Ollie schreef:Kunnen we niet regelen dat er op de openingsmeeting iemand Xenon verkoopt en direct inbouwt
Dat heeft Lee Electronics ook aangeboden,denk dat Riel anders ff contact moet opnemen.
Ze willen met een demo bus komen zowel voor Xenon als voor Chiptuning,
inbouw ter plekke was zeker bespreekbaar.
Contactpersoon Jurgen Lentjes
Ollie schreef:Kunnen we niet regelen dat er op de openingsmeeting iemand Xenon verkoopt en direct inbouwt
Dat heeft Lee Electronics ook aangeboden,denk dat Riel anders ff contact moet opnemen.
Ze willen met een demo bus komen zowel voor Xenon als voor Chiptuning,
inbouw ter plekke was zeker bespreekbaar.
Contactpersoon Jurgen Lentjes
Daar heb ik misschien dan ook wel belangstelling voor Ligt een beetje aan de prijs maar het staat wel op m'n verlanglijstje
Lee wel,zou ik als je geen extra grootlichtunit (zoals bv een 19 16v) hebt
zeker aanschaffen en geen enkel Xenon.
Die 4 tientjes meerprijs zijn een goede investering
Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
Zonder inbouw aangezien mijn prive monteur me er even advies en info over gegeven heeft en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik het zelf ook moet kunnen aangezien een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks dus dan lukt het me zelf wel
Tim_Coupe schreef:Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
Zonder inbouw aangezien mijn prive monteur me er even advies en info over gegeven heeft en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik het zelf ook moet kunnen aangezien een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks dus dan lukt het me zelf wel
Tim_Coupe schreef:Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
In mijn vorige auto, een megane coupe ph2 zat H7.
Ja ik dan welliswaar een fase 1 maar op google zag ik al iets staan over dat er volgens mij standaard H7 in zit...
h1 vaak met dubbele koplamp (2.0 16v bijv)
h4 is zo ongeveer standaard
maar h7 zie je ook, is bij de morrette conversie geloof ik ook weer h7