Verlagingsveren + Gele Koni's voor 5 GT Turbo Ph. I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ff goed nieuws voor de GT Turbo Ph. I-rijders onder ons.
Ik heb geinformeerd en gevonden het volgende :
VERLAGINGSVEREN -35 mm voor GT Turbo Ph. I
Kosten per set incl. BTW 90.- euro.
Er kan als ik zo'n 10 tot 13 sets bestel er kwa prijs nog wat vanaf laten halen en kom dan uit op zo'n 65.- euro incl. BTW per set.
Let me know of er enige animo voor is.
Tevens is er ook nog leverbaar en dus voorradig het volgende :
Schokdemper vooras Koni Sport Geel : normaal 199.06 incl. BTW per stuk. Nu prijs op aanvraag, maar zeer scherp.
artikelnummer van Koni : 8741-1113 Renault 5 GT Turbo Ph.I
Schokdempers achter Koni Sport Geel : normaal 111.67 incl. BTW per stuk. Nu prijs op aanvraag, maar zeer scherp.
artikelnummer van Koni : 26-1299 renault 5 GT Turbo Ph.I + Ph.II
en nee, ik er verdien er geen ruk aan.
Ik heb geinformeerd en gevonden het volgende :
VERLAGINGSVEREN -35 mm voor GT Turbo Ph. I
Kosten per set incl. BTW 90.- euro.
Er kan als ik zo'n 10 tot 13 sets bestel er kwa prijs nog wat vanaf laten halen en kom dan uit op zo'n 65.- euro incl. BTW per set.
Let me know of er enige animo voor is.
Tevens is er ook nog leverbaar en dus voorradig het volgende :
Schokdemper vooras Koni Sport Geel : normaal 199.06 incl. BTW per stuk. Nu prijs op aanvraag, maar zeer scherp.
artikelnummer van Koni : 8741-1113 Renault 5 GT Turbo Ph.I
Schokdempers achter Koni Sport Geel : normaal 111.67 incl. BTW per stuk. Nu prijs op aanvraag, maar zeer scherp.
artikelnummer van Koni : 26-1299 renault 5 GT Turbo Ph.I + Ph.II
en nee, ik er verdien er geen ruk aan.
-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
Doet u mij maar zo'n setje 

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik ga 't ff voor mijzelf noteren Sander en Ivo.
Ff afwachten de komende week(weken) wie er nog meer wil hebben.
Ff afwachten de komende week(weken) wie er nog meer wil hebben.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Sander,Sander de Bruin schreef:Doet u mij maar zo'n setje
Bedoelde je de verlagingsveren ??
Dan heb ik nu zo'n set klaar liggen voor de Phase I met -35 mm verlaging.
Nieuw in doos. PM me maar.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
De gele Koni's zitten er bij sinds gister onder. 
Wegligging is weer als vanouds, nu wel een stuk stugger.
Voor mijn gevoel is hij wel ietsiepietsie hoger komen te liggen.... Men had het over "inveren" maar na 700 km rijden is er helaas weinig veranderd...
Voor;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 44/pz3.JPG[/img]
Na;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... rkerk1.JPG[/img]
Als ik de foto's zo zie dan valt het verschil wel mee geloof ik...

Wegligging is weer als vanouds, nu wel een stuk stugger.

Voor mijn gevoel is hij wel ietsiepietsie hoger komen te liggen.... Men had het over "inveren" maar na 700 km rijden is er helaas weinig veranderd...
Voor;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 44/pz3.JPG[/img]
Na;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... rkerk1.JPG[/img]
Als ik de foto's zo zie dan valt het verschil wel mee geloof ik...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
nou, volgens mij scheelt het wel een paar cm....
Immer wieder die verdammte Holländer
Nee, de Koni's die Chris geleverd heeft gekregen waren zonder veren volgens mij
En aangezien ik m'n blauwe GT binnenkort op PH2 veerpoten ga zetten heb ik dus veren nodig,hij staat nu op PH1 alleen weet ik niet hoeveel die nu verlaagd is,ik denk zelf 60mm,maar weet 't niet zeker....
En aangezien ik m'n blauwe GT binnenkort op PH2 veerpoten ga zetten heb ik dus veren nodig,hij staat nu op PH1 alleen weet ik niet hoeveel die nu verlaagd is,ik denk zelf 60mm,maar weet 't niet zeker....

ik had ook een setje -60, stug zat, maar zo laag vond ik m voor niet
Immer wieder die verdammte Holländer
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... oort28.jpg[/img]
Zou het kunnen kloppen,dat ik al -60 heb?
Zou het kunnen kloppen,dat ik al -60 heb?

**hard zoemer geluid**
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik zeg niks ,want voel my niet aangesproken door deze tekst.Steven schreef:Kan ook -50 zijn, zoiets had ik ook volgens mij. Net een tikkie hoger als die van Ray toen.
Was er iig wel tevreden mee, kon ook nog lekker drempels nemen
-60 en sidepipe is pas fun, he Bert?
ik ben 12 cm lager als orgineel
Marcel
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hij spoort tch juist goed



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Chris schreef:De gele Koni's zitten er bij sinds gister onder.
Wegligging is weer als vanouds, nu wel een stuk stugger.
Voor mijn gevoel is hij wel ietsiepietsie hoger komen te liggen.... Men had het over "inveren" maar na 700 km rijden is er helaas weinig veranderd...
Voor;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 44/pz3.JPG[/img]
Na;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... rkerk1.JPG[/img]
Als ik de foto's zo zie dan valt het verschil wel mee geloof ik...
Ik zie geen enkel verschil
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als het allemaal voorspoedig loopt, gaan ze er dit weekend bij mij onder. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Als ze nieuw zijn zakken ze meestal nog wel wat in na een paar honderd km, maar ik denk niet dat ze steeds verder inzakken naarmate ze ouder worden 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi