hallo allemaal,
mijn naam is maarten, en sinds vorige week woensdag in het bezit van een renault megane break type 1 phase 2 break.
motor 1.6 16V. deze auto gebruik ik als gezins auto. hiervoor hadden we een slopel corsacoff. maar dat was niet meer te doen met twee kinderen en twee kinderwagens.
de auto is totaal niet getuned, maar als het aan mij ligt gaat dat wel nog gebeuren. op dit forum wil ik een en ander te weten komer over de megane.
mijn woon werk auto is een 99-er honda civic, waaraan e.e.a. verbouwd is. tis een 1.4 met ong 100 pk.
met de megane heb ik inmiddels al de nodige km gereden, en ik moet zeggen het rijd erg lekker.
dus wie weet tot ziens
[img]http://i64.photobucket.com/albums/h166/ ... photo1.jpg[/img]
dit is um, ik heb nog geen live foto's maar die komen nog wel
groeten maarten
Even voorstellen: maarten michaan
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
welkom hier

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Welkom 

-
Welkom en veel plezier ermee 

Welkom and have fun!

www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
"maar dat was niet meer te doen met twee kinderen en twee kinderwagens. "Siempie schreef:Hessel schreef:lekkere ice erin![]()
ruimte genoeg voor een flinke sub kist.
welkom nog
dat moet er ook nog in he

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
als het aan mij ligt gaan de kinderwagens het dak op, dan kan ik een mooie subwooferdoos maken.
maar ja dan moet de auto omlaag anders krijg ik de kinderwagens niet op het dak. kijk dan neem ik de bumpers ook maar mee.
maar ik denk niet dat dat erin zit.
daar heb ik mijn eigen auto voor.
maar bedankt voor het meedenken
mazzel
maar ja dan moet de auto omlaag anders krijg ik de kinderwagens niet op het dak. kijk dan neem ik de bumpers ook maar mee.
maar ik denk niet dat dat erin zit.
daar heb ik mijn eigen auto voor.
maar bedankt voor het meedenken
mazzel