absoluut maar ik rijd normaal niet dagelijks met de 21. Heb de Toyo's eronder hangen en heb de yoko's (Advan R38) geprobeerd. 15" origineel lukt niet...dan klettert de uitlaat tegen de grond en ben ik binnen de kortste keren men bumpert kwijt.Steven schreef:Winterbanden roeleren dan toch echt wel
Met die GT op Rainsports was het ook altijd ploeteren om vooruit te komen.
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
met de beemert idd ook veel last van dat systeemJochem de Haas schreef:man dat heb ik ook al met me VW bus als ik de asr uit heb ........ met asr aan is ook geen rijden, krijgt geen grip (sneeuw) en dus remt ie steeds op de motor af
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Steven schreef:Winterbanden roeleren dan toch echt wel
Met die GT op Rainsports was het ook altijd ploeteren om vooruit te komen.
Ik heb nu net een set winterbanden bestelt voor mijn gtt, ben benieuwd hoe schokkend de verschillen zijn tussen die winterbanden en mijn huidige bandjes

En idd die asr systemen zijn zwaar kut om mee te rijden als er een dik pak sneeuw ligt
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
met de alpine ook een ramp, met sneeuw rijden-jo- schreef:zoiets, met dit weer kan je hem beter laten staan. Idem bij regen. Niet rijdbaar tenzij je de druk gewoon dichtschroeft (wat ook geen optie is)
kwam niet eens weg bij de stoplichten destijds

en die lui achter me maar toeteren

zelfs in zijn twee wilde die niet

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja met een evo kan iedere aap rijden 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja een auto waar je voor moet kunnen sturen is aan jouw niet besteedMaus schreef:Das nou de klasse van zo'n wagen hè.

dan maar een evo

bwah, met de S4 heb ik der ook helemaal geen probleem mee maar die staat in de loods en had ik dus geen drol aan. Je hoort me niet zeiken, ik zei alleen dat een 21 niet rijdbaar is in de sneeuw.Maus schreef:Das nou de klasse van zo'n wagen hè.
BTW: S4 staat te koop voor de belachelijke prijs van 3500 !!!
Waterlekkage (miniem) en nieuwe remblokken voor zijn de enige minpunten.
KLIK
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
met een evo ben je zowiezo nergensMaus schreef:Op welk schoeisel staat de 21 eigenlijk?
Op zomerbanden ben ik met de evo ook nergens hoor.

-jo- schreef:bwah, met de S4 heb ik der ook helemaal geen probleem mee maar die staat in de loods en had ik dus geen drol aan. Je hoort me niet zeiken, ik zei alleen dat een 21 niet rijdbaar is in de sneeuw.Maus schreef:Das nou de klasse van zo'n wagen hè.
KLIK
Das idd niet veel geld Jo., wat moet er voor terug komen dan?? dacht dat je nog van plan was om je audi verder te tunen??
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaat goed
hoor net dat de 20e en 21e de deuren geplaatst gaan woden en de 22e komt de brug
hoor net dat de 20e en 21e de deuren geplaatst gaan woden en de 22e komt de brug

geloof het of niet, kheb plaatsgebrek !-PAZ- schreef:-jo- schreef:bwah, met de S4 heb ik der ook helemaal geen probleem mee maar die staat in de loods en had ik dus geen drol aan. Je hoort me niet zeiken, ik zei alleen dat een 21 niet rijdbaar is in de sneeuw.Maus schreef:Das nou de klasse van zo'n wagen hè.
KLIK
Das idd niet veel geld Jo., wat moet er voor terug komen dan?? dacht dat je nog van plan was om je audi verder te tunen??

Toyo proxes of Yoko's advan R38Maus schreef:Op welk schoeisel staat de 21 eigenlijk?
Zomerbandjes dus?
Al eens winterbanden geprobeerd?

Al eens winterbanden geprobeerd?
Dat klopt, ik sta meestentijds bij de pomp.Luco/Alpine-racer schreef:Maus schreef:Op welk schoeisel staat de 21 eigenlijk?
met een evo ben je zowiezo nergens![]()
![]()
Vanavond toevallig een ingekocht.....Chris schreef:@ Ivo, we hadden het er vandaag nog over...
Het inruilen van een Dacia...
Tjek die prijzen..

Een 1.6 Lauriate van november 2006 met 7000 km....

Verders niet erg druk...
Op zich valt het best nog wel mee, denk gemiddeld 1 op 7. Het probleem is echter dat er zo'n onwijs klein benzinetankje onder zit, waardoor je om de pak 'm beet 300 km bij de pomp staat.-PAZ- schreef:ja wat gebruikt zo een evo nu zo ongeveer, met al die paarden die je te eten moet geven zal ie ook wel niet echt zuinig zijn![]()
-
VLK Groep
Volgens mij rijd die 309 1:8 ofzo 
Ondertussen zijn we al een nieuwe startmotor, dynamo en krukaspoelie verder, maar nu lijkt ie toch wel aardig ok te zijn. Net nog ff een stukkie gerost (op de winterbanden) maar dat ding is toch wel stevig rap.
Misschien morgen eens naast de achterberg williams van Sanderrrr zetten

Ondertussen zijn we al een nieuwe startmotor, dynamo en krukaspoelie verder, maar nu lijkt ie toch wel aardig ok te zijn. Net nog ff een stukkie gerost (op de winterbanden) maar dat ding is toch wel stevig rap.
Misschien morgen eens naast de achterberg williams van Sanderrrr zetten

-
Jah is een probeerseltje ga wel een keer een nette makenAnthonyR schreef:Ziet er leuk uit, alleen die foto's die op hun kop erin zijn geplakt vind ik wat jammer![]()
![]()

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Erg leuk gedaan RJ. Zo'n filmpje na de fotoshoot zal ook wel erg mooi zijn denk ik 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi