ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is het mogelijk de remschijven en trommels van een fase 2 naar een fase 3 te zetten? Loopt een 13 inch velg op een fase 3 alleen voor bij de remklauw aan of ook achter op de trommelrem? Iemand een idee?
Van welk bouwjaar is jou Twingo?Petertje5 schreef:dat is heel mooi, ik wil ook wel van die deurbakken

Oudere types (met losse kaartenbak) passen ze niet op, zijn een stuk hoger

Heb er pas nog 1 weggegooid

Of je moet de boel aanpassen natuurlijk

Sorry RonRon, dat weet ik ook nietRonnie schreef:Is het mogelijk de remschijven en trommels van een fase 2 naar een fase 3 te zetten? Loopt een 13 inch velg op een fase 3 alleen voor bij de remklauw aan of ook achter op de trommelrem? Iemand een idee?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
rotsooi met dis riem vanavond gebroken op de snelweg
maar weet nie of het blok verdere schade heb heb geen geratel of iets dergelijks gehoort ik weet nie als zo n blok het kan hebben weet iemand hier dat toevallig

maar weet nie of het blok verdere schade heb heb geen geratel of iets dergelijks gehoort ik weet nie als zo n blok het kan hebben weet iemand hier dat toevallig
-
8 kleppers kan je wel eens massel me hebben!!
diie zijn over het algemeen minder gevoelig als de 16 kleppers!
maja evengoed kut man:(
naja nieuwe snaar derop en proberen zou ik zeggen enigste manier om erachter te komen!
diie zijn over het algemeen minder gevoelig als de 16 kleppers!
maja evengoed kut man:(
naja nieuwe snaar derop en proberen zou ik zeggen enigste manier om erachter te komen!
Das lekker dan Chris. Zat die beurt er aan te komen dan?SLOMP schreef:rotsooi met dis riem vanavond gebroken op de snelweg![]()
![]()
![]()
Balen joH!!! kun je niet een blok van een renault 5 gtt turbo er in doen..? wil ik nog wel een keer in me twingo het is aleen wel een rot werk volgens mij,,,
Mijne is uit 97....de boel aanpassen hm, veel aanpassen?Jacco Osté schreef:Van welk bouwjaar is jou Twingo?Petertje5 schreef:dat is heel mooi, ik wil ook wel van die deurbakken
Oudere types (met losse kaartenbak) passen ze niet op, zijn een stuk hoger
Heb er pas nog 1 weggegooid
Of je moet de boel aanpassen natuurlijk

en noooooooit dingen weggooien! bel mij voortaan eerst maar ff
voor zover ik weet moet de schijf zoizo over te zetten zijn, ik doe nu hetzelfde, alleen heb ik dan clio 16v schijven, maar die zijn hetzelfde als de 16v schijven van een twingo, allebei 259x20 mm, en de remklauw past ook zonder enig aanpassing..of de trommel ook past durf ik niet te zeggen..Ronnie wrote:
Is het mogelijk de remschijven en trommels van een fase 2 naar een fase 3 te zetten? Loopt een 13 inch velg op een fase 3 alleen voor bij de remklauw aan of ook achter op de trommelrem? Iemand een idee?
lekker kloterotsooi met dis riem vanavond gebroken op de snelweg![]()
![]()
![]()

8 kleppert of 16 kleppert? 

Balen Chris 
Gelukkig dat je snel een blokkie gevonden hebt
De deurpanelen van het nieuwe type zijn een cm of 5 (10?) hoger dan het oude type... Past dus gewoon niet
Tja... Alle troep heeft te koop gestaan en ik heb ruimte nodig

Gelukkig dat je snel een blokkie gevonden hebt

Veel aanpassen = andere deurenPetertje5 schreef:Mijne is uit 97....de boel aanpassen hm, veel aanpassen?![]()
![]()
en noooooooit dingen weggooien! bel mij voortaan eerst maar ff![]()
De deurpanelen van het nieuwe type zijn een cm of 5 (10?) hoger dan het oude type... Past dus gewoon niet

Tja... Alle troep heeft te koop gestaan en ik heb ruimte nodig

die hebben we al hieroJacco Osté schreef:Voor de hobbyisten![]()

ik zou hem al zo dikwijls kunnen gebruikt hebben, maar k heb em (nog) niet
behalve op 2ehands sites, waar vind je zo'n dingen eigenlijk?
behalve op 2ehands sites, waar vind je zo'n dingen eigenlijk?
jah, k heb de verkoper al gecontacteerd hoor, maar gewoon in t algemeen ... er staan hier nog een heleboel auto's op de opritJacco Osté schreef:Klik op het linkje?

-
en veel werk???SLOMP schreef:zo de motor is er uit vrijdag andere op halen
-
zijn geen oz turbo's jammergenoeg anders intresse genoeg!

OZ turbo? of Ronal turbo? 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi