als het goed is is het plug and playwillow schreef:hm ok en zoveel duurder is die bi xenon niet toch, is het eigenlijk makkelijk in te bouwen...ben toch behoorlijk wat van plan met me auto..en wil dan originele koplampen kopen ipv de angel eyes die ik nu heb.Marcel J. schreef:Heb zelf Bi xenon en dat groot licht is echtwillow schreef:ow ok, dan zeg ik bi xenon is een beetje overdrevenRB Cartuning heeft gelijk dat je het groot licht nu minder gebruikt, maar ik vind het wel een aanrader
Xenon aanbieding
-
- Contacteer:
Petertje5 schreef:
als het goed is is het plug and pray

-
- Contacteer:
Het is inderdaad niet echt moeilijk om aan te sluiten e er zit ook een korte handleiding bij.
Zodra de actie is afgelopen zal ik hier op het forum alle betalings gegevens zetten.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
Zodra de actie is afgelopen zal ik hier op het forum alle betalings gegevens zetten.
Groeten,
Robert
RB Cartuning
-
- Contacteer:
ze worden of verstuurd of je moet ze ophalen,tenminste dat
begrijp ik uit het verhaal
(toch makkelijk kan je het er vast inzetten voor 11maart
)
begrijp ik uit het verhaal
(toch makkelijk kan je het er vast inzetten voor 11maart

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
nog ff wachten dus met betalenHet is inderdaad niet echt moeilijk om aan te sluiten e er zit ook een korte handleiding bij.
Groeten,
Robert
RB Cartuning

Als ik RB was nam ik een berg van die sets mee naar de meeting
.

-
- Contacteer:
ja lijkt mij ook wel een strak planTim_Coupe schreef:Dat zou wel een slimme zet zijn
Maar stuur de mijne maar op voor de meeting, kan ik het er voor de meeting nog mooi even in knutselen
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
doe mij maar thuis, ik heb de auto uitelkaar liggen 

dat ligt er aan welke andere clubsponsoren er worden uitgenodigd,Egon schreef:Als RB nou naast de bestellingen nog wat extra sets meeneemt... Kan hij daar ook nog het een en ander aanbieden. Toch? (commercieel denken)
denk ik.
anders krijg je weer het frietboer / loempiaboer verhaal...
ik word er zoo moei van.
Alle sponsoren worden uitgenodigd maar die liggen niet in elkaars vaarwater i.e.g.
Fleetwood schreef:dat ligt er aan welke andere clubsponsoren er worden uitgenodigd,Egon schreef:Als RB nou naast de bestellingen nog wat extra sets meeneemt... Kan hij daar ook nog het een en ander aanbieden. Toch? (commercieel denken)
denk ik.
anders krijg je weer het frietboer / loempiaboer verhaal...

ja dat kon ik toch niet weten...Riël Notermans schreef:Alle sponsoren worden uitgenodigd maar die liggen niet in elkaars vaarwater i.e.g.
(dan zou ik dat ook doen ja,commercieel gezien)
Laatst gewijzigd door Fleetwood op di 13 feb 2007 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
daar is Riel dan ook voorFleetwood schreef:ja dat kon ik toch niet weten...Riël Notermans schreef:Alle sponsoren worden uitgenodigd maar die liggen niet in elkaars vaarwater i.e.g.

oh ik dacht Alex...

Riël Notermans schreef:Nog niet genoemd, alex is er nog mee bezig, er is in elk geval wel weer wat te zien!Ollie schreef:Heb ik er overheen gelezen of is het nog niet genoemd:
Welke sponsors zullen aanwezig zijn?
Zijn er speciale evenementen?
Jawel hoor, is alleen n beetje traag afentoe.
mensenkiederen, wat minder onzin mag wel.....
@Robert B., ik ga vrijdag op vakantie, is het een probleem als mijn betaling dus waarschijnlijk later komt? Zal rond 27 febr worden, eerder niet...
@Robert B., ik ga vrijdag op vakantie, is het een probleem als mijn betaling dus waarschijnlijk later komt? Zal rond 27 febr worden, eerder niet...
-
- Contacteer:
@Haas, nee dat is geen probleem, ik hou een setje voor je apart.
Nog even voor de duidelijkheid, iedereen die zijn setje opgestuurd wil hebben stuur me even een PM met de volgende gegevens:
Forumnaam
echte naam + adres gegevens
welke set
Je krijgt dan een mailtje terug met de betalings gegevens.
groeten,
Robert
RB cartuning
Nog even voor de duidelijkheid, iedereen die zijn setje opgestuurd wil hebben stuur me even een PM met de volgende gegevens:
Forumnaam
welke set
groeten,
Robert
RB cartuning
hoi, jij komt naar de meeting, kan ik het daar afrekenenen?RB Cartuning schreef:@Haas, nee dat is geen probleem, ik hou een setje voor je apart.
Forumnaam
welke set
groeten,
Robert
RB cartuning
zou tof zijn.
RB Cartuning schreef:@Haas, nee dat is geen probleem, ik hou een setje voor je apart.

Ik heb je nu al 2 pm's gestuurd maar nog niks teruggezien over betalingsgegevens??RB Cartuning schreef:@Haas, nee dat is geen probleem, ik hou een setje voor je apart.
Forumnaam
welke set
groeten,
Robert
RB cartuning
-
- Über-Spammer
gewoon even de tijd geven. ik heb ook een pm gestuurd

de sluitingsdatum is vandaag, dus het zal wel snel komen.

de sluitingsdatum is vandaag, dus het zal wel snel komen.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hij staat nu op de Explosive Cartuning Show in de Jaarbeurs in Utrecht. Gisteren had ie het best druk in elk geval 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Beste leden,
Zoals jullie misschien wel wisten stond ik afgelopen weekend in de jaarbeurs op de Explosive cartuning show. Daarom ben ik iets later met reageren, maar de mail met betalingsgegevens komt er zo snel mogelijk aan.
Groeten,
Robert
RB cartuning
Zoals jullie misschien wel wisten stond ik afgelopen weekend in de jaarbeurs op de Explosive cartuning show. Daarom ben ik iets later met reageren, maar de mail met betalingsgegevens komt er zo snel mogelijk aan.
Groeten,
Robert
RB cartuning
-
- Contacteer:
De leden die me een email hebben gestuurd met hun gegevens hebben een email gekregen met de betalings gegevens.
Ik heb van de 3 volgende leden nog geen gegevens ontvangen:
Petertje 5
Martijn
Egon Laguna
Als jullie dit nog even willen doen dan kan alles worden verstuurd straks.
Groeten,
Robert
RB cartuning
Ik heb van de 3 volgende leden nog geen gegevens ontvangen:
Petertje 5
Martijn
Egon Laguna
Als jullie dit nog even willen doen dan kan alles worden verstuurd straks.
Groeten,
Robert
RB cartuning