Nieuwe XENONSETS. Nu ook BI-XENON goedkoop!
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Ik doe niet mee hoor dit keer
Heb geen auto meer om het in te bouwen 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zal mogen wel ff kijken
ook gelijk voor de verstralers
ook gelijk voor de verstralers
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Dat heeft Lee Electronics ook aangeboden,denk dat Riel anders ff contact moet opnemen.Ollie schreef:Kunnen we niet regelen dat er op de openingsmeeting iemand Xenon verkoopt en direct inbouwt
Ze willen met een demo bus komen zowel voor Xenon als voor Chiptuning,
inbouw ter plekke was zeker bespreekbaar.
Contactpersoon Jurgen Lentjes
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Daar heb ik misschien dan ook wel belangstelling voorAlpine schreef:Dat heeft Lee Electronics ook aangeboden,denk dat Riel anders ff contact moet opnemen.Ollie schreef:Kunnen we niet regelen dat er op de openingsmeeting iemand Xenon verkoopt en direct inbouwt
Ze willen met een demo bus komen zowel voor Xenon als voor Chiptuning,
inbouw ter plekke was zeker bespreekbaar.
Contactpersoon Jurgen Lentjes
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb hier nog twee vijfjes waar het in moet 
Ze vragen voor inbouw 35,- euroTim_Coupe schreef:Daar heb ik misschien dan ook wel belangstelling voorLigt een beetje aan de prijs maar het staat wel op m'n verlanglijstje
Je zult merken dat het zn geld meer dan waard is
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Heb je goed
Al hoewel een beetjehandig iemand het ook zo voor elkaar heeft hoor. Bij die bus van me een uurtje werk gehad 
Ben inmiddels al voorzien 'k wou ook xenon, heb de auto d'r maar gelijk bij gekocht 
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Whahaha ja zou kan je het ook doen ja. Ach ik heb ik het in beide auto's nu dus ben tevreden
Dat is zeker niet duur hoor. Heb 2 setjes ingebouwd, in 2 verschillende auto's en als je het netjes wilt doen dan ben je toch wel ff bezig.Alpine schreef:Ze vragen voor inbouw 35,- euroTim_Coupe schreef:Daar heb ik misschien dan ook wel belangstelling voorLigt een beetje aan de prijs maar het staat wel op m'n verlanglijstje
Je zult merken dat het zn geld meer dan waard is
Kan ook sets krijgen, regel dezelfde prijs, afhalen op openingsmeeting?
Moet ik er net zo goed 10 hebben!
1 jaar garantie.
Mogelijkheden:
H1 mit 8000K/10000K
H4 mit 8000K/10000K (aber nur mit Abblendlicht)
H7 mit 6000K/8000K/10000K
9006 mit 6000K/8000K/10000K
Moet ik er net zo goed 10 hebben!
1 jaar garantie.
Mogelijkheden:
H1 mit 8000K/10000K
H4 mit 8000K/10000K (aber nur mit Abblendlicht)
H7 mit 6000K/8000K/10000K
9006 mit 6000K/8000K/10000K
Maar ik heb eerst LEE eens gemaild, kijken of ze er wellicht bij willen zijn 11 maart 
Lee wel,zou ik als je geen extra grootlichtunit (zoals bv een 19 16v) hebtPetertje5 schreef:hebben ze ook wel bi-xenon h4?
zeker aanschaffen en geen enkel Xenon.
Die 4 tientjes meerprijs zijn een goede investering
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Petertje5 schreef:nee idd die 4 tientjes lig ik niet wakker van, bij mij is dat 1 unit, vandaar dat ik ook bi wil zijn:D
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik hou alleen van bi vrouwenSander2 schreef:Laat Luco het maar niet lezen....Riël Notermans schreef:Petertje5 schreef:nee idd die 4 tientjes lig ik niet wakker van, bij mij is dat 1 unit, vandaar dat ik ook bi wil zijn
-
Mark van Nierop
- Contacteer:
Wat zijn de kosten nou van een setje ????(h4 8000K)
Wil het n.m ook in de Coupe hebben!!
Wil het n.m ook in de Coupe hebben!!
Renault 19 1.8 16V Cabrio
wat een gelul weer........lekker overzichtelijk zo...

wat kost een setje ongeveer? Misschien wil ik er wel een voor de megane én voor de clio
ja, fak 25 pagina's, heb wel wat beters te doenRoy schreef:Haas, lees het topic ff door.![]()
Bij meer dan 10 mensen kon er 10% korting gegeven worden. Auto type maakt niet uit omdat er meerdere sets beschikbaar zijn (H1, H4, H7 enz.)
wat kost een setje ongeveer? Misschien wil ik er wel een voor de megane én voor de clio
Zonder korting;Haas schreef:wat kost een setje ongeveer? Misschien wil ik er wel een voor de megane én voor de clio
Xenon 155,- (gewoon grootlicht)
Bi-Xenon 195,- (xenon grootlicht)
eventueel inbouw 35,-
Maakt voor de prijs niet uit of je H1 of H4 hebt,
welke kleur ook niet.
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon 
Zonder inbouw aangezien mijn prive monteur me er even advies en info over gegeven heeft en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik het zelf ook moet kunnen aangezien een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks dus dan lukt het me zelf wel
Zonder inbouw aangezien mijn prive monteur me er even advies en info over gegeven heeft en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik het zelf ook moet kunnen aangezien een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks dus dan lukt het me zelf wel
In mijn vorige auto, een megane coupe ph2 zat H7.Tim_Coupe schreef:Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
Ja ik dan welliswaar een fase 1 maar op google zag ik al iets staan over dat er volgens mij standaard H7 in zit...Sander2 schreef:In mijn vorige auto, een megane coupe ph2 zat H7.Tim_Coupe schreef:Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
-
Michel Meganefreak
- Contacteer:
h1 vaak met dubbele koplamp (2.0 16v bijv)Tim_Coupe schreef:Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
h4 is zo ongeveer standaard
maar h7 zie je ook, is bij de morrette conversie geloof ik ook weer h7