Eigenlijk heb ik er ook wel een beetje spijt vanFlorus schreef:Zijknippers, zijn toch die dingen die de meeste mensen eraf halen en dichtlassen?![]()
![]()

Maar als ik het dan weer zie zitten op een Engels 5je dan denk ik het is weer eens wat anders

Eigenlijk heb ik er ook wel een beetje spijt vanFlorus schreef:Zijknippers, zijn toch die dingen die de meeste mensen eraf halen en dichtlassen?![]()
![]()
Mrtn schreef:die hele achterklep van een AX zit vast met die 2 boutjes. ik op de sloop bij een AX die boutjes losdraaien, klettert die klep op m'n voet![]()
toen kreeg ik een woede-aanval en heb ik die spoiler door het restant achterklep heen gemept
WHEHE is ie eindelijk wakker geworden .........Alex Los schreef:Zo straks eerst even wat gereedschap kopen bij de bouwmarkt.
Want me maatje heeft zijn gereedschapkist mee genomen naar zijn beunplek.
ik hoor nog niets brullen hoorIvo van Achthoven schreef:Ik hoor hier een mooie GT die in Breda komt te staan
De as is al uitelkaar en ligt losHaas schreef:neem aan dat je compleet nieuwe leidingen trekt?
succes met dat asje! Als het de nette manier niet lukt, gewoon bruut geweld he
Jij gaat te veel met Ivo om ...je lult net zo makkelijk....................ff ff ffAlex Los schreef:[
De as is al uitelkaar en ligt losDus gewoon een kwestie van terug hangen.
Laat maar eens kijken!Erik (Schepjes) schreef:Nou ik had ooit eens ook een spoilert op me 5 ( geen ax )
en die was alleen gelijmd.... zal effe een fotootje zoeke, of dat opervlakte evengroot is als dat ax ding.