mja mn sebring gaat eraan geloven als ik er geen heb binnen 2 maanden. eerst voor de keuring een ''gewone'' devil eronder, en dan de groep N met katvervanger, middendemper vervanger NA de keuring

De relais wil m inderdaad wel aansturen maar als ik de achterbank omhoogdoe dan zit er wel een rubber dop met daaronder 3 stekkers. Maar daar zit echt alleen de vlotter maar + een retourleiding vanaf het blok.J-P-S schreef: normaal als je je zitting van de achterbank omhoogklapt zie je hem zitten. het is een grote pomp die er van boven inzit. als je niks hoort zoemen, dan doet je pomp niks. als je wel hoort tikken, wil je relais hem wel aansturen.
Mijn grote pomp doet niets en mijn kleine pomp zoemt juist wel als ik er 12V opzet met een mobiele accuJ-P-S schreef: let op, je kleine pompje zorgt niet voor dat zoemend geluid, dat is je grote pomp!
Alsof je kan gedachte lezenJ-P-S schreef:zijn de stekkertjes van je ecu niet wit uitgeslagen? komt ook wel eens voor door vocht. even met contactspray eroverheen gaan;)
een nieuwe einddemper kost 135 EURO dus ben ook op zoek op mp naar einddemper, maar er staat weinig op.J-P-S schreef:dat ding zoek ik ook.
mja mn sebring gaat eraan geloven als ik er geen heb binnen 2 maanden. eerst voor de keuring een ''gewone'' devil eronder, en dan de groep N met katvervanger, middendemper vervanger NA de keuring
je grote pomp, die moet aan de gangMijn grote pomp doet niets en mijn kleine pomp zoemt juist wel als ik er 12V opzet met een mobiele accu
Daar zit de vlotter.J-P-S schreef:normaal als je je zitting van de achterbank omhoogklapt zie je hem zitten. het is een grote pomp die er van boven inzit. als je niks hoort zoemen, dan doet je pomp niks. als je wel hoort tikken, wil je relais hem wel aansturen.Pomp zit niet aan mijn vlotter, die heb ik er al uitgehaald en zat echt alleen maar een vlotter verder niks. De kleine pomp werkt iig wel want daar heb ik zelf spanning opgezet, de grote ga ik zometeen zoeken en proberen. En er zoemt helemaal niks als ik m op contact zet. Enige wat ik hoor is een relais onder de kap die 3x snel tikt.
let op, je kleine pompje zorgt niet voor dat zoemend geluid, dat is je grote pomp!
zijn de stekkertjes van je ecu niet wit uitgeslagen? komt ook wel eens voor door vocht. even met contactspray eroverheen gaan;)
google.nl?Cleaned_Clio_16v schreef:.com
.nl
.tk?aan elkaar streepjes?
Kijk deze site s dan , is wel erg makkelijk voor spare-parts. Is goedkoop en een goeie en snelle levering! :dCleaned_Clio_16v schreef:.com
.nl
.tk?aan elkaar streepjes?
iemand?+Clio16v+ schreef:bij de voor remklauwen van een 16v zie ik 2 bouten met imbus gaten erin. kan je de klauw nog verder uit elkaar halen door deze 2 los te schroeven? want lijtk erop dat het 1 geheel is?
je hebt er 2 nodig. er gaat een stang voor een deel onder je bodem, met daaraan een plaat waar 2 kabels inhangen. je hebt er 2 omdat je de remklauwen achter dan kunt afstellen. dus niet dat een remklauw eerder pakt dan de ander.hallo,
wie weet of de handrem kabel achter uit 1 of 2 stukken bestaat????? is een beetje dringend voor het bestellen en apk en gebeuren.
Ow
iemand?+Clio16v+ schreef:bedoel de deel van waar de zuiger inzit, dat is enige met inbus. zijn die inbussen los te draaien en die delen uit elkaar te halen? want lijken redelijk solid..