ACT: Twingo I
m'n accu is bijna 2 maand oud.. maar hem had het voor het vervangen van de accu ook (zelfs met startkabels)Wilma schreef:"Meuh" ????
Jacco! Wat zegt er nog meer "Meuh"![]()
Hoe is het met je accu Theo?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ga je de Schmidts ruilen Chris? Zijn toch mooie velgjes??
Ik zit ook weer te twijfelen om andere velgen te halen
Deze keer 14 inch...7J voor en 8J achter 
Ik zit ook weer te twijfelen om andere velgen te halen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Dat is dan ook weer zo 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Ja, ik vind het niet erg om er wat anders onder te gooien. Ben er weer op uitgekeken. Maar blijven mooie wieltjes, dus heb geen haastMartijnG schreef:Ga je de Schmidts ruilen Chris? Zijn toch mooie velgjes??
Ik zit ook weer te twijfelen om andere velgen te halenDeze keer 14 inch...7J voor en 8J achter

Neeehhh... Heb ze afgelopen vrijdag onder een groene verhoogde Twingo gezien...Chris@R5 schreef:Ruilen met een ander setje voor op de plank?
Zelfs dat stond goed

Ik zit nog te wachten op een paar ringen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Alles is te koop was het he?Jacco Osté schreef:Laat ik die nou nog op de reserveplank hebben liggenMartijnG schreef:Deze keer 14 inch...7J voor en 8J achter![]()

Was trouwens nog een leuk ritje in je Twingo Jacco

Je " bod" kwam aardig in de buurtRonnie schreef:Alles is te koop was het he?![]()
Was trouwens nog een leuk ritje in je Twingo Jacco![]()

Ach ja... Kostte me weer een tank benzine, maar ach

Iemand nog zijn Twingo ruilen voor een MX3 V6?
Ik moet zeggen dat het verleidelijk is. Voor 5 seconden...
Ruilen Twingo met Mazda
Ik moet zeggen dat het verleidelijk is. Voor 5 seconden...

Ruilen Twingo met Mazda
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net contact met die kerel gehad, maar wordt helaas niksChris@R5 schreef:Klinkt goedRonnie schreef:Ik werd vandaag gebeld door iemand, die had serieus interesse en belt me morgen terug, ben benieuwd

-
Beste mensen tot mijn grote spijt ga ik vanaf a.s. maandag eindenlijk na 9 jaar studie werken.. en zal ik niet meer in de Twingo gaan rijden.. hij blijft egt nog wel bij het huis staan maar als vervoer voor mn ma..
ik zelf daarin tegen ga hier in rijden:
[img]http://www.autodino.de/pics/11964.jpg[/img]
een zwarte Seat Leon TDI
ik zelf daarin tegen ga hier in rijden:
[img]http://www.autodino.de/pics/11964.jpg[/img]
een zwarte Seat Leon TDI
-
Het is idd jammer.. maar de oversteek is niet verkeerd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Blijkbaar is de verkoop van een Twingo of auto van die prijsklasse nog best moeilijkRontwingo schreef:Idd, heb net gelijk ook mijn telnr erbij gezetChris@R5 schreef:Ja daar wordt je echt flauw van. Gewoon laten bellen. Weet je gelijk waar je aan toe bent.

zo.. m'n honniepon heeft z'n verjaardagsgeschenk (eindelijk) gekregen.. Weitec -4cm verlagingsveren en monroe reflex dempers.
alleen spijtig dat het bonkend geluid dat ik vroeger had vanachter, en waarvan ik hoopte dat t over ging zijn met nieuwe dempers, eigenlijk best wel een stukske erger geworden is .. (bij zowat elke oneffenheid t geluid van een hamer in een houten kist)
maar t remt en stuurt wel weer een pak beter (mn voorste dempers waren rotversleten, zo bleek)
morgen wel eens vragen of em ook uitgelijnd is, aangezien ik dat eigenlijk best wel niet onbelangrijk vind, en k ben em zelf ni kunne gaan ophalen bij de garage, gezien k vast zat in de andere kant van t land met een (uiteraard) andere auto..
foto's komen een dezer dagen hoogstwaarschijnlijk nog wel...
alleen spijtig dat het bonkend geluid dat ik vroeger had vanachter, en waarvan ik hoopte dat t over ging zijn met nieuwe dempers, eigenlijk best wel een stukske erger geworden is .. (bij zowat elke oneffenheid t geluid van een hamer in een houten kist)
maar t remt en stuurt wel weer een pak beter (mn voorste dempers waren rotversleten, zo bleek)
morgen wel eens vragen of em ook uitgelijnd is, aangezien ik dat eigenlijk best wel niet onbelangrijk vind, en k ben em zelf ni kunne gaan ophalen bij de garage, gezien k vast zat in de andere kant van t land met een (uiteraard) andere auto..
foto's komen een dezer dagen hoogstwaarschijnlijk nog wel...
Petertje5 schreef:of uitlaat rechthangen

Eikhol!!!

Buitengewoon primahoe staat het met jou twingo dan jacco?

Richting de 308k, no probs so far

Alleen moet de spuiter nog "ff" keertje langskomen