Haas schreef:Zwart wordtie wel Heb er nu 600 km mee gereden en alles aan de binnenkant is pikzwart, alleen het eindstuk aan de buitenkant is nog blinkend
Het kontje van de Coupe zal ook wel een stuk sneller zwart worden nu.
Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?
GJ schreef:
Bumperklevers krijg je nou eenmaal wat sneller als je in een trage auto rijdt
pfffffffffffffffffffff.......trage auto...... wil m er best een keer naastzetten hoor, naast die nepbeamer van je. Kijken we ff wie er de traagste heeft
-PAZ- schreef:Haha, met die diesels kan je idd wel goed zien wannneer er lekker mee doorgerost word, dikke pluim erachter
juist!
als je de A2 afdraait de A59 op richting Oss zeg maar, is altijd een supermooi punt (mensen uit de regio weten wat ik bedoel), zeker in de spits, daar onder het viaduct hangt alléén máár dieselpluimerij
-PAZ- schreef:Haha, met die diesels kan je idd wel goed zien wannneer er lekker mee doorgerost word, dikke pluim erachter
juist!
als je de A2 afdraait de A59 op richting Oss zeg maar, is altijd een supermooi punt (mensen uit de regio weten wat ik bedoel), zeker in de spits, daar onder het viaduct hangt alléén máár dieselpluimerij
juist!
bekend puntje
Yep, ook leuk als je voor een andere auto rijd in het donker...terugschakelen en gas erop...geeft ook zo'n mooi effect.
De veren passen niet
De veren zijn van een Megane Coupe, maar die van een diesel zijn groter qua diameter. Op zich een logisch verhaal, maar ja, als je nog nooit een megane uit elkaar hebt gehaald......weet ik veel of de diameter goed is!
Nouja, kleine teleurstelling, maar dinsdag ga ik ze ruilen voor de juiste. Klein puntje is dan wel dat die veren maar 30mm verlagen....
Das wel balen, zeker als je dan al voor jan lul de veerpoot er al vanonder geschroeft hebt, maja is weer snel vegeten als je strax de goede veren er onder hebt zitten
Laatst gewijzigd door -PAZ- op za 10 feb 2007 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
idd balen, maar ach zie het positief, de volgende keer kom je niet meer voor verrasingen te staan....en je hebt iets om naar uit te kijken.
.
.
.
.
.
.
.
.
mental coach hessel
oke, heb op het meganeforum al wat info ingewonnen, maar ben benieuwd wat er van de mensen hier nog naar boven komt.
Veren kan ik dinsdag gaan ruilen voor de juiste veren die op mijn auto horen. Nadeel, die verlagen maar 30 mm en dat vind ik ronduit een klotegetal, aangezien he werkelijke resultaat meestal een centimeter minder is en met 2cm ben ik neit tevreden.
Nu was het plan om andere schokdempers te pakken waar deze veren wel op passen.
Iemand ideeen over hoe en wat, of ik nog andere mogelijkheden heb?
Tsja, waarom heb jij die auto niet eerder gekocht?
Dat hoerenlicht is geschakeld op de bedrading van de asbak. Met van die fijne blauwe klemmetjes, grote kans dat daar een contactje niet fijn is. In de + zit ook nog een potmeter om de sterkte te kunnen regelen.
net een telefoontje gehad van Maurice, veren -45mm worden gemaakt en zijn na mijn vakantie klaar. Dan kunnen we meteen erna aan de klus, issie nog klaar voor de opening
Ik heb me een schroefsetje van FK eronder gemonteerd dat geeft het ruigste resultaat, moet je wel geen lip eronder plakken dan is het geen probleem bij drempels.