ohnee, daar gaat het niet om bij dit soort shows

LEX heb jij nog gegevens van vorig jaar?Alex Los schreef:He er staat eindelijk wat.
Zal ik een pm-etje sturen of toch maar niet. Als mijn GT nu al klaar was wist ik het wel
Echt showcars.......dus bling bling dik uitgebouwd vette spoilers gaaf .............-jo- schreef:wat is de bedoeling ? Showcars of powercars ? Alee, blingbling of lekker oldskool power ?
Ja een e-mail adres bij Automaxx maar dat heeft Riel geloof ik ookJochem de Haas schreef:LEX heb jij nog gegevens van vorig jaar?Alex Los schreef:He er staat eindelijk wat.
Zal ik een pm-etje sturen of toch maar niet. Als mijn GT nu al klaar was wist ik het wel
HAHA ik heb wel een vijf met spoilers en dergelijke-jo- schreef:laat het dan maar
Denk dat er weinig animo voor is na het debakel van vorig jaar..........Jacco Osté schreef:Waar blijven al die aanmeldingen?
Ik weet niet hoor, maar toen we vorig jaar een paar leden hebben gevraagd bij een andere -dikke tjoeningbakken-show- was het moord en brand![]()
moet je hem wel duwen jo:-)-jo- schreef:en die grijze van Jochem ? die kan er zo bij.
We zijn ermee bezig om te kijken hoe we dit weer het best kunnen oppakken, aangezien we hier helaas weinig mee gedaan hebben.Chris schreef:Alex Los schreef:We hebben dus een rooie, blauwe en oranje GT, nu nog een witteHeb er twee!
BTW, waarom benaderen jullie de mensen uit het Show Off team niet?! Er waren behoorlijk wat mensen die zich daarvoor hebben opgegeven.
Top als de RTC er zou staat, beter met iets dan niets!