ACT: Clio16V I
-
- Über-Spammer
dat kan ook werken. de mijne heb ik overigens uitelkaar gedraaid. maar als je een hoop tijd wilt besparen kun je ze ook even laten stralen en poedercoaten. kost wat maar het resultaat mag er ook zijn 

-
- Über-Spammer
kun je ook ff nieuw bestellen bij je automaterialenzaak. kost +- 40 euro per stuk.
welke heb je nodig?
welke heb je nodig?
die van mij gaan eruit omdat ik m'n bumper helemaal ga aanpassen. die hebben gele glans. als het je wat lijkt moet je maar ff pm'en.Jasper schreef:mense...weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag..maarr:::
Heeft iemand van julie nog mistlampen voor een clio 16v liggen???
Helaas is er 1 bij mij overleden;)
ben opzoek naar witte, maar toch bedankt[/quote]is goed joyJasper schreef:die van mij gaan eruit omdat ik m'n bumper helemaal ga aanpassen. die hebben gele glans. als het je wat lijkt moet je maar ff pm'en.

-
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die hebben ze bij de geboorte een paar keer laten stuiteren denk ik?? 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: R19.R
wat een ongelovelijk lelijk ding zeg

-
- Über-Spammer
mja als hok om een circuit auto te bouwen is het goed...(mits het niet regent
)

-
- Über-Spammer
verbranden
maak er nou gewoon een racer van

maak er nou gewoon een racer van

-
- Car: R19.R
Dit heeft niks meer met smaak te maken 

-
- Contacteer:
rondom spoiler pakket 

-
- Contacteer:
binnekort verkrijgbaar voor de 16v
MK1 Clio Smooth Scuttle
panel Carbon/Fiberglass
-
- Contacteer:
ach ff een middagje sticker removen, en je heb er miss wel een leuk wagentje aanJasper schreef:sjonny bak

-
Stickers zijn voor kindere voor in een plak boek als beloning
haha en dan ook nog onder die autostyle lip nog een lip. verlaag uhm dan gewoon
verdient in ieder geval een betere eigenaar

-
wat denkt die eigenaar wel.. dattie van NOS stickers er sneller door gaat 

-
- Über-Spammer
ik blijf erbij, degene die een circuitauto wilt moet m gaan halen 

-
- Über-Spammer
dat klopt, je hebt groot gelijk. dan word het een ragbak 

ff 2 vraagjes :
* klokje langs de ventilatieknoppen blijkt stil te staan, dus er zal een ander in moeten vrees ik. is dit ding makkelijk eruit te slopen?
* soms begint bij het remmen mijn rempedaal te trillen, en het lijkt alsof het van het rechtervoorwiel komt. iemand enig idee waar dit aan kan liggen? schijven zijn een half jaartje oud, dus het lijkt me sterk dat ze krom zijn. bij rustig remmen heb ik er geen last van.
dank wederom!
* klokje langs de ventilatieknoppen blijkt stil te staan, dus er zal een ander in moeten vrees ik. is dit ding makkelijk eruit te slopen?
* soms begint bij het remmen mijn rempedaal te trillen, en het lijkt alsof het van het rechtervoorwiel komt. iemand enig idee waar dit aan kan liggen? schijven zijn een half jaartje oud, dus het lijkt me sterk dat ze krom zijn. bij rustig remmen heb ik er geen last van.
dank wederom!
-
- Über-Spammer
eerste antwoord:
kan vervelend zijn omdat je schakelaars voor de kachel daar ook zitten. dus kan beetje violen zijn. het lukt echter wel
2e antwoord:
heb je abs? dan kan een sensor stuk zijn namelijk. en anders toch even naar je schijf kijken
kan vervelend zijn omdat je schakelaars voor de kachel daar ook zitten. dus kan beetje violen zijn. het lukt echter wel
2e antwoord:
heb je abs? dan kan een sensor stuk zijn namelijk. en anders toch even naar je schijf kijken

nee k heb geen abs. kan je echt aan de schijf zien als hij krom is? stel nu dat het dit niet zou zijn, zijn er dan nog andere mogelijke oorzaken? bedankt voor je snelle antwoord!J-P-S schreef:eerste antwoord:
kan vervelend zijn omdat je schakelaars voor de kachel daar ook zitten. dus kan beetje violen zijn. het lukt echter wel![]()
2e antwoord:
-
- Über-Spammer
dat is soms wel te zien, maar ook niet altijd. dat hoor je meestal als je schijf tegen je blokken aanloopt. iets anders kan ik me even niet voorstellen. heb je daar altijd last van? zit alles goed vast?
-
- Contacteer:
meestal inderdaad een kromme schijf
Veroorzaakt door vastzittende blokjes of geleiders 
Kan best oplossen als de boel weer wat soepel gaat.

Kan best oplossen als de boel weer wat soepel gaat.
hmmm vreemd. nee ik merk het nog maar pas, aan die kant is tijdje terug ook de lager vervangen. kan dit hier mss iets mee te maken hebben? binnekort het wiel er maar eens afpakken, tering.
als de dynamo van de clio niet goed meer werkt of kapot zou zijn. is dat dan ook ergens aan te merken door bijv: dat alle lampjes in de tellerunit gaan knipperen (zoals bij volvo) of dat ie helemaal niet meer wil starten of uberhaupt nog geluid maakt. want op mijn accu brand het lichtje nog steeds groen en met startkabels krijg ik de clio gewoon weer aan de praat.
batterij kan ook gewoon naar de zak zijn, mijn lampje was ook nog groen terwijl hij voor geen meter wilde starten. andere batterij erin gegooid en weg was het probleem, is inmiddels al enkele weken geleden. als je motor draait moet je de batterij doormeten, normaal moet je dan zo'n 14 V meten als de alternator nog goed is.
(laat anders voor de zekerheid de batterij ff doormeten bij een garage, die hebben zo'n toestel dat de conditie van het ding natrekt)
(laat anders voor de zekerheid de batterij ff doormeten bij een garage, die hebben zo'n toestel dat de conditie van het ding natrekt)