzingen van cchris)
en toen ik de juiste draadjes doorverbond, ging de brandstofpomp weer draaien! die doet 't dus nog.. nou de zolder op om te kijken of ik nog zo'n relais heb liggen..
Wehehe, ik heb wel eens me mazda aangeduwd door gewoon bumper tegen bumper en gasse maarSteven schreef:En als je moe bent van het duwen ff slepen met de sleepkabel.