Ziet er goed uit..... ik zou ook proberen de relais bak te verplaatsen..
Hoe gaat ie verder met je project??
Rob doet zijn werk goedMarcoG schreef:Langzaam langzaam. Heb de meeste onderdelen wel bijelkaar nu. Spruitstuk wordt ook gemaakt, zag er al zeer veelbelovend uit.![]()
Wordt geen log-style maar iets tussen logstyle en spagetti in, in elk geval met een iets verbeterde flow.
En dan een hele hoop slangetjes, en die accu eens de koffer in verplaatsen.
Dank U.TMC16v schreef:Rob doet zijn werk goedMarcoG schreef:Langzaam langzaam. Heb de meeste onderdelen wel bijelkaar nu. Spruitstuk wordt ook gemaakt, zag er al zeer veelbelovend uit.![]()
Wordt geen log-style maar iets tussen logstyle en spagetti in, in elk geval met een iets verbeterde flow.
En dan een hele hoop slangetjes, en die accu eens de koffer in verplaatsen.
heb je nog zoon setjeMarcoG schreef:Nieuwe synchroringen...voor de te reviseren JC5.
[img]http://i21.ebayimg.com/06/i/000/86/38/eb74_1.JPG[/img]
36,- lijkt me toch niet teveel betaald Reinier?Ik pleur het allemaal nog een keer bij jullie over het hek.
Ik zoek nog een diff en een "hauptrad" voor de JC5, kweet even niet hoe het in het Nederlands heet.
JB3 en JC5 dont mix...J-P-S schreef:ik heb nog een jb3 diesel liggen. zou die langer kunnen zijn dan een jc5 o.i.d.?
Zou het zo niet kunnen zeggen.J-P-S schreef:goooooo Marcoooooo![]()
lijkt me sjiek als je het haalt! wat geeft een 1800 turbo dan op de wielen ongeveer? dat was toch iets van 180-200?
zelfs al kan je het uitrekenen met overbrenging en bandenmaat en je denkt genoeg vermogen te hebben moet je niet vergeten dat de windweerstand boven de 200 erg hard toeneemt en dat een clio niet echt een beste cw waarde heeftcanonballman schreef:pignonas zitten tandwielen los op (1 t/m5 ), en 1 vast. Dat vaste tandwiel drijft het kroonwiel aan, wat weer vast zit op het diff.
pignonas en kroonwiel/diff. horen bij elkaar, en zijn samen de eindoverbrenging.
Die 245 kmu wat je noemt: tja, korrel zout: wat voor bandenmaat, wat voor km teller (geijkt?), wat voor km teller-tandwieltjes.......
Teveel onbekende factoren, doe ik niet aan.
Gewoon rekenen, en weten wat voor bandenmaat je gaat rijden, dan vindt je wel iets leuks.
maar voor wat jij wil, zul je wel aan een eindoverbrenging van een diesel moeten.(=lang)
Maar nogmaals, zonder voldoende vermogen kun je met de bak en wielen doen wat je wil, maar haal je die 250 niet, tenzij bergaf, storm mee.
en tot hoever gaat die teller?-jo- schreef:einde teller en meer met een 2.0 T 8v (J7R, UN1)
-jo- schreef:260, gps heeft tim tot 262 kunnen volgen. Dan zijn we maar van het gas afgegaan.