Overigens leuke injectorrail heeft ie

Maargoed, prijzig, mwhaja.
Als ie de advertentie wat professioneler tiepte was ie m zo kwijt.
Juistja...Alpine schreef:vraagje,
weet iemand of de originele brandstofslangen rondom de carburateur nog leverbaar zijn voor een ph2?
Zoja, wat is het bestelnummer en eventueel de prijs
hij heeft iig vier injectorenRiël Notermans schreef:de 'standaard' manier.
Overigens leuke injectorrail heeft ie
Maargoed, prijzig, mwhaja.
Als ie de advertentie wat professioneler tiepte was ie m zo kwijt.
das toch het mmoie eraan ?Luco/Alpine-racer schreef:ja maar van die boy hoor je ook niks, ben wel benieuwd hoe dat werkt en er uit ziet?
ik heb met deze jongen gesproken , heeft zelf ook een zwarte fiesta (was ook in Raalte dit jaar). is een maatje van jeroen(boneless). hij weet wel waar hij over praat!!! de auto stond met deze set up op ik meen 0,9 bar en kon niet hoger omdat dan de koppeling steeds doorslipte.Quote:
Te koop kompleet nieuwe injectie kit voor een 5 gt turbo.
De kit bestaat uit.
inlaatspruitstuk met injector rail +440cc injectoren.
draaiboom pasklaar.
computer toebehoren; inlaat temperatuurmeter, water temperatuurmeter,
mab zender tot 3.5 bar,disbobine en bougie kabels,V snaar poelie met
tandschijf, BDP zender.
vrij programmeerbare computer heeft de volgende extra opties.
lineaire lamda regeling, lanche controle, A,L,S , boost controle,
NOS aansturing, en heel veel meer opties.
nee... Een 5 deurs zal geen klapframe hebbenMartijnG schreef:Vraagje voor de zekerheid;
Zijn de stoelrailsen van 5jes allemaal aan elkaar gelijk? 100% zeker?
Ook uit een 4 deurs vijfje?
Just to be sure
Moet je een setje frames hebben dan? Staan er hier in Velp nog een paar...MartijnG schreef:Ja ok, maar daar gaat het mij niet om...alleen de verdere bevestigingspunten
Klappen is voor mij niet nodig
Bedankt voor de warme reactie,is alleen geen antwoord op mn vraagSteven schreef:Juistja...
Je meet de diameter van de aansluiting en je haalt een metertje universele brandstofslang bij de automat. zaak.
eevvoo schreef:ik heb met deze jongen gesproken , heeft zelf ook een zwarte fiesta (was ook in Raalte dit jaar). is een maatje van jeroen(boneless). hij weet wel waar hij over praat!!! de auto stond met deze set up op ik meen 0,9 bar en kon niet hoger omdat dan de koppeling steeds doorslipte.Quote:
Te koop kompleet nieuwe injectie kit voor een 5 gt turbo.
De kit bestaat uit.
inlaatspruitstuk met injector rail +440cc injectoren.
draaiboom pasklaar.
computer toebehoren; inlaat temperatuurmeter, water temperatuurmeter,
mab zender tot 3.5 bar,disbobine en bougie kabels,V snaar poelie met
tandschijf, BDP zender.
vrij programmeerbare computer heeft de volgende extra opties.
lineaire lamda regeling, lanche controle, A,L,S , boost controle,
NOS aansturing, en heel veel meer opties.
De voorgevormde heeft renault ook niet meer. Hun leveren ook universele slang. (voor de hoofdprijs)Alpine schreef:Bedankt voor de warme reactie,is alleen geen antwoord op mn vraagSteven schreef:Juistja...
Je meet de diameter van de aansluiting en je haalt een metertje universele brandstofslang bij de automat. zaak.![]()
Bedoel de voorgevormde slangen,niet de normale brandstofslangen.
En ja deze zullen duurder zijn,maar vroeg ook niet naar de goedkoopste oplossing.
ThanxRoy schreef:De voorgevormde heeft renault ook niet meer. Hun leveren ook universele slang. (voor de hoofdprijs)
Veel te verbeteren is er niet aan de hardware wat ik hier zie. Een ander spruitstuk als dit hoekig ding met verschillende lengtes zou de enige verbetering kunnen zijn. Helaas zijn deze spruitstukken nog niet in serie gebouwd-jo- schreef:Er is helemaal niks mis met deze set up (4 injectoren) en een soort gebraden standalone managment. Alleen ziet dat er dus totaal niet uit en is helemaal niet te presenteren. Als je kijkt hoe Huyser zen afwerking is daarentegen...en voor dat bedrag kom je bij hem ook al een heeeeeeeeeeel eind (mssn zelfs verder)
Matthijs?! Hij heeft wel veel bij MB laten doen... Injectie weet ik eigenlijk niet...-PAZ- schreef:Was volgens mij een bleusport met gouden velgen en een witte kooi, rode kuipen erin en reed naar mijn weten hier in de provincie rond