Ja dat loopt lekker ....WouterW schreef:diesel
Doe jij er voortaan een beetje van alles in, horen wij wel hoe ie loopt

Ja dat loopt lekker ....WouterW schreef:diesel
Met een turbo krijg je meer verschil tussen 98 en 95 dan met N/A.Paul1916v schreef:niet te serieus maarten!![]()
weet niet meer wat de beste was volgens die test..volgens mij Vpower, dan Ultimate en dan die van total..maar weet ik niet meer zeker.
allemaal leverden ze meer dan de standaard 95 in ieder geval
Dat is een opzoekertje of een wetertje.catscan schreef:over welke bouwjaren zijn phase 1 2 3 verdeeld? en wat is het verschil?
Ik geloof dat de ph3 pas vanaf 2004 is gekomen? (iig in Nederland)Arno17 schreef:Dat is een opzoekertje of een wetertje.catscan schreef:over welke bouwjaren zijn phase 1 2 3 verdeeld? en wat is het verschil?
1998-2001= de nieuwe Clio, opvolger van ........
2001-2003= nieuw uiterlijk, weer iets later meer opties standaard
2003-2005= nog meer extra's.....esp enzo dacht ik.
Er zijn er vast wel die meer precies weten te vertellen.
p1 en 2 hebben dezelfde koplampen toch? en 3 heeft die grotere.Arno17 schreef:Dat is een opzoekertje of een wetertje.catscan schreef:over welke bouwjaren zijn phase 1 2 3 verdeeld? en wat is het verschil?
1998-2001= de nieuwe Clio, opvolger van ........
2001-2003= nieuw uiterlijk, weer iets later meer opties standaard
2003-2005= nog meer extra's.....esp enzo dacht ik.
Er zijn er vast wel die meer precies weten te vertellen.
Dacht even dat je bedoelde: Sneller dan de ClioV6 op benzine...raceV6ActivaLPG schreef:Super98 te duur? Vind ik ook. Waarom dan geen LPG?
M'n Xantia V6 (met bijna dezelfde L7X-motor als in de Clio V6) loopt er perfect op.
Acceleratie zelfs sneller als op benzine!
Ja zodra je de sleutel er weer in doet start hij, vreemd he?catscan schreef:even een vraagje nog over banden.
ik heb 16inch, kan ik dan beter 195/45/16 nemen of wat breder, 215/40/16
wat raden jullie me aan?
en nog 1 ding wat me opviel: er hoort standaard toch startonderbreking op te zitten?
nou ik heb de auto 5min zonder sleutel laten staan ik probeer hem te starten en hij doet hetsleutel was gewoon uit het contact gedurende 5min..
Zoiets weet je toch wanneer je zo'n soort auto koopt?catscan schreef:maar er moet dus altijd ongelode benzine in. dus super plus. wel prijzig hier rond de 1.38
Maus, ik heb vanmiddag even zitten lekkerbekken op de autoweek site, iets wat jij allang weet natuurlijk, de nieuwe ( concept) EVO.Maus schreef:In de sleutel zit de code voor de startonderbreking.
Standaard zit er dacht ik 195 / 45 / 16 onder.
Zoiets weet je toch wanneer je zo'n soort auto koopt?catscan schreef:maar er moet dus altijd ongelode benzine in. dus super plus. wel prijzig hier rond de 1.38
heb je zeker gelijk in, wist ik ook wel maar even check want ik hoorde iemand over mvl maar dat is voor oude autos dusMaus schreef:In de sleutel zit de code voor de startonderbreking.
Standaard zit er dacht ik 195 / 45 / 16 onder.
hij is wel verlaagd.. maar dan moet 205 wel kunnen lijkt me.. vind 195 smalelmotheelk (Eric) schreef:195, 205 of 215 breed: het kan allemaal hoor op de RS phase 1. Dat moet geen probleem zijn, zeker niet wanneer je verder het bij 16" houdt en niet verlaagt. En zijn mensen die met iets van 215/35R19 ofzo rijden...
O en een RS op LPG schijnt wel te kunnen heb ik eens ergens gezien, maar de inbouwkosten zijn wel wat hoog dus ik dnek dat je dat er niet meer uit haalt (tenzij je je leven lang in de RS blijft rijden....).
Nee, dat zou wel heeeeelDacht even dat je bedoelde: Sneller dan de ClioV6 op benzine...![]()
Nou, dat vraag ik me af hoor. Als je 30.000 km rijdt met een ClioV6 op benzine, heb je toch al gauw EUR 2500 meer uitgegeven dan in dezelfde ClioV6 op LPG. En voor dat bedrag moet je toch de inbouw wel rond kunnen hebben.O en een RS op LPG schijnt wel te kunnen heb ik eens ergens gezien, maar de inbouwkosten zijn wel wat hoog dus ik dnek dat je dat er niet meer uit haalt (tenzij je je leven lang in de RS blijft rijden....).
precies lekker goedkoop en toch een dikke V6Bart V schreef:Een vebruik van 1:6 is lekker met de huidige benzineprijzen....![]()
Leuke LPi installatie in zo'n V6 is zo slecht nog niet hoor....geen vermogensverlies, en lekker goedkoop rijden. Doe mij maar zo'n V6 op gas
Een 6 in lijn is ook niet te vesmaden, trouwens met een Clio V6 heb ik wat problemen als ik boodschapjes ga doen, of als ik lekker een dagje weg wil met het gezin, dan heb ik het dus nog niet eens over de vraag: Gas!.melcon schreef:precies lekker goedkoop en toch een dikke V6Bart V schreef:Een vebruik van 1:6 is lekker met de huidige benzineprijzen....![]()
Leuke LPi installatie in zo'n V6 is zo slecht nog niet hoor....geen vermogensverlies, en lekker goedkoop rijden. Doe mij maar zo'n V6 op gas![]()
En over het uiterlijk van een 535d i.v.m. een Clio V6 moesten we maar niet eens woorden aan vuil gaan maken....
(over het geluid al helemaal maar niet trouwens)
Sorry hoor, als je je richt op sportieve auto's en je kunt een dikke 70 mille besteden (ja, dat kost zo'n 535d!!) hoef je inderdaad niet aan LPG te denken als die BMW toevallig geen diesel was.Een 6 in lijn is ook niet te vesmaden, trouwens met een Clio V6 heb ik wat problemen als ik boodschapjes ga doen, of als ik lekker een dagje weg wil met het gezin, dan heb ik het dus nog niet eens over de vraag: Gas!.