Gewoon voor de nieuws gierigheid he, moet zoiets nou kosten?Haas schreef: iemand een charade kopen?

Gewoon voor de nieuws gierigheid he, moet zoiets nou kosten?Haas schreef: iemand een charade kopen?
Hoeveel geld krijg je toe als je hem afhaalt bedoel je zekerErik (Schepjes) schreef:Gewoon voor de nieuws gierigheid he, moet zoiets nou kosten?Haas schreef: iemand een charade kopen?
100euro dusFrits schreef:Hoeveel geld krijg je toe als je hem afhaalt bedoel je zekerErik (Schepjes) schreef:Gewoon voor de nieuws gierigheid he, moet zoiets nou kosten?Haas schreef: iemand een charade kopen?Nou.... Wie weet de sloopprijzen tegenwoordig?
Ferdy schreef:bruut rossen,
heb ik van haas geleerd
350 vaste meeneemprijs. Geen geld voor een bak die niets kost in brandstof.Erik (Schepjes) schreef:Gewoon voor de nieuws gierigheid he, moet zoiets nou kosten?Haas schreef: iemand een charade kopen?
staatie ook niet, staat op parkeerplaatsje bij smit.+Clio16v+ schreef:heb ding niet voor je deur zien staan haas toen ik er langsreed, is ie al weg?
ja, das ook weeer zo...jij kan er wel wat vanMerijn schreef:Dat geldt niet alleen voor vrouwen, Haas. Dat weet jij als geen ander.
Steven schreef:350 haas? Ik heb nog 250 weten te ritselen voor dat schadehok van mij![]()
heb er geen......dus dat scheeltMarcel J. schreef:Is die van jou zo lelijk?!Haas schreef:net als bij vrouwen, hoe lager ze gaan, hoe beter het wordt
als je geluk hebt wordt daar al mee begonnen na het eten ..Ollie schreef:Goed idee man, kan ik meteen weer witten