pfew, dat valt dan nog mee voor mij.. da's een probleem da'k nog niet gehad hebJacco Osté schreef:Olie is bruin/zwart, niet alle kleuren van de regenboog...tut schreef:dus misschien is t benzine ...
Benzine dus

pfew, dat valt dan nog mee voor mij.. da's een probleem da'k nog niet gehad hebJacco Osté schreef:Olie is bruin/zwart, niet alle kleuren van de regenboog...tut schreef:dus misschien is t benzine ...
Benzine dus
Dacht toch echt dat een laagje olie (op water/nat) er ook zo uit ziet..Jacco Osté schreef:
Olie is bruin/zwart, niet alle kleuren van de regenboog...tut schreef:dus misschien is t benzine ...
Benzine dus
lekken?tut schreef: iemand enig idee wat die leiding precies doet?
waar ze voor dient?Gabri van der Veen schreef:lekken?tut schreef: iemand enig idee wat die leiding precies doet?
hmm, gezien dat die vreemd vormige trommel hier in de dialogys beschreven staat als iets vlak bij de hoofdremcylnider, zou dat wel eens heel goed kunnen....Paul1916v schreef:vreemd vormige trommel naar spruitstuk..dan denk ik dat dat de vacuumslang is voor je remmen?
Paul1916v schreef:Dacht toch echt dat een laagje olie (op water/nat) er ook zo uit ziet..Jacco Osté schreef:
Olie is bruin/zwart, niet alle kleuren van de regenboog...tut schreef:dus misschien is t benzine ...
Benzine dus
Oil polluted water:
*Plaatje*
Komt hiervandaanWater en olie mengen niet, tenzij het water ontlucht is.
Je kunt je advertentie eventueel aanpassen (Al is het maar een puntje hier of daar), zodat ie weer bovenaan de latest komt, zien meer mensen het weerAbarth schreef:Ik heb al enige tijd geleden mijn twingo te koop aangeboden op rtc markt. Dit is of niet opgevallen of niet op gereageerd. Vandaar staat hij nu te koop op marktplaats. Dus als jullie interresse hebben zie ik het wel
Anders plak je een luchthapper verkeerd om op je motorkap
nee die zijn zo stuk bij mijJacco Osté schreef:Iemand nog speakers achterin zn Twingo bouwen?
omdat die van een astra veel mooier klinkt, maar om in het verkeer niet verward te worden met een opelChris@R5 schreef:Andere vraag, waarom 2 claxons???tut schreef:als ik 2 claxons parallel zou zetten, moet ik dan m'n zekering verdubbelen?
Wacht.... ik zie de logicatut schreef:omdat die van een astra veel mooier klinkt, maar om in het verkeer niet verward te worden met een opelChris@R5 schreef:Andere vraag, waarom 2 claxons???tut schreef:als ik 2 claxons parallel zou zetten, moet ik dan m'n zekering verdubbelen?
Kijk das balen, had je niet eerst de Twingo-ers hier een pm kunnen sturen?Abarth schreef:Die koplampen waren binnen 2minuten al verkocht. Helaas heb ik er niet meer liggen. Maar er word veel sneller geboden op mijn onderdelen dan op mijn auto helaas.
Pff word er moe vanRonnie schreef:![]()
Je bent scherp vanavond Chris.