Dat uitlijnen zal ik wel doen zo goed als het gaat dan he, gaten bijvijlen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten...
Clio 16v voor trackdays
Remblokken van OMP, redelijk goed materiaal voor weinig geld
Dat uitlijnen zal ik wel doen zo goed als het gaat dan he, gaten bijvijlen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten...
Dat uitlijnen zal ik wel doen zo goed als het gaat dan he, gaten bijvijlen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten...
Omp, da's een leuk merk voor een setje gordels of een stuurtje oid.
Als je een beetje serieus wilt remmen, en wilt blijven remmen zonder al teveel fading, kom je toch snel bij ferodo, pagid of carbone lorraine uit. Het is niet goedkoop, maar wel goed. Ik ben erg tevreden over de DS3000 van ferodo, en heb sinds kort ook erg goede ervaringen met pagid grey.
Als je een beetje serieus wilt remmen, en wilt blijven remmen zonder al teveel fading, kom je toch snel bij ferodo, pagid of carbone lorraine uit. Het is niet goedkoop, maar wel goed. Ik ben erg tevreden over de DS3000 van ferodo, en heb sinds kort ook erg goede ervaringen met pagid grey.
Idd, maar voor dat geld kan ik voorlopig niet sukkelen. Kost maar 70eur en is toch vrij goed, schijven zijn toch ook niet nieuw meer dus voorlopig met deze setup het doen.
Groetjes
Groetjes
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
die discussie heb ik ook een aantal keren gevoerdKimson schreef:Remblokken van OMP, redelijk goed materiaal voor weinig geld![]()
Dat uitlijnen zal ik wel doen zo goed als het gaat dan he, gaten bijvijlen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten...
tot ik erachter kwam dat mijn racevijf zo al jaren rondrijd



als je het maar netjes doet
er zijn zat mensen hier die je precies kunnen vertellen hoe je dat goed moet doen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Qua stevigheid is het een prima oplossing. De boutverbinding is een klemverbinding, en de kracht van die klemverbinding is groter dan de (afschuif) kracht die op de bout komt te staan. Nadeel is alleen dat de scheefstand van de veerpoot (kantelt naar binnen) niet ten goede komt aan het stuurgedrag. Maar zonder drastische aanpassingen aan je onderstel blijf je dit probleem houden, dus zijn sleufgaten gewoon een goed alternatief.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
voor die scheefstand kan je verstelbare topschotels kopenBart V schreef:Qua stevigheid is het een prima oplossing. De boutverbinding is een klemverbinding, en de kracht van die klemverbinding is groter dan de (afschuif) kracht die op de bout komt te staan. Nadeel is alleen dat de scheefstand van de veerpoot (kantelt naar binnen) niet ten goede komt aan het stuurgedrag. Maar zonder drastische aanpassingen aan je onderstel blijf je dit probleem houden, dus zijn sleufgaten gewoon een goed alternatief.
die zijn redelijk betaalbaar

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ow leg eens uit
wat moet je dan eigenlijk nog meer doen?
wat moet je dan eigenlijk nog meer doen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Leg ik je nog wel een keer uit, want dat wordt een lang theoretisch verhaal. Ik ben zelf momenteel nog bezig met het maken van een goede oplossing die zeker gaat werken. Tegen de tijd dat het klaar is en werkt, ga ik het mischien ook verkopen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
handelaar
ik wacht af
ben wel benieuwd
er zijn er meer mee bezig



ik wacht af

ben wel benieuwd
er zijn er meer mee bezig

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik ben zelf ook eigenaar van een kok motorblok ben er tot nu toe tevreden over.mark 5t schreef:kok motorsport blok schijnt nog beter te zijn is mij verteld.
kok schijnt de goeroe geweest te zijn op dit gebiedt en achterberg heeft het allemaal nagedaan met name in grote hoeveelheden en commercieel.
is mij verteld door iemand die in een clio cup team gesleuteld heeft vroeger.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 66#1858166
Ik ga mijn clio morgen eens testen op Zolder, ben is benieuwd of hij het gaat volhouden... 

Heb een vol uur gereden en behalve wat olie-consumptie heeft de clio geen kik gegeven...
Was wel eens leuk maar echt breekbaar voor de wagen. Teveel zware remzones.
Kort fragmentje op
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1157345957
De rally-stijl zit er een beetje ingebakken bij mij nog
Was wel eens leuk maar echt breekbaar voor de wagen. Teveel zware remzones.
Kort fragmentje op
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1157345957
De rally-stijl zit er een beetje ingebakken bij mij nog
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
heb je nog geklokt van wat die doet?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf

dat is pas sturen!
kun je eens aangeven wanneer je er nog bent, dan kom ik eens kijken

ja zolder is een heel zwaar circuit voor de remmen, mischien niet onverstandig om deze tegen de volgende keer te upgraden
. gaat wel lekker dwars zo
, maar of het sneller is 




R5GTT. Drive it like you stole it
Remmen zijn wat verbeterd hoor maar dan nog... Idd niet de snelste manier maar wel de leukste, had al een aantal zuivere rondes gedaan en toen kwam de rallypiloot in mij terug boven 

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
goed bezig! 

Zal ik doen!J-P-S schreef:![]()
dat is pas sturen!
kun je eens aangeven wanneer je er nog bent, dan kom ik eens kijken
Eigenlijk niet echt op gelet, er was driftcursus in de paddock maar op circuit is er niet gedrift vandaag denk ik...Steven schreef:Hehe, wast nog druk met het drifteh?
Groetjes
Steven schreef:Hehe dat soort ongein heb ik ook altijd, eerst wat rondes normaal, dan zakt het in en wordt het kloten
Op de kartbaan is dit nog sneller trouwens
als je maar lol hebt toch





R5GTT. Drive it like you stole it